Na 2 jaar geleden een rondreis westkust te hebben gemaakt, kriebelt het alweer een tijdje. Door omstandigheden is het er nog niet van gekomen, maar dit jaar willen we toch echt weer terug naar de VS.
Het idee is om een retour New York te boeken ergens in september. Ik kan 2 weken vrij nemen van werk, dus we willen ongeveer 10-14 dagen weg. De stad willen we graag zien (man is er 15 jaar geleden wel eens geweest met zijn ouders, ik nog nooit) en daarna willen we graag een auto huren en de natuur in. We gaan met zijn 2en.
Maar, wat dan? Aan de westkust waren Yosemite en Zion mijn favorieten. We wandelen graag, fietsen zou bijvoorbeeld ook kunnen. Lange autoritten op zich geen bezwaar, tegen maar misschien zonde van de tijd gezien we niet al te lang weg kunnen. We zullen buiten NY voor motels of cabins gaan.
Wegens voedselintoleranties is het voor mij belangrijk om gezond te kunnen eten, een beetje tegen het veganistische aan. Ontbijt en lunch kan ik in supermarkten halen, maar voor avondeten iets warms kunnen scoren is misschien ook wel leuk
Via google maps kwam ik wat state parks tegen, Sterling Forest, Harriman, Bear Mountain. Ook Delaware Mountain Water Gap bijv.
Is dat wat? Noordelijker zag ik 'Big Indian Wilderness', misschien is dat beter?
Of misschien zoek ik wel helemaal de verkeerde richjing op
Het kriebelt echt enorm om weer te kunnen gaan plannen
Alvast dank voor het mee denken!