Vraagje ivm vaccinatie en New York.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Pluchke01
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jan 2019, 18:41

Vraagje ivm vaccinatie en New York.

Bericht door Pluchke01 »

We gaan deze zomer met onze drie kinderen naar oa New York. Nu lees ik bv bij One world dat je je vaccinatie moet bewijzen. Onze jongste is 10 en niet gevaccineerd, alle anderen wel. Wordt dit nog echt gecontroleerd, of is dat gewoon nog op de website? Zijn er zo nog plaatsen waar je dit moet aantonen? We doen de oostkust aan, en vooraleer ik dingen reserveer en vastleg is dat wel belangrijk om te weten.
Is een pass voor een paar attracties nuttig, of kan je beter op voorhand tickets met datum reserveren om zeker te zijn van je plek?
Alle tips voor New York welkom!
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Vraagje ivm vaccinatie en new york

Bericht door IngridUSA »

Ik weet niet waar je dat leest, maar het is niet (meer) nodig:
. Here at One World Observatory, we will no longer require proof of vaccination.
https://www.oneworldobservatory.com/healthandsafety/

Een pass vond ik zelf erg handig maar dat ligt er aan wat je wil doen. Heb je het All about NY topic al doorgenomen voor ervaringen en tips en tops?
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Vraagje ivm vaccinatie en New York.

Bericht door Vlinder72 »

Wij waren begin juni in New York. Wij hebben ook One world bezocht. Nergens werd nog om een vaccinatiebewijs gevraagd. Alleen een mondmasker was nog op sommige locaties verplicht.

Wij hadden een New york pass en alles wat wij wilden doen konden wij doen zonder te hoeven wachten (gewoon inloop en geen reservering m.u.v. empire state building en american museum of natural history).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer