NYC welke passen

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
phoonke
Amerikafan
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 jan 2011, 23:29
Aantal x V.S. bezocht: 6

NYC welke passen

Bericht door phoonke »

Hallo,

Ik heb een vraagje ivm de verschillende passen die je kan gebruiken in NY.
Wat zijn jullie ervaringen en welke zijn er aan te raden?
Ik denk aan de sightseeing pass van 5 dagen daar we toch 7 dagen in NY zitten, deze lijkt me ok?
Wat zijn jullie ervaringen/aanraders ?
Het is de eerste keer dat we NY gaan doen en we zijn met 2 volwassen.

Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: NYC welke passen

Bericht door tosca »

Hier zijn al enorm veel topics over, gebruik de zoekfunctie en je zult over alle passen info vinden. Over het algemeen is het beste gewoon kijken wat je allemaal wilt zien en dan de passen vergelijken & het aantal dagen.

Voor de meeste passen zijn er ook heel vaak aanbiedingen, dus de verschillende sites in de gaten houden loont ook!
TomB01
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 jan 2018, 17:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: NYC welke passen

Bericht door TomB01 »

Ik heb vorig jaar de Sightseeing Pass genomen, werkte allemaal prima dus goeie ervaring mee gehad.
Let wel op, voor sommige activiteiten moet je eerst een toegangsticket gaan halen bij een van hun lokale offices, voor de meeste kan je echter gewoon aan de attractie je pass op je smartphone laten inscannen. Hoef je dus ook geen hoop papier mee te sleuren. Het is maar dat je het weet en niet nodeloos tijd verliest. Maar staat allemaal mooi uitgelegd in de bijhorende documentatie.

Over andere passes kan ik niet veel zeggen, maar ik vermoed dat het allemaal redelijk in elkaars buurt ligt. Inderdaad wel kijken welke activiteiten je wil doen, daarin durven ze wel eens verschillen van elkaar.

Een paar anderen: New York Pass, New York CityPass, New York Explorer Pass, etc.
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: NYC welke passen

Bericht door Ellen1308 »

Vandaag hebben wij de Sightseeing Flex Pass aangeschaft voor 10 attracties. Op de volwassenen passen kregen we 20% korting en op de kaart voor de kinderen hebben ze nu een tijdelijke aanbieding van 50% korting!
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: NYC welke passen

Bericht door tomhster »

De sightseeing pass is mij ook goed bevallen. De eerste keer in New York zou ik de onbeperkte variant voor een aantal dagen nemen. Ik ga van de winter weer en heb nu voor de 10-attracties flex gekozen (met 20% korting).
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: NYC welke passen

Bericht door goState »

Wij hebben met zes de ny pass gepakt. Waren 7 dagen in NY hebben een 5 daagse pas gepakt. Alle highligts gezien. Fietsen in central park, 9-11 museum, watertaxi, vliegdekschip, empire state, top off the rock, american museum off historie, hop on off buss, vrijheidsbeeld en nog wat kleine dingetjes.
Wij hebben op zijn hollands zijn geld er wel uit gehaald. Gezocht met 20% discount. Wij hebben 225 dollar p.p betaald besteld in april en gebruikt in juli 2017.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer