NY Marathon en daarna?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
paulafca
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2013, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

NY Marathon en daarna?

Bericht door paulafca »

Beste Amerika vrienden,

Met enige regelmaat als er weer een Amerika reis op de planning staat speur ik dit forum weer af, op zoek naar alle geweldige tips. Heerlijk om te lezen. En nu staan we weer voor een dilemma, dus vraag ik jullie advies en hulp!

Op 3 november ga ik voor het eerst in mijn leven een Marathon rennen (of iig proberen uit te lopen;)) en waar kan dat beter dan in NYC! Nu zijn we al een aantal keer in NYC geweest, dus hoeven we niet perse na afloop de stad nog te verkennen. We hebben een week langer geboekt dus keren wij huiswaarts op maandag 11 november (in de avond).

De vraag is nu: wat gaan we in de resterende week doen t/m zondag 10 of maandag 11? Op maandag 4 november kan ik waarschijnlijk nog amper lopen, dus dat lijkt nog even een rustdag te worden. Een aantal ideeen wat ik zelf had bedacht:
- Rondje via Toronto en Niagara Falls
- Rondje Boston/Cape Cod (is dit ook leuk in november?)
- Vliegtuig naar Miami en lekker aan het strand hangen

Hebben jullie nog andere suggesties/tips?

Hoor het graag en alvast bedankt voor het meedenken!
mlbvinnie
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jan 2013, 14:48

Re: NY Marathon en daarna?

Bericht door mlbvinnie »

Super tof! Een hele mooie eerste marathon. Zorg dat je zaterdag 2 september een hele rustige dag hebt, ik heb zelf de fout gemaakt in Berlijn en in Barcelona om gewoon veel te veel te lopen op de dagen ervoor. Dat voel je! De dag na de marathon kan je prima op je gemak New York verkennen, zou goed kunnen dat de dinsdag erna nog wat erger is. Het lijken alle drie prima opties! Miami in November klinkt ook erg goed.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: NY Marathon en daarna?

Bericht door tomhster »

Ja, november kan al echt koud zijn. Ik zou inderdaad een paar uur naar het zuiden vliegen. Vanaf South Carolina is het korte broekenweer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer