NY koffers opslaan in hotel.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mirav5410
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 15 jun 2011, 10:44
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

NY koffers opslaan in hotel.

Bericht door Mirav5410 »

Hello there!

Zondag 5 mei vertrek ik voor 10 dagen naar New York, de eerste 3 dagen heb ik geboekt via Hotwire en volgens mij een super hotel toegewezen gekregen, Moxy NYC downtown. Op woensdag 8 mei check ik uit bij dit hotel en vanaf 15 uur kan ik inchecken in het volgende hotel.

Geen probleem zou je zeggen. Nu heb ik mij aangemeld om met een vrijwilliger op pad te gaan. Iemand die in New York woont en mensen een tour door de ogen van een New Yorker geeft. Zie deze website: https://bigapplegreeter.org/

Ik heb op 8 mei 10 uur in de ochtend zo'n tour met een vrijwilliger. Mijn vraag is nu: waar laat ik mijn koffer, laptoptas en rugzak voor deze tijd. Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om deze op te slaan in het hotel waar ik uitcheck? Mocy NYC downtown?

Ik heb er zin in!
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: NY koffers op slaan in hotel

Bericht door mtl »

Veel hotels in NYC bieden de mogelijkheid om na het uitchecken je bagage voor een paar uur op te slaan. Of jouw hotel dat ook doet moet je zelf aan hun vragen. Gewoon een mail sturen.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: NY koffers op slaan in hotel

Bericht door Tipsy_1 »

ik heb nog nooit een hotel gehad dat dat niet doet hoor
Gebruikersavatar
Mirav5410
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 15 jun 2011, 10:44
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: NY koffers op slaan in hotel

Bericht door Mirav5410 »

Tipsy_1 en mtl bedankt voor jullie reactie. Ik dacht het zelf ook al maar ik dacht waag even de vraag.
Thanks!
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: NY koffers op slaan in hotel

Bericht door tosca »

Mirav5410 schreef:
03 mei 2019, 09:35
Geen probleem zou je zeggen. Nu heb ik mij aangemeld om met een vrijwilliger op pad te gaan. Iemand die in New York woont en mensen een tour door de ogen van een New Yorker geeft. Zie deze website: https://bigapplegreeter.org/
En wat leuk! Wij hebben dit meerdere keren gedaan (in meerdere steden) en het was altijd een succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer