Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voordelig hotel met goede ligging New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
zebra
Amerika-newbie

voordelig hotel met goede ligging New York

Bericht door zebra »

kan iemand me zeggen welke hotels niet al te duur zijn en toch goed gelegen?
Hoe verplaats je je best in NY? Metro? Bus? Taxi?
JayDee
Amerika-ontdekker

Bericht door JayDee »

Ik kan je niet informeren over goede en goedkope hotels in NYC, maar persoonlijk verplaats ik me er het liefst te voet. Pas als ik genoeg gelopen heb, hop ik in een taxi. Maar het is een lekkere sliertstad bij uitstek. Alles onder loopbereik en je ziet lekker veel. Ik val altijd ook erg voor de sfeer ruiken. Aan metro's heb ik altijd en overal een hekel, daar kies ik nooit voor.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dit forum heeft ook een zoek funktie daar kan je vast al een heleboel informatie vinden :wink:
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Een goed hotel met een prima ligging is het Edison hotel. Het ligt om de hoek van Times Square, net gerenoveerd, met een goede deli ernaast. De prijs is voor New Yorkse begrippen redelijk. Dit jaar hebben in het Belvedere hotel gezeten. Was zelfs nog beter, maar ook wel wat duurder.In Edison zit ook een goed ontbijtrestaurant, waar je voor een paar dollars een prima ontbijt kan nuttigen. Kortom zonder meer een goed hotel.

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Bericht door Tigerbunny »

Een hotel waar ik een goede ervaring mee heb is het Paramount Hotel, wij hebben er in september gelogeerd in een tweepersoonskamer voor ongeveer 100 dollar per nacht. In de straat waar het Marriot Marquis gelegen is, vlak aan Times Square dus, een uitstekende uitvalsbasis.

Ik weet natuurlijk niet wat voor jou "niet al te duur" is, maar ik denk dat je er rekening moet mee houden dat je in New York zit, waar de hotels zowieso al iets duurder zijn.

Wat de verplaatsingen betreft, dat hangt natuurlijk af van je persoonlijke voorkeur, je tijd en je budget, ik wandel ook het liefst omdat je zo het meeste te zien krijgt, maar als je op een beperktere tijd veel wil zien (en sommige dingen liggen ook niet echt op wandelafstand), dan is de metro zeker een goedkope en snelle aanrader. Taxi's zitten immers ook geregeld vast in het drukke verkeer, en hun meterke blijft natuurlijk ondertussen wel lopen...
2003: Californië, Nevada, Arizona, Utah
2006: New York
2007: Rocky Mountains
Afbeelding
sarina
Amerika-newbie

Bericht door sarina »

hoi,ik ben 2x in new york geweest en had toen het PENNSYLVANIA hotel,ligt tegenover madison square garden en 500 meter van macy's.zeer centraal dus,en tis een van de goedkoopste hotels en hebben die 2x een grote kamer gehad.en lopend is het 10 minuten van times square.je kan het beste lopend new york verkennen,dan zie je tenminste het meeste.wat ik je ook kan aanraden is om een hop on hoff bus te pakken,dan kan je opstappen en uitstappen waar je wilt(zijn stops voor)en kost maar 50 dollar voor 3dgn,kun je een uptown,downtown loop pakken,en sávonds een nighttour over de brooklyn bridge naar brooklyn,is egt aan te raden!
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Willen jullie me allemaal een plezier doen en jullie adviezen en beoordelingen vermelden in onze Amerika hotel- en campground-beoordelingsdatabase? :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
vandermeij
Amerika-ontdekker

Hotel?

Bericht door vandermeij »

Heb in het VanderBilt Hotel gezeten op 3th Avenue op de 47st straat. 3 Avenue's verder en je zit al op wel bekende 5th Avenue. 5 straten naar benenden toe lopen en je zit op de beroemde 42ste straat. Dit is alles goed te belopen. Voor de wat luie mensen kan je op Grand Central Station de metro pakken naar Times Square.
Het hotel is simpel. Heeft wel een mooie sportzaal en 2 zwembaden. Maar wie gaat er ook eisen stellen aan je hotel als je er toch alleen maar voor een paar uurtjes in slaapt.
De metro is het beste vervoersmiddel in NY. Ben een paar keer na 12uur in de metro geweest en voelde me daar erg veilig. Politie in overvloed en savonds is er nog goede entertainment van de straat muziekanten ook.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer