Anita74 schreef: ↑11 okt 2021, 19:32
Bear Mountain State Park en Hudson Valley nog iets is, en dan qua weer/natuur. Het is natuurlijk nog wel winter...
En welllicht West Point? Ik kan hier weinig over vinden op het forum.
Andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom
Hele mooie vooruitzichten.
Geen idee wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben in NYC maar New York is veel meer dan alleen Manhattan en 4 hele dagen is echt wel een minimum in mijn ogen wanneer je NYC echt wil beleven, zeker als het een eerste of tweede keer is. Denken jullie aan die 4 dagen voldoende te hebben of is er een andere motivatie om een paar dagen wat anders te gaan doen?
Bear Mountain staat ook op onze lijst als optie voor een bezoek maar vast niet komende februari? Dan maakt Sprain Ridge Park meer kans, dat ligt aanzienlijk dichterbij (zou een dagtrip worden met de trein), hier zijn we nog niet geweest maar heeft wel onze belangstelling agv het inlezen.
We zullen ons laten leiden door het weer (stiekem hoop ik op sneeuw

) en het verloop van de week (willen Queens verkennen en The Bronx) en uiteraard en hoe we ons voelen.
Wij zijn in Poughkeepsie geweest en vonden dat erg leuk, meerdere toffe restaurants bezocht en natuurlijk wat locale brouwerijen

maar met name is de de fietstocht over de "Walkway Over the Hudson State Historic Park" ons bijgebleven, (anders dan de naam doet vermoeden mag je hier ook fietsen) , vraag is of t weer fietsen toestaat maar wandelen gaat ook goed natuurlijk.
Hudson Valley zijn we "in afgezakt ' naar Brooklyn en hebben ervoor gekozen maximaal langs de Hudson te blijven. Helaas stromende regen maar iedereen uit de groep van 4 heeft wel s gezegd, "kijk daar, leuk zeg:)".
In een andere vakantie hebben we een overnachting gedaan in New Haven omdat we graag Yale University wilden bezoeken. Leuk studentenstadje maar dit was bij ons in september..geen idee hoe dat in februari is?
Woodbury zijn we niet geweest en kan ik je niets over vertellen.
Misschien kan je bij "hem" :
https://www.youtube.com/c/HereBeBarr
nog wat tips weghalen?
Veel plezier met voorbereiden