Ervaringen gevraagd Build Your Own New York Explorer Pass.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
heartfield
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Ervaringen gevraagd Build Your Own New York Explorer Pass.

Bericht door heartfield » 03 sep 2019, 02:54

Wij vertrekken binnen enkele weken naar New York.
Ik zou een Build Your Own Pass willen aanschaffen, omdat dat voor ons het interessantste is.
Met deze pas kan je zelf samenstellen wat je wil bezoeken: https://gocity.com/new-york/en-us/produ ... d-your-own

Nu willen we bvb het Empire State Building bezoeken.
Met deze pas kan je een inkombiljet aanschaffen dat 30 dagen geldig is.
Op de site echter van het Empire State Building, als je daar een ticket koopt, moet je aangeven welke dag en welk uur.
Nu is mijn vraag, of we met onze pas dan ook nog eens die dag en uur moeten reserveren, of dat we gewoon zelf kunnen kiezen wanneer we gaan?

Pberndsen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen gevraagd Build Your Own New York Explorer Pass.

Bericht door Pberndsen » 03 sep 2019, 08:53

Wij hebben die pas ook gebruikt afgelopen maart. In het ESB moet je nog je voucher omwisselen voor een ticket. Als het op dat moment vol is zul je een ticket krijgen voor het eerst beschikbare tijdslot. Of je dan een ander beschikbaar moment kunt kiezen weet ik niet. Mocht je persee op een bepaald moment van de dag omhoog willen dan zou ik er de eerste dag dat je in NY bent even langsgaan om dat te regelen.

Pberndsen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Pberndsen » 03 sep 2019, 09:11

https://gocity.com/new-york/en-us/produ ... uided-tour

Deze vonden wij trouwens ook zeer de moeite waard. Niet het ‘officiele’ museum maar een initiatief van een lokale stichting van nabestaanden en betrokkenen. Indrukwekkende rondleiding gehad en in hun museum ook van alles te zien en te lezen over 9/11.

BonnyR
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR » 03 sep 2019, 09:58

Wij hebben deze pas gebruikt. Ook zeer goed bevallen en je kunt ook gewoon zelf uitzoeken. https://www.newyork.nl/bezienswaardighe ... orer-pass/
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust

sleutelbos
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door sleutelbos » 03 sep 2019, 16:25

Ik heb via Groupon Nederland de New York Explorer Pass gekocht. (Wordt aangeboden door Ceetiz)
Op dat moment was er ook een kortingscode actief en heb ik 4 individuele passen aangeschaft (3 bezienswaardigheden per persoon) voor € 62 euro per stuk. Koopje, normaal koksten ze €79. Ze staan nog steeds online in de Groupon store.
Je vult online in een formulier de groupon codes in en ontvangt binnen een paar uur de officiele explorerpassen in je mailbox.

xThara
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door xThara » 15 sep 2019, 19:35

Twee weken geleden gebruik gemaakt van soortgelijke pas: explorer. Toen wij er waren was een tijdslot kiezen niet mogelijk, iedereen kon gewoon doorlopen. Of dit kwam doordat wij redelijk laat in het seizoen er waren en het niet druk was (echt overal in NY niet als ik las hoeveel sommige anderen in de rij hebben moeten staan) of dat dit veranderd is weet ik niet. Wij vonden het ook al vreemd want wilden een tijdslot voor de avond reserveren. Dus ik zou zeggen je kan gewoon zelf kiezen wanneer je gaat.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer