Advies gevraagd over !

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
Martijn1985
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:45
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door Martijn1985 »

Klopt je hebt organisaties, maar dan moet je alles bij hun neerleggen, en dan hang je ook echt aan hun vast zeg maar, kosten zijn dan ook erg hoog.
Soms moet je accepteren dat iets wat je graag wil niet haalbaar is.dat heb ik vandaag gedaan! uitkomst is nu nog beter geworden
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door meyem »

Ja, dat geloof ik graag.
Maar wellicht toch handig om contact op te nemen met die organisaties. Misschien kunnen ze helpen om iemand te vinden die het uitdagend vindt om zelfstandig met jullie op stap te gaan...

https://www.autisme.nl/
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
Martijn1985
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:45
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door Martijn1985 »

Heb nu een aantal stichtingen aangeschreven die in mijn ogen passen bij mijn hulpvraag.
Soms moet je accepteren dat iets wat je graag wil niet haalbaar is.dat heb ik vandaag gedaan! uitkomst is nu nog beter geworden
Gebruikersavatar
miccie
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 jan 2012, 22:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door miccie »

Wat ook goed is om van te voren te bedenken is hoe lang je wilt gaan. Dan kan je kijken wat er binnen die periode mogelijk is om allemaal te doen.

Een andere mogelijkheid is zien wat je allemaal wilt gaan doen en dan zien hoe lang je ervoor nodig hebt. Als je zo een planning hebt met 'dingen te doen' kan je hier op het forum altijd vragen of het in bv een week haalbaar is. Op zo'n vraag krijg je altijd antwoord.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Gebruikersavatar
miccie
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 jan 2012, 22:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door miccie »

Oh ja, wat ik net vergeet.... Qua fotografie is New York echt de stad om op de foto te zetten. Wat ik altijd doe is via Google zoeken naar mooie foto's en fotolocaties van, in dit geval, New York. En op youtube bv filmpjes van fotografen bekijken. Zo kan je nogal wat leuke ideeën opdoen.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Gebruikersavatar
Martijn1985
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:45
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door Martijn1985 »

Ik wil 2 weken gaan
Soms moet je accepteren dat iets wat je graag wil niet haalbaar is.dat heb ik vandaag gedaan! uitkomst is nu nog beter geworden
Gebruikersavatar
Martijn1985
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:45
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Advies gevraagd over !

Bericht door Martijn1985 »

Het heeft een tijdje stil gestaan, maar ben er nog steeds niet uit, zeker omdat de begeleide ondernemingen dit niet in hun pakket hebben, dus als je dan het wil samenstellen ben je veel geld kwijt. Maar zoek nu naar kant en klaar reizen zeg maar op internet, maar die zijn er ook niet veel voor 2 weken. Pfff lastig dit.
Soms moet je accepteren dat iets wat je graag wil niet haalbaar is.dat heb ik vandaag gedaan! uitkomst is nu nog beter geworden
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer