Probleem campings zoeken apr/mei New England

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Dreamingof
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 dec 2015, 19:18
Aantal x V.S. bezocht: 1

Probleem campings zoeken apr/mei New England

Bericht door Dreamingof »

Toch maar een nieuw topic aangemaakt. Ik zoek me al weken een ongeluk, maar ik kom er niet uit.
Wij hebben in de meivakantie een camper geboekt vanaf New York voor 14 dagen. We hebben een route uitgezocht vanaf New York, startend op 22 april, via Cape Cod, div kustplaatsen naar Acadia NP en weer terug en zijn nu aan het zoeken naar campings. Ik ontdekte al dat er best wat campings gesloten zijn in die periode, dus dat beperkt de mogelijkheden nogal.

Vooral de eerste overnachting vind ik een uitdaging. We halen de camper op nabij New York (eigenlijk New Jersey) en overal lees ik dat dat wel tijd gat kosten. Een lange rit die eerste dag is dus niet handig, maar we willen toch proberen die inmense stad uit te komen en een camping te zoeken ergens op weg naar Newport. Lastig, want wat ik vind is of toch nog 180 km vanaf de camper-ophaalplek of de campings zijn nog niet open op 22 april.

Wie heeft de gouden tip voor die eerste overnachting? :thumbup:
Andere tips voor campings, die open zijn, tijdens onze route zijn ook welkom.

Ik begin er nu aan te twijfelen of Bar Harbor (Acadia NP) wel een goed idee is in april-mei, want alles gaat pas half mei open. :sadcry:

De route die we nu hebben staan, (maar ik sta open voor aanpassingen):

1 aankomst New York
2 NY
3 NY - camper ophalen in New Jersey - Hartford
4 Hartford - Newport
5 Newport - Cape Cod
6 Cape Cod
7 Cape Cod - Rockport
8 Rockport - Freeport
9 Freeport - Acadia National Park
10 Acadia National Park
11 Acadia - Kennebunkport
12 Kennebunkport - Plymouth
13 Plymouth - New York
14 Vertrek: New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer