Minneapolis in de winter, hoe wat waar?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
bembi
Amerikafan
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 jul 2009, 16:00

Minneapolis in de winter, hoe wat waar?

Bericht door bembi »

IVM een evenement welke plaats vindt in begin januari willen we naar Minneapolis in Minnesota. Echter lees ik dat de weersomstandigheden dan bar en boos zijn :lol: dus wat kunnen we nog meer gaan doen op 2 uur rijden daar vandaan en kan je uberhaupt dan autorijden? Ik dacht om daarna nog een week naar de zon te gaan, maar wat is betaalbaar en handig qua vluchten? Florida vind ik op de meeste plekken wel erg druk of althans dat vooroordeel heb ik misschien?

Ik dacht om voor het evenement met oudjaar eventueel in New York te verblijven als het een beetje betaalbaar is rond die tijd, voor ongeveer van 3 dagen. Gezien de reistijd van daar naar Minneapolis dacht ik om misschien een binnenlandse vlucht te nemen, gaan er vluchten van NY naar dihtbij Minneapolis?
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7755
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Minneapolis in de winter, hoe wat waar?

Bericht door mtl »

De winters in Minnesota kunnen inderdaad onmenselijk koud zijn. En ook meters sneeuw en sneeuwstormen zijn mogelijk. De luchthaven van Minneapolis is een van de grote hubs in de VS dus er zijn goede verbindingen met zo'n beetje elke belangrijke stad in de VS. In Florida is het in januari hoogseizoen. Rond de jaarwisseling is New York druk en duur.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer