Kerst in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Kerst in New York

Bericht door tomaat85 »

Dyker Heights staat (stond t al) op het programma natuurlijk :wink: De hotspots staan op de googlemaps kaart die ik heb aangemaakt. FF in de gaten houden naar mate Kerst dichterbij komt. Green-Wood heb ik er bij gezet, thnx! Net als Victorian Flatbush. Nu de reis definitief is en ik aan het lijstje "To-Do" werk lijkt me de periode al weer te kort :D We hebben iig gister op stubhub ook kaartjes gekocht voor de Brooklyn Nets op vrijdag, zin in :) Was overigens nog best een dingetje om de stubhub App te installeren, ik heb nog niet eerder een Amerikaans account nodig gehad, maar het is gelukt!
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Kerst in New York

Bericht door meyem »

Ja, 6 dagen is eigenlijk te kort... ik kan 3 weken ook zonder probleem vullen :D
En later bedacht ik me, dat ik Greenwood over zou slaan met zo weinig tijd...

Brooklyn Nets, leuk! Waar spelen die?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Kerst in New York

Bericht door tomaat85 »

Maar zou dan 3 weken ook niet "te kort" zijn :wink: Brooklyn Nets spelen in het Barclays Center, erg benieuwd naar. En we hopen op droog weer, dan pakken we de bike en dan kan er een hoop in t programma op 1 dag, rondje door Victorian Flatsbush waar Greenwood goed mee te combineren is. We zullen t wel zien, voor t zelfde geld is er weer een enorme blizzard :o
Grote Amerika fan
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Kerst in New York

Bericht door ina »

Welk hotel/airbnb hebben jullie, mijn zoon en vriendin zoekt nog iets voor eind november.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Kerst in New York

Bericht door meyem »

Tomaat benoemt het onderkomen eerder in deze draad. Maar dat zit redelijk diep Brooklyn in, meen ik me te herinneren. Niet een voor de hand liggende keuze voor slechts een lang weekend...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Kerst in New York

Bericht door tomaat85 »

Ja een lang weekend vraagt om "geen" reistijd :wink: en een verblijf op Manhattan. AirBnB moet je echt goed zoeken, belangrijk is je eisen (of juist beter het ontbreken hiervan) goed opnemen in de filters en met de kaart functie erbij moet t lukken..maar ben je bewust, echt goedkoop wordt het natuurlijk in NYC nooit :( Oh ja, welke periode gaan ze?
Grote Amerika fan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer