Hotel Boston.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Hotel Boston.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

We zijn aan het snuffelen voor een hotel hartje Boston. Zijn er medeforummers die in het Boston Ames hotel gelogeerd hebben? We hebben een paar punten te besteden alleen is het de vraag of dit hotel de moeite waard is?
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Hotel Boston.

Bericht door sanook »

Op bv Tripadvisor kun je zien hoe anderen hotels beoordelen: https://www.tripadvisor.nl/Hotels-g6074 ... otels.html
En zo zijn er nog tientallen andere sites, op bv trivago kun je ook makkelijk zoeken op goed beoordeelde hotels.
Die beoordelingen zijn natuurlijk altijd persoonlijk maar het kan wel een goede indicatie geven.
En volgens tripadvisor is Ames nr 41 van 84 in Boston, op trivago scoort ie een 8,6 (uitstekend).
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Hotel Boston.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Dank je. Ik snuffel dergelijke pagina's altijd door maar als iemand er zelf geweest is vind ik altijd "beter" dan online meningen.
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Hotel Boston.

Bericht door headhunterke »

In het hotel zelf ben ik niet geweest, maar qua locatie kan je echt niet veel beter zitten.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Hotel Boston.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Daarom ook dit hotel. Midden in het centrum en tram stop voor de deur. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer