Hotels in Boston erg duur?!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
dhg2000
Amerikakenner
Berichten: 623
Lid geworden op: 18 nov 2010, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door dhg2000 »

Hallo,

Voor aanstaande herfst (eind oktober) ben ik op zoek naar een leuk hotel (3 sterren of meer) in downtown Boston.
Het valt me op dat de prijzen erg hoog zijn in die regio, niet alleen op de door mij gewenste data, maar ook in allerlei andere maanden.

Weten jullie waarom dat de prijzen van de hotels in Boston zo hoog zijn?

Welke betaalbare hotels kunnen jullie mij aanraden om te gaan boeken?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7777
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door mtl »

Ja, ze zijn behoorlijk aan de prijs. Reden? Marktwerking. Het zou ook kunnen dat er een groot evenement is.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door babarage »

Ja Boston is echt knap duur. Om die reden heb ik uiteindelijk voor een hotel buitengaats gekozen. Wij zitten voor 100 dollar per nacht in de Hampton Inn in Waltham. 20 minuten of zo rijden naar het centrum. Das maar ff zo dan. Maar voor die 100 dollar plus parkeerkosten die het me scheelt per nacht rij ik wel :).

Ik heb zelf lang getwijfeld over het Yotel maar goed daar hoge Parkeerkosten, en het Porter Square hotel. Allebei hoog in de 100 voor onze dagen in juli. Alternatief was nog een b&b in Brookline (Morisson House) waar ik jaren geleden alleen verbleef. Gratis parkeren en ik vond het er prima. Alleen mijn wederhelft heeft een veto uitgesproken over b&b’s.
Laatst gewijzigd door babarage op 27 apr 2018, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door headhunterke »

Toen ik in oktober naar Boston ging was ik ook aardig geschrokken van de prijzen. Enorm duur.
In Oktober zijn er wel aardig wat events in Boston en het is midden in de Indian Summer (sowieso een drukke periode voor de omgeving)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
dhg2000
Amerikakenner
Berichten: 623
Lid geworden op: 18 nov 2010, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door dhg2000 »

Ik heb nu het Wyndham Boston Beacon Hill geboekt, voor 7 nachten US$1.833,95, het is nog kosteloos te annuleren.
Hopelijk komt er voor vertrek nog ergens anders een aanbieding, anders blijft het hierbij.
Erving
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2018, 21:35

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door Erving »

Als je het in Boston wat goedkoper zoekt, probeer het dan eens in studentenstad Cambridge wat planologisch gezien gewoon een wijk van Boston is en volledig aangesloten op het bus- en Metro netwerk. Rond Inman Square is behoorlijk wat Booking en Airbnb-aanbod en het is ook nog een heel gezellige studentenbuurt (MIT, Harvard dus zeer internationaal) met niet al te dure restaurants, cafeetjes, hippe ontbijt-diners en Seven Eleven's.
Madphil
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 mei 2007, 08:10
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Arnhem

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door Madphil »

Wij hebben voor eind deze maand ook een hotel buiten Boston, in Woburn. Die prijzen zijn zeer redelijk en inclusief parkeerkosten kan dat niet op tegen een hotel in het centrum van Boston. Ik rij liever een half uurtje naar de stad dan dat ik per dag 100 euro meer uitgeef aan hotelkosten.
Gast

Re: Hotels in Boston erg duur?!

Bericht door Gast »

Of zoek naar een Airbnb.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer