Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zuid Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Zuid Florida

Bericht door Vito »

In een opwelling in de Arke ticketsale tickets geboekt naar Miami voor komende winter.

Ik heb tot nu toe 1 overnachting geboekt bij de luchthaven. Dan 2 open dagen, vervolgens 5 nachten Marathon en 3 nachten Naples.

De vragen:
Voor de 2 nachten die nog open zijn zoeken we iets bij of rond Miami/Fort Lauderdale.
De eerste dag willen we shoppen in Sawgrass, de tweede dag staat nog open.
Wij zoeken dus eigenlijk een leuk hotel waar je niet te ver van Sawgrass af zit maar ook nog enigszins makkelijk richting de kust kan. Iemand tips?
Dan 5 nachten Marathon. Wie heeft nog leuke minder bekende tips voor omgeving Marathon en Key West? Mogen ook restauranttips zijn :lol:
We sluiten af met 3 nachten Naples. Ook daar tips gevraagd.
We gaan ons zeker niet vervelen, het is voor ons ook de zonvakantie in de winter.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Zuid Florida

Bericht door Njit »

Conch Fitters eten op Sunset Pier:

Afbeelding

Wij hebben erg lekker gegeten bij New York Pasta Garden op Key West.

Wellicht heb je nog iets aan ons verslag:

https://halloweenflorida2011.wordpress. ... -key-west/
https://halloweenflorida2011.wordpress. ... auderdale/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Heb jullie verslag gelezen :thumbup:
Wij zitten zelf niet op Key West. In maart vind je daar niets fatsoenlijks onder de $ 300,- per nacht :roll:
Daarom zitten we weer op Marathon.

Ik heb nu de volgende voor mij onbekende hotels vastgelegd op basis van prijs/kwaliteitverhouding.
1e nacht: BW Plus Miami Airport North
2 nachten Victoria Park Hotel Fort Lauderdale
5 nachten Marathon
3 nachten Lemon Tree Inn Naples

Ze staan niet bij de beoordelingen hier, maar mogelijk is toch al iemand hier geweest?

Verdere tips over things to do zijn welkom :wink:
Louise vo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Louise vo »

Wat misschien ook nog wel leuk is op de heen of terug weg naar key west om te stoppen bij het Turtle Hospital http://www.turtlehospital.org/ Hier worden van allerlei eilanden zieke schildpadden opgehaald en daar worden ze verzorgd tot ze weer zo gezond zijn en ze weer in het wild uitgezet kunnen.

Onderweg naar the Keys stoppen bij Robert is Here voor heerlijk fruit en een lekker sapje of smoothie www.robertishere.com

En onderweg kom je langs de Sunset Grille at the 7 mile Bridge hier kun je ook erg lekker eten. Heel relaxed en er zit zelfs een zwembad bij.
Je hebt mooi uitzicht op de brug en soms zie je hier dolfijnen zwemmen :D (7 Knights Key Blvd Marathon (Florida) 33050)

Op key west is het misschien leuk om het most southern point te bezoeken, hier staat een grote boei waar veel mensen even mee op
de foto gaan. En wij vonden het wel leuk om mile marker 0 op te zoeken. En ook vind je op alle keys mooie oude vuurtorens.
Afbeelding
2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Dank je voor de tips.
Op Key West zijn we al 3 x geweest dus de toeristische dingen als MM0, southernmost Point enz hebben we al uitgebreid bekeken.
We hebben echter alles met de auto gedaan (en lopend natuurlijk) dus ik denk dat een fiets huren nog wel een leuke optie is. Vertrekken we vroeg uit Marathon en dan een dagje fietsen op Key West.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Vorige zomer via Hotwire het Hyatt Place Fort Lauderdale Airport & Cruise Port uit de hoge hoed getoverd. Erg fijn hotel!

- Dicht in de buurt van Sawgrass
- Aan de Highway naar Miami (door middel van de spitsstrook ben je in 40 minuten in Downtown Miami)
- Dania Beach op 10 minuten rijden
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Leuk om zo in een opwelling een ticket voor Florida te boeken, heerlijk vooruitzicht iig. Lkkr van genieten, ik lees gewoon even mee voor de leuke tips :thumbup:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Nou bezint, eer ge begint :wink:
Je slaat momenteel steil achterover van de hotelprijzen in Zuid-Florida in maart.
Als ik dacht dat het ZW duur was, sla ik de plank nog helemaal mis. Ik zit nu op een gemiddelde overnachtingsprijs van $ 172,- waarvan maar 4 nachten met ontbijt. :roll:
Ik ben nog aan het kijken om wat via AirBNB te boeken, maar bv. in Naples is dat zelfs nog duurder.
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Zelfs met Priceline? Ik ga vaak voor de Mystery Deal, waar je meestal een goede deal krijgt als je een restaurant met drie sterren/>8 beoordelingscijfer kiest. Hoe vroeg in maart zit je? Eind maart start het kreeftenseizoen en kun je gaan lobster diven. Op Key West het Hemingway House al bezocht neem ik aan?

Wat ik ook altijd een aanrader vind is een stadswandeling; veel steden hebben bijv. een Historic Walk of een Ghost Walk waar je voor relatief weinig veel te weten komt over de geschiedenis van een stad.
Arends1989
Amerikakenner

Bericht door Arends1989 »

Maart is Springbreak toch? Dat zal zijn invloed op de prijzen hebben. Vorig jaar heb ik die periode express vermeden..
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Wij zitten nog net op het einde van spring break, denk ik. We komen aan op 26 maart, op de koop toe ook nog in het paasweekend dus.
We willen na aankomst graag eerst een dagje of twee relaxen en niet meteen aan onze route beginnen, dus de eerste overnachtingen in Pompano Beach worden allicht ook de duurste van onze hele trip.
Ik heb ze toch al maar geboekt (nog annuleerbaar, just in case), uit vrees dat de prijzen nog zouden stijgen.
Totaal voor 3 personen, 2 nachten met zeezicht op dit moment: $555 incl. tax.
Memories...
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Priceline is niet te annuleren en ik wil altijd annuleerbare hotels, zodat ik ter plekke nog om kan boeken als de plannen toch wijzigen. Dus dat scheelt ook. Vaak hebben hotels tegenwoordig wel een advance purchase tarief, wat echt wel veel scheelt maar dan zit je er aan vast en kun je niets meer wijzigen. Of tenminste, niet kosteloos.

Rachel, dank voor je tips. Hemingway huis leek me nooit zo interessant maar nu ik het verslag van Njit las met de katten is het misschien toch wel een leuk uitje.
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

Mag ik meeliften op je topic? Ik heb ook bij Tui (Arke) tickets geboekt. Ik dan voor de periode maart 2016.
Ik vind voldoende hotels en weet heel goed hoe ik de voor mij beste prijs / kwaliteit moet vinden.

Alleen....Key West......ik ben daar 2-3 maart volgens mijn planning. Hoe vind ik daar ooit iets betaalbaars. Anders wordt het inderdaad Marathon en rijden we in de avond maar een uurtje terug.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Kun je mij dan ook van die tips voorzien als je dan mee lift op mijn topic :lol:
Geef eens wat voorbeelden, bv. 2 nachten Fort Lauderdale?
dirkmuis
Amerikakenner

Bericht door dirkmuis »

Welke data heb je het dan over?
In december beginnen de prijzen bij 50 euro voor een simpel hotel. Dit gewoon via Trivago.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

In maart 2016. Buiten het weekend. Probeer maar op Trivago, onder de $ 150,- per nacht vind je niets. Wel met een waardering van minimaal een 7, anders ga ik er niet zitten.
dirkmuis
Amerikakenner

Bericht door dirkmuis »

ah, je zei winter. Bij maart denk ik aan voorjaar :)
Je hebt dan gelijk, ik kom dan op 115 (euro) per nacht bijvoorbeeld.
http://www.trivago.nl/?iPathId=34378&bD ... ilterTab=0&
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Inmiddels zijn de plannen enigszins aangepast.
We hebben nu de eerste week een villa in Cape Coral gehuurd en gaan daarna naar de Keys.
Iemand tips voor de omgeving van Cape Coral, anders dan Sanibel en Captiva?

Tevens vroeg ik me af hoe de Miramar outlet zich verhoudt tot Sawgrass. Kunnen we Sawgrass skippen of zijn deze echt niet te vergelijken? We komen toch vooral bij Tommy Hilfiger.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey

Bericht door Kurt10 »

Ik ben de laatste 2 jaar 2 keer in de Miromar Outlets geweest en ik vind dit echt een heel leuke Outlet waar je gerust een paar uur kunt uittrekken voor heerlijk te shoppen. Ik vind het een aanrader.
Laatst gewijzigd door Aricon op 03 okt 2015, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

De ideeën zijn nu als volgt:

Dag 1 aankomst Miami
Dag 2 Miami - Cape Coral via Shark Valley en de Loop Road
Dag 3 Cape Coral evt. al shoppen Miromar
Dag 4 Cape Coral: Miromar Outlet
Dag 5 Cape Coral: Lovers Key SP
Dag 6 Cape Coral: dagtrip naar Myakka River SP
Dag 7 Cape Coral: Sanibel/Captiva Island
Dag 8 Cape Coral
Dag 9 Cape Coral - Marathon lunch Morada Bay Cafe
Dag 10 Marathon: strand
Dag 11 Marathon: strand, einde middag naar Key West.
Dag 12 Marathon - Miami
Dag 13 aankomst Amsterdam

Nog tips van dingen die we echt vergeten in dit schema??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer