Planning 3 dagen New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door tomhster »

Nee, je kunt vanuit Nederland de Stubhub app niet officieel downloaden.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Almere vak V »

Kletskous schreef:
Almere vak V schreef:Ik zie een paar dingetjes voorbij komen met betrekking tot een honkbalwedstrijd bezoeken.

Allereerst, ik weet niet waar het vandaan komt. Maar de Stubhub app heb ik gewoon op mn telefoon staan. En ik sta nou niet bepaald bekend als een wizzkid. Dus dat moet echt heel simpel geweest zijn. In de Stubhub app kan je aangeven wat voor kaartjes je wil, hoeveel, op welke manier je ze wilt ontvangen en of je de prijzen in- of exclusief bijkomende kosten wilt zien. Ik zou altijd voor dat laatste kiezen.
Nou, als ik op mijn telefoon naar de App-store ga en Stubhub intyp, krijg ik een app van Viagogo te zien. Is dat dan hetzelfde ??
Nee, is niet hetzelfde. Zoals gezegd. Hoe ik er wel aan kom weet ik ook niet. Werkt wel perfect. Vorige week bij de Warriors nog gebruikt...
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door tomaat85 »

ff google'n hoe je een amerikaanse app op je hollandse telefoon krijgt. deze bv https://www.iculture.nl/tips/amerikaans-itunes-account/
Ik ga over 2,5 weken ook naar de Nets en heb ook via Stubhub de kaarten gekocht. Een email of hardcopy optie wordt hier iig niet meer geboden. Alleen met de stubhub app kan je naar binnen
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Almere vak V »

Nogmaals, hoe ik er aan kom weet ik niet. Staat al jaren op mn telefoon. Heb ook al jaren een Amerikaanse iPhone maar dat heeft er volgens mij niks mee te maken. Vorige week nog een nieuwe gekocht in Amerika. Gaat gewoon mee in de kopie, wordt ook gewoon geupdate.

Maar feit blijft dat je bij heel veel evenementen niet meer binnenkomt met een papieren ticket.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Kletskous »

Oké, maar stel dat ik geen Amerikaans account wil aanmaken, dan is via Stubhub kaarten kopen dus geen optie.

Wat zijn dan de alternatieven om aan kaarten vooraf te komen? En die ik dus geprint heb of via mijn mail op de telefoon oid kan laten zien? Wat ik vooraf in Nederland dus kan regelen?

Eventueel kaarten aan de kassa bij het stadion kopen zal misschien ook wel kunnen, maar dat kost ook wat extra tijd. En dan gaan we erheen en weet je nog niet zeker of er kaarten zijn (althans in de gewenste -betaalbare- prijscategorie).
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gast

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Gast »

Kun je niet kaartjes kopen via de club website?

Er zijn trouwens ook minor league baseball teams. Wat kleiner, gemoedelijker, en een stuk goedkoper, zie bijvoorbeeld hier: https://www.nymetroparents.com/article/ ... nnsylvania
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door mtl »

Je hebt bij stubhub niet altijd een app nodig.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Kletskous »

Dankjewel, maar op een of andere manier is The Yankees toch wat spraakmakender en gaat daar de voorkeur dan eventueel wel naar uit.
Dit is volgens mij de officiële club website:
https://www.mlb.com/yankees/tickets/sea ... ull-season

Of via Ticketmaster zoals op hun website staat genoemd:
https://www.ticketmaster.com/new-york-y ... ist/805992

Echter, ik zie nog geen verkoop voor The Yankees op 20 of 21 juli 2019....?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door mtl »

Voorverkoop is nog niet begonnen.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Kletskous »

Via hun officiële kanaal niet hè? Tijdstip is ook via die site nog niet bekend.

Wel via Stubhub en Ticketmonster, maar dat is dus een risico qua tijd en de app.

Nog andere opties om vanuit Nederland, vooraf en zonder ingewikkeld gedoe, aan betaalbare kaartjes te komen?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door tosca »

Wij hadden afgelopen februari diverse tickets via Stubhub (basketbal) en hebben geen enkel probleem gehad met de tickets op onze telefoon. Kan me niet herinneren dat we enorme moeite hebben moeten doen. Volgens mij konden we in de VS gewoon de app downloaden.

Als ik nu mijn bevestigingsmailtjes kijk staat daar de volgende tekst: We'll send you another email when your tickets are ready.
Once you receive the email, just click on the My Account link or open the StubHub app and tap 'My Tickets' at the bottom of the page. Then go to 'Current orders' in your StubHub account.
Tap your order and then 'View tickets'. Show your ticket at the venue and you're in!


Ik weet natuurlijk niet of het sindsdien is aangepast.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Kletskous »

Ik begrijp wat tegenstrijdigheden hierbij: de een zegt zonder problemen de app hebben kunnen downloaden en dus zonder moeite kaarten bij Hubstub te hebben grkocht.
Mij lukt het niet en wordt ook gezegd dat dit vanuit Nederland niet gedownload kan worden (evt met een omweg via een Amerikaans account aanmaken).

En via de officiele website (of Ticketmaster) zijn ze nog niet te koop.
Als ik ze daar t.z.t. eventueel zou willen kopen, weet iemand of ik dan wel in de mail tickets krijg die ik kan printen of die ik met een barcode op de telefoon (zonder een app te moeten downloaden) aan de poort kan laten zien?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door mtl »

Ook via Ticketmaster normaal gesproken via telefoon. Kan ook zonder app. Kaarten afhalen of zelf printen wordt bijna niet meer aangeboden.
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door GJ »

Je hoeft helemaal geen Amerikaanse accounts of wat dan ook aan te maken hoor, gewoon een VPN als Tunnelbear downloaden, even je locatie veranderen in Amerika en dan via de Play Store of de App Store de Stubhub app downloaden. Zo heb ik althans de Flash Seats-app binnengehaald vorig jaar.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Kletskous »

Euh....da’s al te ingewikkeld voor ons. Wij zijn behoorlijke nitwits als het op pc’s aankomt.
Ding moet gewoon standaard werken en zodra er al iets niet gaat zoals we willen, brengen we de laptop naar een speciaalzaak weg. Dus allerlei toeters en bellen downloaden is al een hobbel hier :oops:
Wat voor velen vast als een eitje klinkt, heeft hier nogal wat voeten in aarde.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door GJ »

Dit heeft niets met PC's of laptops te maken hoor, Tunnelbear is gewoon een app die je op je telefoon zet via de App Store of Play Store. Die open je, dan vraagt de app zelf welke locatie je wilt hebben. Dan geef je USA aan, je start Play Store of App Store weer op, zoekt de Stubhub app en hey presto! Opeens kan je hem wel downloaden. Zelfs ik kan dat en ik ben toch ook echt geen wizzkid.

Overigens: als ik op de officiële Yankees site een kaartje voor een 'individual game' probeer te kopen (er zijn blijkbaar al wedstrijden in de verkoop) en ik geef op de Ticketmaster-pagina waar ik naartoe word geleid aan dat ik uit een 'other country' kom (de andere opties zijn VS en Canada), dan krijg ik twee delivery options: Go Mobile, waarbij je twee dagen van tevoren een QR-code op je telefoon krijgt, óf Will Call. Dat betekent dat je bij de kassa van het stadion zelf je kaartje ophaalt, dat gaat meestal op vertoon van je (geprinte) bestelbevestiging en/of de creditcard waarmee je hebt betaald. Het zal bij de Mets niet anders zijn.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit voor jou/jullie de beste optie is: niet gaan klooien met Stubhub, maar gewoon rechtstreeks via de officiële site van de club zelf en Ticketmaster. Dan kun je zo te zien dus in de meeste gevallen gewoon je kaartjes bij de box office ophalen en hoef je niet met apps te hannesen. Met een beetje geluk zijn de kaartjes ook nog mooi genoeg om in je plakboek te plakken. Heb je er meteen weer een souvenir bij! :thumbup:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Almere vak V »

Ander idee. Je maakt een Stubhub-account aan gewoon via internet. Dit werkt precies hetzelfde als via de app. Je koopt je kaarten en die kaarten komen dan in "mij tickets" te staan. Veel makkelijker als dat gepruts op je telefoon. Je opent je account via internet op je telefoon. Van daaruit kan je je kaarten in je wallet plaatsen. Niemand die bij de ingang vraagt via welke app of site ja aan die kaarten komt. Ze willen alleen je streepjes of QR code scannen.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door mtl »

Precies, zo heb ik het ook gedaan. Maar zoals GJ al zegt kun je bij de Yankees via ticketmaster inderdaad ook gewone kaartjes krijgen.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Kletskous »

Zal het allemaal nog es overwegen. Ik zie nog steeds geen tijdstip bekend staan op de officiële site en dat is wel van belang. Een middagwedstrijd wil ik sowieso niet, dus dat valt af.
Zodra het bevestigd is op de avond (wat ik voor 95% denk), zal ik nog eens kijken en beslissen of we hiervoor willen gaan. En wat dan de beste manier is.
Mits er t.z.t. dan nog tickets voor ca. $ 40,- te verkrijgen zijn.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gast

Re: Planning 3 dagen New York

Bericht door Gast »

Voor die prijs zul je ver achteraan zitten. En het ligt ook aan de tegenstander hoeveel de kaartjes zullen kosten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer