New York City - oud en nieuw vieren.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

New York City - oud en nieuw vieren.

Bericht door BorL »

Om toch maar weer ergens naar uit te kunnen kijken gaan wij (fingers crossed) oud en nieuw in NYC vieren.
Ik heb inmiddels begrepen dat de Ball Drop door gaat, maar prefereer een goede vuurwerkshow.
Google geeft niet echt antwoord, dus ik hoop dat hier forumleden zijn die weten of de shows in Central Park en / of Brooklyn doorgaan..
Wie heeft er toevallig wat meer info?
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: NYC - Oud en Nieuw

Bericht door meyem »

er staat op Tripadvisor nog geen draadje dat gewijd is aan oud en nieuw, wat meestal wel volgt. Ik denk dat er nog niet veel definitief is...
https://www.tripadvisor.com/ShowForum-g ... _York.html
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: New York City - oud en nieuw vieren.

Bericht door BorL »

Thanks, die had ik inderdaad gevonden. De info komt traag op gang :D
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
kayleejaleesa
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jan 2018, 19:09
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: New York City - oud en nieuw vieren.

Bericht door kayleejaleesa »

Hi!

Wij overwegen rond Oud & Nieuw een stedentrip New York te boeken. We hebben het forum al flink doorgekeken, maar zien vooral berichten uit 2010-2011 etc. over het vieren van Oud & Nieuw in New York. We vroegen ons af of er mensen zijn die ons wat meer kunnen vertellen over een ervaring met oud & nieuw in New York (Times Square heeft niet onze voorkeur). We zien bijvoorbeeld in oude berichten regelmatig de boot trips en Central Park voorbijkomen.

We horen het graag!
Gebruikersavatar
miro
Amerikafan
Berichten: 287
Lid geworden op: 16 jul 2010, 03:42
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: New York City - oud en nieuw vieren.

Bericht door miro »

@kayleejaleesa Wij gaan tussen kerst en oud&nieuw naar NY en hebben er uiteindelijk voor gekozen er niet met oud&nieuw te zijn. Ik heb wel veel onderzoek gedaan en als je zoekt op boattrips New years Eve kan je veel vinden. Vuurwerk in Brooklyn (of vanaf de Brooklyn Bridge) schijnt ook mooi te zijn.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, Azoren, meerdere cruises, veel van Europa
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer