Helikoptervlucht New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
user249254
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2022, 07:11

Helikoptervlucht New York

Bericht door user249254 »

Hoi allemaal,

In september ga ik met mijn partner naar New York. In die week dat we daar zitten is hij toevallig jarig. Ik wil hem een helikopter vlucht boven New York cadeau geven. In verband met onze locatie moet de vertrekplaats Downtown Manhattan Heliport zijn.

Is het verstandig om dit nu al te boeken? Is het een risico als je dit niet doet? En moet je dit ver van te voren doen?
ik vraag dit ivm het weer. Het zou zonde zijn als we boeken en die dag blijkt het weer minder goed te zijn. Ik maak dan liever de keuze op de dag zelf zodat we gegarandeerd goed weer hebben. Maar ik weet niet of dat slim is.

Daarnaast heb ik geen creditcard op mijn naam staan. Ik heb al op diverse sites gekeken en als ik vooraf wil boeken moet ik overal met creditcard betalen. Weet iemand een site waar geen creditcard nodig is en waar je ter plekke contant kun betalen?

Ik wil het liefst een vlucht waar je met z'n 2en naast elkaar zit. Dus niet een rij met 3 stoelen waar je kans hebt dat je in het midden komt te zitten want dan zie je het minst.

Bedankt!
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Helikoptervlucht New York

Bericht door IngridUSA »

Wij hebben afgelopen april deze vlucht gedaan:
https://heliny.com/tours/the-new-yorker-tour/

Een van de letterlijke hoogtepunten van onze reis. Goed te bereiken met de metro!
Ik zou zeker al vooraf boeken. De kans is groter dat je wel mooi weer hebt dan niet en je zit nog in een populaire/drukke periode. En dan kun jr je eigen tijdstip kiezen afhankelijk van de rest van je programma die dag.

Ik had echter niet rechtstreeks daar geboekt maar had een aanbieding als add-on bij de sightseeing pass (zie exclusives):
https://www.sightseeingpass.com/en/new- ... gJc5fD_BwE

Die pass kan ik ook echt aanraden, al neem je maar een korte of kleine variant. Voor de heli scheelt het veel geld en die 40 dollar facility fee hoefden we niet te betalen. Je kunt zo’n pass ook bv met iDeal of met Apple Pay betalen.

Als je geen private tour boekt loop je het risico om in het midden te zitten. Maar dat kost alles. Ik zat ook in het midden maar je kunt het prima zien, want het is maar klein dus je zit sowieso niet ver van het raam. Je gezelschap wordt ter plaatse ingedeeld voor de verdeling van het gewicht van de heli. Onze dochter mocht voorin en die was erg blij. Maar dat heb je niet zelf in de hand. Maakt echter niets uit want fantastisch is het zeker. Eentje van jullie zit natuurlijk altijd bij het raam.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Helikoptervlucht New York

Bericht door IngridUSA »

Aanvulling: mocht je nog een pass willen aanschaffen dan kan dat hier met korting. Ook zijn er heel veel (actuele) tips en tops te vinden en check ook de Facebook pagina.
https://www.newyork.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer