Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een extra tip kan geen kwaad

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
firefighter159
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Een extra tip kan geen kwaad

Bericht door firefighter159 »

Mijn volgende rondreis staat geplant van 20 oktober tot 12 november 2015 en dit vertrekkende vanuit Atlanta, Georgia richting Mobile en dan naar New Orleans en Baton Rouge. Van daaruit rijden we richting Houston en Dallas, Texas. Deze locaties liggen eigenlijk alvast, this te zeggen de overnachtingen zijn zogoed als vast gelegd maar kunnen nog aangepast worden. De volgende locaties die ik had geplant waren: Oklahoma - Little Rock - Memphis - Saint Louis - Indianaplois - Nashville - Chattanooga om zo terug in Atlanta aan te komen.
Is dit een haalbare taak? Graag enkele tips of denken jullie dat er wat aan moet gesleuteld worden nu het nog kan?

Mvg. Erwin
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Een extra tip kan geen kwaad

Bericht door Lex77 »

Erwin,

Te doen is het zeker. Heb een groot deel dezelfde ronde gemaakt in 18 dagen. Was wel veel rijden maar dat kwam ook omdat we een stuk verder Texas in zijn gereden.
heb je bepaalde reden om Little Rock te bezoeken anders zou je kunnen denken om de route via Natchez en Vicksburg te rijden.

Groeten
Lex
Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij zijn afgelopen winter naar Texas geweest, verbleven in Dallas maar schijnt dat Fort Worth ook zeker (misschien wel meer) de moeite waard is. Helaas hadden wij geen tijd, maar misschien het uitzoeken waard.

Voor Memphis zou ik je willen aanraden om naast Graceland uiteraard ook Sun Studio's te bezoeken echt de moeite waard!
firefighter159
Amerika-newbie

Lex77 schreef:Erwin,

Te doen is het zeker. Heb een groot deel dezelfde ronde gemaakt in 18 dagen. Was wel veel rijden maar dat kwam ook omdat we een stuk verder Texas in zijn gereden.
heb je bepaalde reden om Little Rock te bezoeken anders zou je kunnen denken om de route via Natchez en Vicksburg te rijden.

Groeten
Lex
Lex,
Bedankt voor de info alvast. Waarom Little Rock? Ik wou een bezoek willen brengen aan Ouachita NF, vandaar Little Rock omdat via Tripadvisor er toch wat te zien valt. Ik heb ook wel gehoord en gelezen over Natchez en Vicksburg. Ik zal dit voorstel toch zeker eens bekijken! Nog maakster dank.
Mvg. Erwin
firefighter159
Amerika-newbie

tosca schreef:Wij zijn afgelopen winter naar Texas geweest, verbleven in Dallas maar schijnt dat Fort Worth ook zeker (misschien wel meer) de moeite waard is. Helaas hadden wij geen tijd, maar misschien het uitzoeken waard.

Voor Memphis zou ik je willen aanraden om naast Graceland uiteraard ook Sun Studio's te bezoeken echt de moeite waard!
Tosca,
Bedankt voor u reactie. Ons verblijf in Dallas is 2 dagen en Fort Worth stond op het programma. Ben namelijk in 2006 reeds in Fort Worth geweest en vond het toch de moeite om hier nog eens naar toe gaan. U info van Memphis ga ik zeker mee nemen. Bedankt voor de info.
Mvg. Erwin
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Als je van Little Rock naar Memphis rijdt dan zijn Natchez en Vicksburg behoorlijk uit de route. Iets minder uit de route is Clarksdale. We hebben daar overnacht in the Shack up Inn.
Op de route van Memphis naar Chattanooga kun je langs de Jack Daniel's destilleerderij in Lynchburg. De (gratis) rondleiding is zeer de moeite waard.
Iets waar we ons erg vermaakt hebben in Texas was San Antonio.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer