Eten NYC met maagverkleining

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Nonaj
Amerikakenner
Berichten: 613
Lid geworden op: 15 okt 2004, 18:22
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Meppel

Eten NYC met maagverkleining

Bericht door Nonaj »

Over 2 weken vertrek ik naar NYC.

Nu heb ik vorig jaar een maagverkleining gehad. Ik moet dus veel fruit, zuivel en eiwitten eten en weinig koolhydraten.

Ik vermoed dat ik niet de enige ben op het forum en vraag me af of mensen nog tips hebben.

Ik zit in de ymca nabij Central Park. Bij Columbus Circle zit een Whole Foods zag ik al. En er moet ook een Le Pain Quotidien en een The Bakery in de buurt zitten. Zoek dus dingen als klein bruin broodje+ beleg, omelet, salades, yoghurt met fruit/granola etc.

Ik lees ook regelmatig het blog van Petra in Vienna en zie af en toe groentewraps voorbij komen. Maar ik weet niet of de Italian Gourmet een keten is of plaatselijk?

Wie heeft nog goede tips waar je licht verteerbare, eiwitrijke maaltijden kunt eten in NYC?

Ik heb mijn dieetverzoek voor Delta airlines maar op low fat, low calories gezet. Leek me het meest passend..
Nonaj
Amerikakenner
Berichten: 613
Lid geworden op: 15 okt 2004, 18:22
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Meppel

Re: Eten NYC met maagverkleining

Bericht door Nonaj »

Oh ja, de etiquette: ik moet stoppen met eten als ik vol zit. Kan ik het best al bij eten bestellen aangeven dat ik een maagverkleining heb gehad? Zijn mensen beledigd als je je bord niet leeg eet?
tanteto
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Eten NYC met maagverkleining

Bericht door tanteto »

Alles wat je niet opeet in een restaurant kun je meenemen in een doggy bag, dat is heel normaal. En dan heb je ook al eten voor de volgende dag. Het personeel hoeft niets te weten over je operatie.

Wholefoods heeft vaak een buffet waar je zelf kun bepalen hoeveel je opschept, en je betaalt per gewicht.

Voorverpakte wraps (en nog veel meer) kun je daar ook vinden.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Eten NYC met maagverkleining

Bericht door meyem »

Goed eten vinden in NYC is geen enkel probleem. :thumbup:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Eten NYC met maagverkleining

Bericht door Petra/VS »

Je bent inmiddels geweest, maar ik wilde toch even antwoorden. Leuk om te lezen dat je mijn blog volgt. The Italian Gourmet is een klein bedrijfje hier in Vienna, maar veel van de salade restaurants bieden ook slawraps (althans hier) en sommige taco restaurants doen hun taco's op slabladeren in plaats van tortilla's. Inderdaad zijn er in NYC meer dan genoeg opties te vinden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer