Wegbrengspecial camper NO-Amerika/Canada: ervaringen gevraagd.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
ArjenTalsma
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2023, 19:15

Wegbrengspecial camper NO-Amerika/Canada: ervaringen gevraagd.

Bericht door ArjenTalsma »

Wie heeft tips voor campings begin mei op de grens van NO-Amerika en Canada. We beginnen in Toronto en willen via Niagara, Adirondeck/Lake Placid/White Mountains reizen. We hebben de reis nu last minute geboekt en gingen er blind vanuit dat we wel campings konden vinden. Nooit eerder gingen we zo vroeg (want gebonden aan schoolvakanties). Begin me wat zorgen te maken omdat ik bijna geen campgrounds kan vinden die open zijn voor 15 mei. Iemand tips/ervaringen zo vroeg in het seizoen? Eventueel moeten we onze route aanpassen.
Alle tips welkom. :-)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42181
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Wegbrengspecial camper NO-Amerika/Canada: ervaringen gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Ik kan je niet echt helpen, maar hier op het forum wordt deze site vaak aangeraden: https://www.rvparky.com/
Misschien heb je daar iets aan.

Succes!

Marianne
Gebruikersavatar
Kokopelli
Amerikakenner
Berichten: 1009
Lid geworden op: 02 jul 2007, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Wegbrengspecial camper NO-Amerika/Canada: ervaringen gevraagd.

Bericht door Kokopelli »

Voor de eerste overnachting zou je kunnen kijken bij de KOA Niagara Falls Holiday. Die is volgens mij wel open.
Naast de tip van Marianne kan ook de site www.reserveamerica.com je wellicht verder helpen met het vinden van campings.
In september naar het Zuidwesten, te volgen via www.noord-amerika.com/reisverslagen/
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2194
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Wegbrengspecial camper NO-Amerika/Canada: ervaringen gevraagd.

Bericht door jojostravelusa »

Ga naar Google Maps en klik op een plaats waar je ongeveer zou willen overnachten en vraag dan met de rechtermuisknop op In de buurt zoeken: campgrounds. Je krijgt dan allerlei opties waar je op kunt klikken en via die websites kun je de openingsdata zien te achterhalen. Zo doen wij het ook altijd.
ArjenTalsma
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2023, 19:15

Re: Wegbrengspecial camper NO-Amerika/Canada: ervaringen gevraagd.

Bericht door ArjenTalsma »

Dank voor de reacties! Heb inmiddels aardig wat campings kunnen reserveren. Ondanks dat veel dicht is, kunnen we toch een mooie route maken :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer