Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

Hoe zijn jullie ervaringen in juli/ augustus voor het Noordoosten?
Lekkere temperaturen of valt het tegen? Volgens Accuwheater wel heerlijke temperaturen in het verleden (25+) maar is dat ook jullie ervaring?

Ik zie namelijk bij veel hotels dat er een binnen zwembad is, het aantal hotels met een buitenzwembad lijkt minder te zijn.
Dus ik twijfel waarnaar ik het beste kan zoeken..

In Florida hebben we ervaren dat het na een volle dag, of een reisdag, juist heerlijk is om ‘s avonds even af te koelen en te zwemmen. Of juist een zwemochtend te plannen alvorens we weer op pad gingen.
Maar dit hangt dus ook af van welk weer het zal zijn. Toch zonde als het zo warm is om naar een binnenbad te moeten, soms is dat misschien de enige optie, maar daarom graag ervaringen !
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door mtl »

Mijn ervaring is dat je in de zomer hete temperaturen boven de 30 graden kan verwachten.
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door analogkid »

Het is WARM in het noordoosten in juli / augustus. Boven Boston vaak tussen 25-30 maar New York en zuidelijker vaak 30+.
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

Oke, dat wordt dus beter zoeken naar hotels met een buitenbad...al is dat er niet overal even gemakkelijk is mijn indruk.

Onze route wordt trouwens:
New York - Gloucester MA - Utica - Niagara Falls - Hershey PA - Washington (en doorvliegen naar Orlando).
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Bennogr »

Het enige echte antwoord is natuurlijk: ja, we hebben weer in juli/augustus. Ze hebben al moeite te voorspellen wat het weer morgen zal worden, laat staan wat het over een aantal maanden zal zijn. 't Kan dus warm worden, maar ook koud.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Gast

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Gast »

Weet je nu al of je op reis mag van de baas? Anders ga ik niet antwoorden, hoor :lol:
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4967
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door hemmie »

Wel logisch dat ze daar vooral binnenzwembaden hebben, die kun je tenminste het hele jaar gebruiken, niet maar enkele maanden per jaar. Hier in Texas hebben de hotels meestal een buitenbad, maar daar kun je ook veel vaker gebruik van maken.
Toen wij deze zomer in het noorden van de VS waren heb ik weinig buitenbaden gezien (maar ook niet op gelet bij het boeken).
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door sanook »

Travel Inn New York heeft een buitenzwembad, hartje Manhattan, met uitzicht op ESB.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

eoms schreef:Weet je nu al of je op reis mag van de baas? Anders ga ik niet antwoorden, hoor :lol:
Bíjna :D ! Is niet mijn baas die moeilijk doet hoor, maar die van mijn man.
Maar l wel een stapje voorwaarts want inmiddels is al wel duidelijk wanneer het bedrijf sluit :thumbup: . Dus nog toestemming vragen en krijgen voor de week ervoor (of erna) en proberen 1-2 dagen extra eraan te mogen plakken, zodat wij vrijdags of wellicht donderdags al kunnen vertrekken.
Dus hopelijk binnen 2 weken nu definitief duidelijk ???

Voor NY hoef ik niet perse een hotel met zwembad, daar zullen we ons zeker wel vermaken en ‘s avonds denk ik bekaf in bed ploffen. Maar ik ga dat hotel wel es even bekijken, dankjewel voor de tip!
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1512
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door butterfly »

Ik herken wat je schrijft. Wij zijn in 2017 naar het noordoosten geweest en bij het boeken van de hotels viel het ons ook op dat er voornamelijk binnen zwembaden waren.Het was preachtig, warm weer. Wij hebben in de White mountains op een camping gestaan waar wel een buitenbad en een rivier waren (dus misschien is het een optie om een keer in een cabin te overnachten?), maar verder overal binnenbaden. Ter plekke was het voor ons niet eens storend eigenlijk. In lake Placid vonden onze zonen het wel lekker dat het zwembad direct aan onze kamer grensde. Bovendien konden we bij dat hotel wel weer gratis een waterfiets of roeiboot lenen en het meer opgaan. Bij lake placid hebben we bij het Robert Truman sp een middagje gezwommen in natuur water, dus zo hebben wij dat opgelost.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42050
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Martin & Marianne »

Ons hotel in Watkins Glen had een buitenbad net als onze Best Western in Lancaster.
Zie ons 2012 verslag voor de hotels.

Marianne
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

Wij hebben geen overnachting in Watkins Glen of Lancaster gepland, maar dank je voor de tip.

Die Travel Inn neem ik mee in mijn lijstje.

Bij de Niagara Falls heb ik nu een binnenbad, maar daar vind ik het belangrijker om op loopafstand van de Falls te zitten. En kijk ook naar de prijs natuurlijk, een groot prijsverschil met een hotel met een buiten of binnenbad heb ik er weer niet voor over.
In een offerte zitten nu vooral binnenbaden maar ik ga wat alternatieven die ik zelf gevonden heb voorstellen. Es kijken wat ze bieden. Kijken of het interessant is.
En anders wordt het dus Booking.com/Trivago etc :thumbup:
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42050
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Martin & Marianne »

Kletskous schreef:Wij hebben geen overnachting in Watkins Glen of Lancaster gepland, maar dank je voor de tip.
Ik ging ervan uit - gezien je vraag - dat de hotels nog niet vastlagen dus ik heb wat suggesties gegeven op je route.
Hershey of Lancaster maakt trouwens toch heel weinig uit?

Marianne
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

Nee, daar heb je gelijk in.
Maar wij doen Watins Glenn aan op onze dag vanaf Utica (of Herkimer) op weg naar Niagara Falls, en daar overnachten we dan ook.

En we willen in Hershey het pretpark Hershey Park een dag doen, dus dan liever daar wat dichterbij. Lancaster kan ook maar ligt net iets verder weg. Ligt op ca. 35 minuten vanaf het park, dus het zóu nog wel kunnen idd.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door sanook »

Kletskous schreef:In een offerte zitten nu vooral binnenbaden maar ik ga wat alternatieven die ik zelf gevonden heb voorstellen.
Dus als ik het goed begrijp wil je wél alle hotels e.d. zelf bepalen maar het niet zelf regelen, is dat correct ? Op zich niks mis mee maar ik denk wel dat het je een flinke meerprijs oplevert, wat ik zonde vind.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

Ja, dat is dus even de vraag.
Daarom vraag ik een gerichte offerte op zodat ik het vervolgens kan vergelijken bij de bekende boekingssites, Booking.com, Trivago, Expedia, Hotels.com etc. Onbekende sites durf ik niet zo aan hoor. Zag bijv. Elvoline staan...voor mij onbekend.
En dan beslis ik of ik het zelf ga boeken of door hen laat doen. Net wat het voordeligste is.

Heb al wel e.e.a. bekeken hoor. Soms kan ik het hotel niet meer boeken want lijkt het vol. En soms zijn ze duurder, soms ook niet. Een hotel in Washington bijvoorbeeld kom ik uit op 600,= voor 2 nachten bij bijv. Trivago terwijl in de offerte € 390,= staat voor 2 nachten. Nou, dan kan dat wel een overweging zijn bijvoorbeeld. Dat scheelt behoorlijk!
Maar er zijn ook kleine verschillen hoor, hotel in Utica bieden zij voor maar 10,= minder aan dan ik zelf vind.
Maar goed, anderzijds: al zijn zij 10-15,= goedkoper op álle hotels en heb ik 10 nachten nodig, dan bespaar ik alsnog een goede 100,=.
Nadeel is dat je niet meer makkelijk kunt switchen natuurlijk. En als er nog een goedkopere prijs voorbij komt is het ook jammer maar helaas.

Dus ik twijfel nog. Wil eigenlijk ook weleens Hotwire proberen, maar dan moet je de gok durven nemen want weet je niet welk hotel het is. Er is zo’n lijst geloof ii waarbij je het kunt checken maar daar snapte ik niet zoveel van.
En dan is het de afweging we moeten maken: willen we perse bepaalde hotels en hechten we vele waarde aan bijv. een buitenbad, en zijn we bereid daar dus iets meer voor te betalen? Of gok je en neem je een binnenbad evt voor lief en ben je goedkoper uit met Hotwire?
Keuzes, keuzes..
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19662
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Petra/VS »

Voor Washington kun je ook net buiten de stad kijken. In Rosslyn of Crystal City bijvoorbeeld, daar zijn de hotels vaak wat goedkoper en er is een directe metrolijn naar de Mall. Veel mensen boeken de Americana,https://www.americanahotel.com/, in Crystal City, basic, maar netjes, ik weet alleen niet of het een buitenbad heeft.
Verder geef ik Nederlandstalige rondleidingen in Washington. Als jullie geinteresseerd zijn staat de link om te boeken hieronder.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door Kletskous »

Dankjewel voor je reactie.
Maar dat hotel heeft geen zwembad helaas.

Ik ben nu uitgegaan van hotels op loopafstand van het Witte Huis.
Maar ik zie dat Arlington wel voordeliger is inderdaad. Echter gezien de relatief korte tijd voor ons in Washington is zo min mogelijk reisafstand wellicht wat praktischer.
Maar kijken en vergelijken kan geen kwaad.

Is mijn hotel aanpak goed of hoe doen anderen dat ?
Je hebt op een gegeven moment wat gewenste hots en dan? Maar blijven struinen op de diverse sites ? Of wacht je alleen op aanbiedingen ofzo ?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door sanook »

Wat is jouw hotelaanpak dan ?
Als je zelf boekt en zorgt dat je gratis kunt annuleren dan zit je altijd safe als je wat beters of goedkopers tegenkomt. Via een reisbureau is dit waarschijnlijk niet mogelijk en/of veel omslachtiger.
LiesD
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 feb 2018, 20:19
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Het weer in juli/augustus: binnen-/buitenzwembad bij hotels?

Bericht door LiesD »

Wij hadden dit jaar in juli wat wisselvallig weer. Stralende zon in NY, warm bewolkt in Washington met 2 goede plensbuien en dan te Hershey en rond Watkins Glen buien en tot slot aan de Niagara watervallen stralende zon. Goed te weten dat dit mogelijk is in deze regio. Maar evengoed heb je alle dagen prachtig weer. Moest je nog hoteltips nodig hebben ...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer