Na een fantastische reis door het zuiden van de VS afgelopen zomer en met nog een kleine ZuidWesten trip in april in het vooruitschiet, heb ik mij laten verleiden tot 3,5 week Noordoosten (met nadruk op New England) vanaf half augustus. Mooie ticketprijzen van United (380 pp, inclusief directe heenvlucht en bagage) gaven de doorslag.
Ik ben al wel eens eerder in delen van de regio geweest. Een keer een trip van Minneapolis tot New York (inclusief Niagara Falls) en ben in Boston geweest, maar verder nieuwe regio. Wil graag veel van New England meepakken (helaas nog geen Fall Foliage, maar we willen liever wat beter weer en echt een zomervakantie) en alle staten in het noordoosten afkruisen

De tickets liggen vast, verder nog niks! Dus ik zou graag jullie input willen voor mijn route. Zoals gezegd, Boston hoeft maar kort en Niagara Falls en NY niet. Ik ga samen met mijn moeder en we zijn dol op natuur, maar ook op steden en winkelen. Afwisseling vinden we dus fijn. Geen enorme wandelaars, kleine routes zijn leuk. Lekker roadtrippen en onderweg spontaan stoppen is ook aan ons besteed.
23/Aug AMS Washington
24/Aug Washington
25/Aug Washington
26/Aug Washington - Rehoboth Beach 194 km
27/Aug Rehoboth Beach - Virginia Beach 270 km
28/Aug Virginia Beach - Shenandoah 340 km
29/Aug Shenandoah
30/Aug Shenandoah - Harrisburg 297 km
31/Aug Harrisburg - Philadelphia 170 km
1/Sep Philadelphia- Mystic 365 km
2/Sep Mystic - Cape Cod 200 km
3/Sep Cape Cod
4/Sep Cape Cod - Rockport 180 km
5/Sep Rockport- Green Mountains 275 km
6/Sep Green Mountains
7/Sep Green Mountains - White Mountains 278 km
8/Sep White Mountains
9/Sep White Mountains - Acadia NP 272 km
10/Sep Acadia NP
11/Sep Acadia NP
12/Sep Acadia NP - Portland 275 km
13/Sep Portland - Boston 180 km
14/Sep Boston
15/Sep Boston - AMS
Schiet maar raak!
Ook tips wat betreft hotels of verblijfplaatsen binnen de nog wat ruime gebieden die ik heb aangegeven zijn zeer welkom.
Bedankt!