NY Sightseeing Flex Pass

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sandesign
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 jan 2011, 15:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

NY Sightseeing Flex Pass

Bericht door sandesign »

Ik las dat je met deze pas 72 uur gebruik kan maken van de Hop-on Hop-off bus. Moet deze 72 uur aansluitend zijn?
Ik heb voor de 2e dag kaarten voor het vrijheidsbeeld en dan leek mij het beste om die dag dan met de metro te gaan ivm snelheid.
De opvolgende dagen weer met de bus en ook wel de metro. Vind het nog wel lastig om te kiezen welke pas het beste is als we 5 dagen gebruik willen maken van een pas.
Gebruikersavatar
sandesign
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 jan 2011, 15:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: NY Sightseeing Flex Pass

Bericht door sandesign »

Kom er net achter dat als je de bus wil dat deze voor 1 attractie geldt die dan 72 uur geldig is.
Ik dacht dat de bus standaard bij deze flexpas zat net als de dagpas maar dan voor 72 uur.
Denken er nog even of we nog een pas zullen aanschaffen.
Bianca B
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 apr 2019, 23:18
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: NY Sightseeing Flex Pass

Bericht door Bianca B »

Wij zijn begin december naar New York geweest. Ik had ook een flex pas aangeschaft, met 6 attracties .We hebben nog een over...Die is na 2 maanden niet meer te gebruiken dus daar heb ik niets meer aan in juni als wij weer in New York zijn. Door de drukte kwam de bus niet op tijd, zeker niet om de 10 min zoals ze zeggen. Metro werkt veel makkelijker en veel sneller( vonden wij)
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: NY Sightseeing Flex Pass

Bericht door Tipsy_1 »

Ik ben geen fan van die bussen. Geef mij maar de benen wagen, occassioneel een metro en af en toe een taxi aanhouden op straat (lekker NY stijl).
Zeker omdat je NY "wijk per wijk" gaat bekijken.
Het verkeer in NY is druk, die bussen staan daar net zo goed in vast en kunnen niet afwijken van hun route (een taxi kan nog rond rijden...).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer