Niagara Falls en NY City

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Aaron
Amerika-ontdekker
Berichten: 54
Lid geworden op: 12 feb 2015, 14:48

Niagara Falls en NY City

Bericht door Aaron »

Er zijn plannen om een aantal dagen naar New York te gaan. Maar ik heb ook altijd al de Niagara Falls willen bezoeken.
Wat is een mooie route (met overnachtingen, niet in één keer) om van NYC naar Niagara Falls te rijden en weer terug?
En welke plaatsen zijn dan aanraders om te stoppen / bezoeken / overnachten.

Ik zie bv de route langs Buffalo, Syracuse, Binghampton, Scranton (The Office :D ) of meer naar het westen via Harrisburg.
We willen niet te veel extra kilometers maken. Dus bij voorkeur niet langs Pittsburgh en Philadelphia. We denken twee dagen van NYC naar Niagara, Dan daar een dag doorbrengen en dan twee dagen weer teug. Dus totaal vijf dagen weg uit NYC. En desnoods heen en terug dezelfde route. En we willen graag weten wat must sees zijn onderweg langs deze routes.

En wat willen we zien / doen: niet winkelen, het echte Amerika zien, mooie natuur maar niet wandelen, stadcentra, lekker eten, mooie gebouwen, plantages.

Alvast erg bedankt voor de tips.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Niagara Falls en NY City

Bericht door Tipsy_1 »

via Ithaca/Watkins Glen.
daar kan je wel twee overnachtingen gebruiken dus misschien in 1 go heen en dan met twee overnachtingen terug.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Niagara Falls en NY City

Bericht door Martin & Marianne »

Wij vonden Watkins Glen erg mooi, maar als je niet wilt wandelen is dat denk ik geen goede optie.
Misschien is Letchworth SP dan een betere keus?
Kijk eens in ons verslag voor beide.

In welke tijd van het jaar willen jullie gaan? En is wandelen echt geen optie?

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer