Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Allegheny National Forest/ Allegany state park
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Allegheny National Forest/ Allegany state park
Hoi iedereen,
Ik ben aan het overwegen om tijdens onze reis van volgende jaar ook een enkele dagen te besteden aan Allegheny National Forest/ Allegany state park. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het zo de moeite zoals het lijkt op de foto’s? Wat zijn volgende jullie de must-see’s and must do’s?
Ik ben aan het overwegen om tijdens onze reis van volgende jaar ook een enkele dagen te besteden aan Allegheny National Forest/ Allegany state park. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het zo de moeite zoals het lijkt op de foto’s? Wat zijn volgende jullie de must-see’s and must do’s?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Allegheny National Forest/ Allegany state park
Hoi,
wij zijn er dit jaar geweest, midden mei, wat een erg mooie periode was. Het is niet spectaculair maar wel heel aangenaam en mooi.
Gewoon ontdekken wat je tegenkomt is mijn advies.
Ons mooiste moment is toen we plots een bever heel dichtbij zagen zwemmen en die heel lang mooi konden bekijken.
Verder is er vanalles en nog wat: een aantal watervallen, meren, dammen (1 meer is bijzonder mooi met zo'n verdwijngat-waterafloop), uitzichtpunten, rotsformaties, een soort ronde toren,...
In de buurt heb je Kinzua Bridge State Park, een grote aanrader.
Wij combineerden met Lake Erie en "route 5" en oa de "grand canyon van PA".
wij zijn er dit jaar geweest, midden mei, wat een erg mooie periode was. Het is niet spectaculair maar wel heel aangenaam en mooi.
Gewoon ontdekken wat je tegenkomt is mijn advies.
Ons mooiste moment is toen we plots een bever heel dichtbij zagen zwemmen en die heel lang mooi konden bekijken.
Verder is er vanalles en nog wat: een aantal watervallen, meren, dammen (1 meer is bijzonder mooi met zo'n verdwijngat-waterafloop), uitzichtpunten, rotsformaties, een soort ronde toren,...
In de buurt heb je Kinzua Bridge State Park, een grote aanrader.
Wij combineerden met Lake Erie en "route 5" en oa de "grand canyon van PA".
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2437 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 8 Reacties