Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Mike33
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 jan 2018, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 9

Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door Mike33 »

Wij gaan een rondreis maken volgende week en willen 2 nachten in NY verblijven. Aangezien we met de auto zijn (we zijn met 3 kids), dacht ik dat het handig zou zijn om iets buiten NY te zitten. Ik zit nu te kijken voor hotels in Hoboken. De aansluiting van daar lijkt prima naar het WTC Memorial. Toch kom ik vrijwel nergens tegen dat mensen kiezen voor Hoboken. Iemand hier ervaring mee?
Of toch gewoon zoeken naar een hotel in Manhatten? Maar dan zit je volgens mij met het parkeren van je auto.
Gr Mike
Laatst gewijzigd door markro op 07 jul 2018, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door meyem »

De kans dat je hier iemand vindt die in Hoboken heeft vertoefd, is erg klein.
Ik zou reviews van de diverse hotels daar bestuderen om er zo achter te komen wat mensen van die locatie vinden.

Het echoot bij mij als 'geen goede optie' uit de tijd dat ik me in die buurten verdiepte...
Je zou hier ook kunnen zoeken naar Hoboken.

Mijn advies zou zijn om niet aan te nemen dat de auto of een hotel shuttle een goede optie is voor vervoer naar de stad. Files van en naar zijn geloof ik geen uitzondering. Dus probeer in de buurt van een treinstation iets te vinden.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door meyem »

Ik merk dat ik in de war was met North Bergen....
Maar mijn advies over de trein blijft wel staan :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door mtl »

Zoek eerst een hotel en kijk vervolgens op hun website hoe het met parkeren zit. En kijk inderdaad of het goed met OV te doen is.
Mike33
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 jan 2018, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door Mike33 »

Dank voor de reacties. Doordat we een auto hebben (gehuurd in Toronto, dus inleveren in NY is geen optie) weet ik nog even niet zo goed waar we moeten overnachten.. Nog maar even goed verder zoeken..
Gebruikersavatar
Dutchkathy
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 feb 2012, 20:25
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door Dutchkathy »

Afgelopen juni in Hoboken geweest met een huurauto.

Wij kwamen uit Manhattan gereden en door de Holland tunnel was het goed te doen ! Natuurlijk sta je even vast bij de tunnel maar dat weet je. Hoboken zelf zijn wij bij Carlo's bakery geweest en die buurt is heel erg netjes en veilig.
Even een tip voor parkeerplaats reservering in Manhattan Spothero.com. Wij hebben letterlijk tegenover de Staten island ferry geparkeerd gestaan voor 20 dollar ! Het werkt heel simpel en je hoeft niet te zoeken naar een parkeerplaats.
South West 9 x - North West 2 x - South East 2 x - Deep South 1 x - North East 1 x - Orlando 7 x - Las Vegas 8 x en dat allemaal sinds 2007 !
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door mtl »

En hebben jullie ook in Hoboken overnacht? Want dat was de oorspronkelijke vraag. :wink:
Susanne100
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jan 2015, 08:00
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen gevraagd verblijf in Hoboken (NY) bij bezoek aan Manhatten.

Bericht door Susanne100 »

In de zomer van 2015 hebben wij in Hoboken overnacht. Hadden geen auto, dus ik weet niet hoe het zit met parkeren. Wij zaten in Jeffersonstreet op loopafstand van metro en de winkels. Was zeer goed te doen. Kost natuurlijk meer tijd om in het centrum te komen, maar daar krijg je wel een rustigere omgeving voor terug. Wij vonden dat gezien onze jonge kinderen (toen 4 en 6) erg prettig. Hadden via airbnb een huis gehuurd. Deze is helaas niet meer te huren, anders hadden we zeker terug gegaan. Hoboken kan ik zeker aanbevelen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer