Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Jaydee.: terug van weggeweest

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jaydee.
Amerikakenner

Reis Jaydee.: terug van weggeweest

Bericht door Jaydee. »

Hallo allemaal,

Onze laatste reis naar de VS was alweer in 2013. Nu 2 kinderen later en dus even andere prioriteiten begint het weer te kriebelen. Merk aan mezelf dat ik steeds vaker Google Maps aanspreek om weer even alle mooie plaatjes te zien en ik krijg weer zo ontzettend veel trek in de VS dat we voorzichtig zitten te denken aan een nieuw(e) reis(je) in oktober.

De vliegtickets zijn in die periode belachelijk laag. Voor 4 personen directe vluchten heen en terug voor 1200 euro :thumbup:

Afbeelding

De bedoeling is om na 2x het Zuidwesten nu het Oosten van de VS te bezoeken. We zijn er nog niet helemaal uit hoe of wat..
Vliegen op Boston of New York. En wat valt er eigenlijk te doen en te zien in die periode? Zijn de campgrounds nog open?
We hebben 2 zoontjes. Eentje is dan 3,5 en de ander 1,5.

De bedoeling is om van 18 oktober t/m 27 oktober te gaan.

Tips, bezienswaardigheden, must do's and don'ts met kinderen, ik hoor ze graag!

Bedankt. :)
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Jaydee.: terug van weggeweest

Bericht door elninjoo »

Lijkt me 'n mooie periode voor de fall foliage in Vermont, New Hampshire, Maine etc. Aangezien je kids nog niet leerplichtig zijn zou ik wel langer dan 'n weekje gaan.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

ja eens,zoek de kleuren op. Zo mooi die periode daar. :)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij waren er in 2012 in oktober, erg mooi inderdaad, kijk eens in ons reisverslag.
Aan de andere kant moet je wel geluk hebben met het weer. Of het leuk is voor jonge kinderen vraag ik me wel af.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer