Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in een geweldig hotel bij de Niagara Falls, prachtig uitzicht. Zie hier en hier voor ons verslag. Wel een van de hogere verdiepingen nemen.
Verder geen ervaring met de plaatsen in jouw route, behalve Watkins Glen.

Marianne
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Bericht door Hans B »

Geen hotelervaring wij reizen.met onze campsr.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Bericht door Almere vak V »

Hans B schreef:MLB.com
NFL.com
American football begint in september, maar kaarten zijn schaars en zal je vooraf moeten reserveren. Ga uit van $100 per ticket.
Ik weet niet waar jij naar de NFL gaat. Maar voor $100 kan je je auto parkeren.

Bij de start van het seizoen zitten ze in Indianapolis. Daar kan je naar de Colts als die thuis zouden spelen. Schedule wordt pas half april bekend gemaakt. Dat zou dan de eerste thuiswedstrijd zijn. Ga er maar vanuit dat die ramvol zit. Kaartjes reserveren, zeker bij dit soort teams lukt niet. Sterker nog. Kaartjes komen niet eens in de vrije voorverkoop. Dan zal je het via Stubhub moeten doen en dan mag je de portemonnee trekken. Reken met zn drie voor een beetje fatsoenlijke plaatsen op minstens $1.000.
Het laatste weekend zijn ze in Phillie. Aangezien de Eagels de Super Bowl hebben gewonnne spelen zij de eerste wedstrijd op donderdagavond thuis. De kans dat ze de week erop dan weer thuis spelen is erg klein. Dan nog zullen de prijzen van kaartjes skyhigh zijn.

Beter zou zijn om te kijken of ze op de eerste zaterdag ergens kunnen aanschuiven bij een College wedstrijd. Misschien nog wel leuker qua ervaring dan een NFL wedstrijd. Maar ook als je hier bij de topteams gaat kijken mag je rekenen op prijzen vanaf $150.

MLB zou best kunnen. Het seizoen loopt wel op het eind. Maar als je toevallig geluk hebt en de plaatselijk ploeg ligt er al uit voor de playoffs dan zijn er vaak nog kaartjes genoeg en tegen een fractie van wat je betaald voor de NFL. En eerlijk is eerlijk. Van alle typische Amerikaanse sporten vind ik dit de minste.
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Bericht door Hans B »

@Almere VakV
Ik ben bij de Redskins geweest, ik ga het even voor je nakijken, maar zonder vervolg bericht moet ik mij toch heel sterk vergissen dat ik voor $95 de wedstrijd heb gezien. 3e ring als ik het mij goed herinner.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Bericht door Almere vak V »

Snap ik. Dat is niet echt iets waar je heel vrolijk van wordt. Bij de Jets kan je waarschijnlijk voor de helft naar binnen en bij de Browns gratis. Maar als je naar de betere teams wilt is het ronduit belachelijk. Seahawks, niet onder de $250. Packers niet onder de $300. Giants reteduur. Patriots zelfde verhaal. Hawks in hun nieuwe stadion, drama.
En hetzelfde geldt voor de plekken waar zij komen rond wedstrijddagen. Ben heel benieuwd naar de eerste thuiswedstrijd van de Eagles. Zou me echt verbazen als er iets onder de $300 te krijgen is.

Maar als je het geld er voor over hebt. Zeker doen. Alleen is je stadion belevenis voor altijd verpest. Daarna zijn alle voetbalwedstrijden saaie raadsvergaderingen...
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Reis Vanlootje: rondreis vanaf New York langs verschillende staten.

Bericht door mtl »

Een paar jaar geleden betaalde ik boven de $100 voor een kaartje bij Jets-Eagles. Ergens bovenin.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer