Hotel NY met pubers

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Hotel NY met pubers

Bericht door mamavan3boys »

Eindelijk, na ruim 6 jaar gaan we weer naar USA :clap:

We vliegen 13-08 op NY en gaan daar rondrit maken. Welke rit zijn we nog niet over uit.

Maar uitdaging nr 1. Een betaalbaar hotel vinden waar we 2 pubers, die niet met ons of elkaar in bed willen liggen.

Iemand idee welke betaalbare hotels een extra sofabed of roll away bed hebben. Liefst in Manhattan.
Ik overweeg overigens anders gewoon een luchtbed mee te nemen.

Aparte kamers is geen optie aangezien de pubers sociaal/emotioneel niet in staat zijn apart van ons te verblijven.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door tosca »

Los van een betaalbaar hotel, is het überhaupt nog wel een een uitdaging als je op Manhattan een hotel wilt met 3 bedden. Luchtbed zou kunnen (als het mag, geen idee van), maar de kamers zijn over het algemeen niet heel ruim dus of er plaats voor is is dan ook nog de vraag.

Misschien kun je zoeken op familiekamers, daar hebben ze soms een stapelbed in staan. Wij hebben wel in het Yotel Manhattan geslapen, daar hadden ze ook dat soort kamers.
Elizabeth Henry
Amerikafan
Berichten: 154
Lid geworden op: 09 sep 2020, 15:53
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door Elizabeth Henry »

Ik weet niet wat voor jou betaalbaar is, op Booking.com kun je het aantal bedden invullen. Dat levert wel wat opties op jouw data.
Elizabeth Henry
Amerikafan
Berichten: 154
Lid geworden op: 09 sep 2020, 15:53
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door Elizabeth Henry »

Hostels met vierpersoonskamers, zou dat een optie voor je zijn? Die zijn er zat, en betaalbaar.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1634
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door BonnyR »

Of misschien toch twee aparte kamers met iedere ouder één kind? En dan per kamer twee één persoons bedden? Wij zaten in het Canal loft hotel/hostel in Manhatten in Chinatown. Zeer redelijk geprijsd en hele nette kamers
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door hemmie »

Toen wij een paar jaar geleden een kamer voor 5 personen zochten bleek dat vrijwel onmogelijk, zeker in Manhattan. Wij zijn uitgeweken naar een Airbnb in Brooklyn, ik zou daar eens naar kijken, of toch 2 kamers. Of toch gewoon een bed delen😀
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42085
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben een paar keer een hotel gehad met een kamer met twee tweepersoonsbedden. Ruimte voor een extra luchtbed was er in 1 van die hotels zeker niet, maar bij de andere twee (Radio City Apartments, en Waldorf Astoria) zou dat een optie kunnen zijn. Maar dan speelt de betaalbaarheid weer een rol denk ik.
Bij de Radio City Apartments heb je 5 persoonskamers en ook combinaties van slaapkamer met zitkamer - met tussendeur.

Marianne
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1240
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door IngridUSA »

In The Gallivant heb je kamers met 2 bedden en 2 stapelbedden, misschien is dat iets voor jullie?
Ik heb uiteindelijk een ander hotel gekozen; bij ons lukt dat nog wel :wink:. Maar het was een serieuze kanshebber.
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door mamavan3boys »

Dank jullie wel voor de reacties.

Ik wist niet dat je op booking.com het aantal bedden kon aangeven. Super tip! Zeker ook voor de rest van de te boeken overnachtingen tijdens de rondrit.

We zijn al vaker in NY geweest, toen waren de jongens een stuk kleiner en ging het makkelijker. We zaten toen in Millennium Broadway hotel en we hadden er destijds een luchtbed neergelegd, we kregen extra dekens, dus was vast geen probleem. In het ergste geval laten we hem elke ochtend leeglopen🤪

Airbnb had ik ook gekeken, maar daar vind ik de prijzen toch wel wat stevig, ga dat nog even in de gaten houden, maar aanbod is ook niet zoveel. We hebben wel besloten dat we in Manhattan willen zitten, lekker in de bruisende energie 😍.

Zoektocht continues. We hebben gelukkig nog 7 maanden. En tips blijven welkom😉
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door mamavan3boys »

IngridUSA schreef:
08 jan 2022, 19:10
In The Gallivant heb je kamers met 2 bedden en 2 stapelbedden, misschien is dat iets voor jullie?
Ik heb uiteindelijk een ander hotel gekozen; bij ons lukt dat nog wel :wink:. Maar het was een serieuze kanshebber.
Owww die is idd interessant, zeker omdat hierbij ook een ontbijt zit. Dan valt de prijs echt mee!
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door tomaat85 »

hemmie schreef:
08 jan 2022, 16:44
uitgeweken naar een Airbnb in Brooklyn,
Dat is ook mijn reactie, In Brooklyn een AirBnB zoeken die op max 5 minuten lopen ligt van de subway. Er zijn veel filter mogelijkheden mbt slaap/badkamers etc. Let er ook op dat je het ook het filter "gratis annuleren" aanzet (pas op ze zeggen nu ook gratis maar alleen de eerste 48 uur :( ). Hoe verder Brooklyn in hoe beter de prijzen (en hoe langer de rit naar Manhattan). Geen ervaring met zijn 4'n in een hotel en ook geen idee wat de hotels prijzen doen maar een AirBnB tussen de 175 en 250 euro per nacht voor 4 personen moet wel lukken denk ik zo.
Wij hebben een geweldige ervaring met een AirBnB in Weehawken (wat gunstig is wanneer je op Newark vliegt), geeft wel wat reistijd maar wanneer je dicht bij de ferry verblijft zit je zo mid of downtown. NB, New Jersey kan ook een mooi startpunt zijn voor je rondrit en mogelijk ook iets gunstiger prijzen mbt auto huur (aanname, jullie nemen een huurauto voor de rondreis?)
En daarnaast heb je ook een living (chillen na een inspannende dag met een wijntje of een thee-tje) en een keuken waar je samen kan ontbijten (heb je iig 1 gezonde maaltijd per dag :D )
Zo iets? https://www.airbnb.nl/rooms/32839377?lo ... 1&adults=4
Of; https://www.airbnb.nl/rooms/54039017?lo ... 1&adults=4
Of in NY; https://www.airbnb.nl/rooms/21190955?ad ... t2wcXBNrFJ
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42085
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door Martin & Marianne »

Als Manhattan een must is, en je wilt wat ruimte (living/kitchenette) dan zou ik toch echt eens naar de Radio City Apartments kijken. Leek mij duur, en je hebt niet aangegeven wat je betaalbaar vindt, maar als ik naar de andere opties kijk is het wel te doen denk ik.

image.png
Marianne
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door tomaat85 »

Martin & Marianne schreef:
09 jan 2022, 10:57
Radio City Apartments
Dit ziet er zeker goed uit :thumbup: en mocht er idd een wens zijn om direct op Manhattan te verblijven een zeer goede optie! (hoewel het een flink bedrag is per nacht...maar beter duur dan niet te koop)
En anders even verder lezen in het NO deel van het forum. Er zijn ook veel goede ervaringen met hotels in Queens (o.a. uit mijn hoofd, het LIC hotel?) die dicht bij de Subway zijn gelegen.
Grote Amerika fan
Elizabeth Henry
Amerikafan
Berichten: 154
Lid geworden op: 09 sep 2020, 15:53
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door Elizabeth Henry »

Nog een zoektip voor je hotels als je niet kunt selecteren op aantal bedden; invullen dat je met vijf personen bent. Dan zijn er altijd drie bedden.
Hiermee sluit je ook opties uit (eenpersoons bedden), maar wie weet levert het ook wat op.
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door mamavan3boys »

Radio city apartments is het geworden. Voordeel is daarbij dat je kitchenette hebt, niet dat we daar uitgebreid gaan staan te koken, maar wel ideaal voor ontbijt te maken.

Is idd aan de prijs, maar vergelijkbaar met Gallivant en Millennium Broadway (daar zijn we alle eerdere keren geweest).

En het is ‘maar’ voor 3 nachten.

Super bedankt voor al jullie tips👍🏻
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door tomaat85 »

fijn dat het gelukt is en top dat je een up-date geeft!
Je snapt dat sommigen natuurlijk ook erg benieuwd (nieuwsgierig?) zijn naar het rondje. Krijgt dat al vorm?
Iig veel plezier met de rest van de voorbereiding
Grote Amerika fan
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel NY met pubers

Bericht door mamavan3boys »

tomaat85 schreef:
16 jan 2022, 16:08
fijn dat het gelukt is en top dat je een up-date geeft!
Je snapt dat sommigen natuurlijk ook erg benieuwd (nieuwsgierig?) zijn naar het rondje. Krijgt dat al vorm?
Iig veel plezier met de rest van de voorbereiding
De route ligt nog helemaal open. Onze voorkeur is via Canada- Detroit- Chicago en dan onderlangs terug naar NY, maar eea is afhankelijk van covid mbt grens USA-Canada. Verdiepen daarin gaat de komende tijd beginnen.

Onder andere door op dit forum reisverhalen en tips te lezen #zinin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer