Black Friday 2017 in New York.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Shaf
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2017, 18:16

Black Friday 2017 in New York.

Bericht door Shaf »

Hoi ,

Ik wilde graag weten of jullie nog tips hadden voor Black Friday in New York .

Welke winkels je zeker moet bezoeken en waar je goede deals kan pakken .

Waar hebben ze de doorbusters ?
Ik hoorde ook dat sommige winkels middernacht opengaan, is je het waard om dan op pad te gaan en welke winkels raden jullie aan (kleding electronica enz)
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Black Friday 2017

Bericht door meyem »

Ik geloof niet dat hier veel Black Friday gangers zijn .... :lol:

Misschien moet je vraag hier eens stellen of de zoekfunctie van dat forum gebruiken, dan krijg je vast meer info:
https://www.tripadvisor.co.uk/ShowForum ... _York.html
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
dutchie_in_boston
Amerika-expert
Berichten: 1794
Lid geworden op: 14 aug 2007, 21:57
Locatie: Boston, MA

Re: Black Friday 2017

Bericht door dutchie_in_boston »

Ik heb een hekel aan winkelen en je ziet mij dus ook echt niet deze vrijdag in de winkels. Alhoewel ik die Black Friday gekte die ik jaren geleden op tv zag, niet meer zie. Het zal wel door internet winkelen komen. Ik kan er helemaal naast zitten maar volgens mij is Black Friday niet meer wat het was en blijven veel brick-and-mortar winkelketens in het rood staan.

Google op de winkels die jij graag wilt bezoeken om te zien wanneer ze open zijn, wat de deals zijn, en of ze iets aan de eerste paar klanten weggeven. Ook zag ik net in mijn search dat er websites zijn die zich helemaal gericht hebben op vrijdag, oa. bestblackfriday.com. Ik zag een paar commercials waar winkels al op Thanksgiving Day zelf open gaan - 2 uur 's middags, 5 uur. Maar dat kan hier in Boston zijn, misschien niet in NYC.
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Black Friday 2017

Bericht door Bluebonnet »

Misschien is Small Business Saturday een leuker idee? Minder goede deals dan Black Friday, maar ontzettend gezellig!
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Black Friday 2017

Bericht door Bennogr »

Er wordt hier in de VS op het ogenblik veel informatie rondgestrooid over Zwarte Vrijdag. Met als algemene strekking: niet meer de moeite waard om urenlang in de kou te gaan staan wachtend totdat de winkeldeuren opengaan. Reden: niet veel echte koopjes meer (of de prijzen zijn al eerder verlaagd), niet zo druk meer als vroeger maar toch nog altijd te druk. En: doe je inkopen lekker thuis op "Cyber Monday". En als je echte koopjes wilt: wacht dan tot na de kerst, dan hebben winkels meestal nog behoorlijk wat over en dan kun je de echte grote kortingen verwachten.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Black Friday 2017 in New York.

Bericht door Almere vak V »

Don't believe the hype zou ik willen zeggen.

Maar dat hebben ze zelf al ontkracht. Moet altijd erg lachen als ik hoor, Black Friday starts on monday ends on Sunday. Om gevolgd te worden door cyber monday. Vaak zijn de aanbiedingen er al de hele week. Dus ik zou me niet al te druk maken. Er zijn leuke aanbiedingen. Maar alles met een stekker is sowieso een stuk goedkoper dan bij ons. En hetzelfde geldt ook voor Apple en Microsoft spul en natuurlijk kleding.

Zag vanmiddag bij Best Buy mijn nieuwe 55" tv van Samsung staan. In Nederland 2.200 EUR voor betaald. Hier kost ie $2.229. Alleen is ie dan 75". Maar die krijg je zo slecht in je koffer...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer