Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ansie65
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2017, 14:06
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door Ansie65 »

Misschien is de vraag al eerder gesteld.

Wij bezoeken in juli 2 dagen Washington.
Nu hadden wij bedacht om de eerste dag de bezienswaardigheden in en rondom de National Mall lopend te bezoeken.

De tweede dag willen we een metrocard kopen om naar de wat verdere attracties, zoals de zoo en de cathedral te gaan.

Mijn vraag gaat over dag 1: is alles aan te lopen, of is het beter om een hoho-bustour te nemen?
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: Bezienswaardigheden Washington national mall: lopen?

Bericht door analogkid »

Wij hebben ook de Mall lopend gedaan, van Capitol tot Lincoln monument. Het is een behoorlijk end, maar op een dag wel te doen. Het kan (en zal waarschijnlijk) flink warm zijn in juli. Dat maakt het wel een extra uitdaging. Bij ons was het ook zo’n 35 graden! Wij hadden ook nog 2 kinderen bij ons van 10 en 8.

Overigens gaan wij eind september opnieuw naar DC en gaan waarschijnlijk fietsen huren. Misschien ook een idee?
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Bezienswaardigheden Washington national mall: lopen?

Bericht door Aricon »

Ik had een fiets gehuurd en was daarmee bij alle bezienswaardigheden van de Mall langs gegaan. Ook nog even de brug achter het Lincoln Memorial over naar Arlington Cemetery. Ik was achteraf blij dat ik een fiets had. Alles ligt best ver uit elkaar en het is 's zomers vaak erg warm.
De fiets had ik gehuurd in de buurt van de Old Postoffice, vlak naast de Mall.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4965
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Bezienswaardigheden Washington national mall: lopen?

Bericht door hemmie »

Ik vond het goed te belopen. Wij liepen in ruim een halve dag vanaf het metrostation smithonian via alle monumenten rondom het tidal basin weer terug. Aansluitend nog naar het witte huis gelopen. Dat was wel in de winter, dus juist koud ipv warm, maar ook met een 7- en 4-jarige en baby in buggy.
Terug in Texas!
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Bezienswaardigheden Washington national mall: lopen?

Bericht door Hard Rock Cafe. »

De hop on / of tram is een goed alternatief voor lopen.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Bezienswaardigheden Washington national mall: lopen?

Bericht door Marcopstal »

Ik doe de National Mall ook steeds al lopend. Geen enkel probleem en zeker als je alles wil zien ook de beste manier.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Bezienswaardigheden Washington national mall: lopen?

Bericht door hke »

Hallo

het kan zeker lopend. Het is alleen wel veel.
Wanneer je ook nog enkele interessante musea wil bekijken dan heb je meer dan 1 dag nodig.

succes

Hans.
Bibu
Amerikafan
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 okt 2009, 10:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door Bibu »

Fietsen lijkt mij ook wel een optie. Maar waar laat je de fietsen dan als je iets wilt bekijken? Ik dacht dat ik in een verslag van iemand had gelezen dat ze de fiets ergens op de Mall wilden neerzetten en er toen beveiligers kwamen die vertelden dat dit niet mocht i.v.m de veiligheid.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door Marcopstal »

Met Capital bikeshare heb je op heel veel plaatse docks waar je de fietsen kan achterlaten en vervolgens na je activiteit andere kan nemen. Dit kost je 8 dollar voor 24 uur.

Uiteraard heb je het risico dat je aan een dock komt en alles al vol staat of omgekeerd dat er geen enkele fiets meer beschikbaar is.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door tosca »

Wij hebben het nu ook een aantal keer lopend gedaan, voor ons de beste manier. Aan het einde van de dag heel wat kilometers in de benen, maar je kunt wel een hele hoop zien!
knaapje
Amerikakenner
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door knaapje »

Ik heb het een paar keer lopend gedaan en aan het einde van de dag of als ik het zat was een taxi naar het hotel genomen.
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door Petra/VS »

Mijn rondleiding is lopend en de meeste mensen houden dat goed vol. Het is wel veel lopen, maar je ziet onderweg ook veel. Mocht je geinteresseerd zijn in mijn rondleiding dan staat de informatie hieronder.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jess85
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 14 jan 2012, 22:10

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door jess85 »

Wij zijn net terug van nyc zn washington. De mall hebben we te voet gedaan in 1 dag. Veel wandelen idd maar zeker te doen. Naar de zoo en cemetery zou ik met auto doen. Wij hebben zo een capital bikeshare genomen maar niet echt super fietsen om grote afstanden mee te doen. Hebben bij cemetery dan uber genomen naar de zoo. Uber kan ik erg aanraden. 10usd voor tot 4 personen om naar bijv zoo te rijden. Kan je geen metto voor nemen.
De zoo viel wel beetje tegen. Is gratis maar niet veel dieren te zien.
Doe zeker een rondleiding in het capitol. Heel erg de moeite. En ga ook binnen in library of congress. Allemaal gratis en heel mooi.
Onze blog kan je vinden op www.tj2travel.com
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Sonnies
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2017, 17:36
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door Sonnies »

Fietsen! Er is een uitstekend systeem waar je met credit card fiets uit een rek kan halen, zet je m binnen een half uur terug in een van de andere fietsstations dan is het gratis, anders paar dollar per uur. Wij waren met 4 in de zomer, en het lukte altijd fietsen te vinden. Zo zijn we van plek naar plek gegaan, op de Mall, naar musea, maar ook naar Arlington.
medi
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mar 2014, 17:26

Re: Bezienswaardigheden Washington National Mall: lopen?

Bericht door medi »

Wij hebben 3 dagen Washington met de fiets gedaan. We konden de fietsen overal neerzetten. Zelfs naast het witte huis toen we dat bezochten. Ook makkelijk om naar Arlington te gaan. We zijn vanuit dc op de fiets naar mount Vernon geweest. Leuke (bijna geheel) autovrije route. Daarheen kom je ook door Alaxendria.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer