Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ondedollartree
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2017, 22:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door Ondedollartree »

Deze zomer ga ik weer een bezoek brengen aan Amerika en Canada. Bij 3 plaatsen hebben we tijd om te gaan winkelen, NYC, Ottawa, Toronto.
In NYC kwam ik Woodbury common outlet tegen heeft iemand ervaring met deze outlet? Weet iemand anders een andere leuke outlet?
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door GinnyUSA »

In NYC zou ik Century 21 doen, op verschillende locaties te vinden. Ook heb je er Burlingtons, Nordstrom Rack, Saks off 5th, en nog veel meer. Genoeg outlets in de stad zelf te vinden.
Laatst gewijzigd door GinnyUSA op 23 jun 2017, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door GinnyUSA »

Canada geen idee, nog nooit geweest. Er zit geloof ik wel zo'n standaard outlet aan de VS kant van de Niagara Falls, mocht je daar in de buurt komen.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door mtl »

In Kanata bij Ottawa is een outlet.
Gebruikersavatar
Mark & Martine
Amerikakenner
Berichten: 554
Lid geworden op: 01 jul 2005, 20:12

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door Mark & Martine »

Bij Niagara aan de canadese kant is een leuke outlet. Aan de kaart te zien zijn we bij de "outlet collection at niagara" geweest 8) Leuke winkels en leuke foodcourt ook erbij.
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door jetusa »

Woodbury is een uitstekende outlet. Kan vanuit NY met een bustour gedaan worden, of de kosten dan opwegen tegen de koopjes ligt natuurlijk aan hoeveelheid die je koopt.
Als je per auto naar Niagara Falls rijdt dan kan je er vanuit NY heel makkelijk langsrijden. Mocht je willen "shop till you drop": er zitten wat hotels in de buurt vd outlet.

Mocht je zoeken naar outlet in buurt bij Niagara zoek dan op google even naar "premium outlet stores" dat is de keten van outlets waar ook Woodbury onder valt, zelf vind ik dat de fijnste outlet centrums. Via locator zie je waar ze op je route liggen.
Petticoat
Amerikafan
Berichten: 361
Lid geworden op: 27 feb 2012, 10:28
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door Petticoat »

Bij NYC vind ik Jersey Gardens beter dan Woodbury. Woodbury komen veel meer toeristen en daardoor zijn de prijzen daar over het algemeeen iets hoger dan in Jersey Gardens. Vanaf de bus terminal rijden er regelmatig bussen naar Jersey Gardens.

En verder in NYC zelf inderdaad naar Century 21 (de grote in Cortlandt street), ook een leuke avondactiviteit want dan is het er een stuk rustiger en dan shopt veel fijner....
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Gebruikersavatar
Bostonlover
Amerikafan
Berichten: 371
Lid geworden op: 12 sep 2006, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door Bostonlover »

In/bij Toronto heb je ook Premium Outlets. Eigenlijk precies hetzelfde als in USA.
Afbeelding
[/url]
Gebruikersavatar
Bostonlover
Amerikafan
Berichten: 371
Lid geworden op: 12 sep 2006, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door Bostonlover »

In NYC is Century 21 ok, maar zeker niet te vergelijken met de Woodbury Common outlets.
Bij Century 21 moet je altijd maar afwachten wat er is qua merken, deze winkels vallen in de categorie TjMaxx en Marshalls. Bij de outlets kun je echt gericht per merk zoeken. De grootste Century 21 vestiging vind je tegenover de Freedom Tower.
Afbeelding
[/url]
Gast

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door Gast »

Reis je door New Hampshire? Daar is namelijk geen sales tax.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Outlet gezocht (in NYC, Ottawa, Toronto).

Bericht door kastelke »

Toronto Premium Outlets. Niet echt in Toronto, maar in mijn achtertuin in Oakville. ;-)
https://www.premiumoutlets.com/outlet/toronto
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer