Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welke tip voor 5/6 dagen zuidelijk staten ?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Cajou
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

welke tip voor 5/6 dagen zuidelijk staten ?

Bericht door Cajou »

Ik wil teveel, denk ik :)
We verblijven (huisruil) van 10 of 11 juli tot 25/26 juli in Orlando en we vliegen 31 juli terug vanuit Atlanta.
Wat kunnen we die laatste 5/6 dagen doen, volgens jullie ? We zouden een huurauto boeken in Orlando en zo naar Atlanta rijden (maar ook andere tips zijn welkom).

Onze ruilpartners raden Destin aan, zelf had ik graag New Orleans en Nashville gezien, maar dat lijkt me niet haalbaar op zo weinig tijd.
Alvast bedankt !
AnneRobin
Amerika-ontdekker

Re: welke tip voor 5/6 dagen zuidelijk staten ?

Bericht door AnneRobin »

Misschien de andere kant op, naar Savannah en Charleston? Daar langs de kust is volgens mij ook genoeg te zien/doen.
Eerste keer Amerika in 2016 - Florida & de zuidelijke staten
Gast

Bericht door Gast »

Ja, ik zou ook aan de oostkust blijven. Mooie, historische steden en genoeg plaatsen met een strand.
Cajou
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Cajou »

Om financiële en tijdsredenen toch maar de plannen wat gewijzigd...
Ipv terug te vliegen vanaf Atlanta, gaan we toch retour Miami doen en de laatste 4-5 dagen op de Keys verblijven, ipv meer naar het noorden te trekken.
We zullen gewoon nog eens moeten teruggaan, denk ik. :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer