Kluisje in de buurt van het Capitool (Washington).

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Bibu
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Kluisje in de buurt van het Capitool (Washington).

Bericht door Bibu » 02 jul 2018, 03:52

Morgen hebben wij een rondleiding door het Capitool. Deze is in de ochtend en daarna willen wij nog andere dingen bekijken/bezoeken in Washington. Ik dacht dat ik hier op het forum ergens had gelezen waar je je tas/rugzak in een kluisje kan doen, want deze mag niet mee naar binnen. Maar ik kan het nu nergens meer vinden op de website. Iemand advies waar we onze rugzakken kunnen laten?

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Kluisje in de buurt van het Capitool

Bericht door Martin & Marianne » 02 jul 2018, 07:17

Als je op het forum zoekt op kluisje witte huis vind je wel iets (museum of American History).
Volgens mij mag je bij het Capitool wel een tas meenemen.

Marianne

tosca
Amerika-expert

Re: Kluisje in de buurt van het Capitool

Bericht door tosca » 02 jul 2018, 11:29

Toen wij de rondleiding deden mocht je inderdaad gewoon je tas meenemen (heb net nog even de foto's gecheckt). Wij hadden een normaal formaat rugzak bij ons.

Dit was in juni 2014.

babarage
Amerikakenner

Re: Kluisje in de buurt van het Capitool (Washington).

Bericht door babarage » 02 jul 2018, 13:29

Volgens mij mag het mee, althans. Beetje normale maat tassen

Capitol visitor policies are designed to keep visitors and staff safe and secure and to preserve the collections, facilities, and historic building and grounds for generations to come.

Before entering the Capitol Visitor Center, all visitors are screened by a magnetometer and all items that are permitted inside the building are screened by an x-ray device. The following items are strictly prohibited in the Capitol, including the Capitol Visitor Center:

Liquid, including water
Food or beverages of any kind, including fruit and unopened packaged food
Aerosol containers
Non-aerosol spray (Prescriptions for medical needs are permitted.)
Any pointed object, e.g. knitting needles and letter openers (Pens and pencils are permitted.)
Any bag larger than 18" wide x 14" high x 8.5" deep zeg een normale (laptop)rugtas
Electric stun guns, martial arts weapons or devices
Guns, replica guns, ammunition, and fireworks
Knives of any size
Mace and pepper spray
Razors and box cutters
Please note that the U.S. Capitol Police are authorized to make exceptions if a prohibited item is determined to be necessary and required to serve child care, medical or other special needs. If you have questions, please call the Office of Congressional Accessibility Services at 202.224.4048.

The following items are not allowed in the Senate and House Galleries:

Battery-operated electronic devices (medical devices are permitted)
Cameras
Cans and bottles
Creams, lotions or perfume
Packages, briefcases, backpacks or suitcases
Strollers
Video recorders or any type of recording device
Each Gallery operates a checkstand where visitors may store these items securely while they are visiting that Gallery.

Also, note that smoking is not permitted anywhere in the Capitol, and food and drink are only allowed in the Capitol Cafe.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust

Bibu
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kluisje in de buurt van het Capitool (Washington).

Bericht door Bibu » 10 jul 2018, 20:58

Bedankt voor de hulp. Wij hebben de hele vakantie een grote rugzak gebruikt en die durfde ik niet mee te nemen. Uiteindelijk hebben we een klein tasje meegenomen en die mocht inderdaad wel mee naar binnen. Eten en drinken mochten niet mee, dat stond op mijn bevestiging, dus dat hadden wij ook niet gedaan. Werd ook streng op gecontroleerd, een gezin voor ons moest echt heel veel spullen weggooien.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer