Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Jootje1 »

Nav goede reviews icm een goede vaste prijs, hebben we onze transfer voor JFK-hotel Manhattan en vv geboekt via Expedia bij Carmel Limo.
Maar na het lezen van toch ook wat negatieve reviews, en het uitblijven van reacties op emails aan Carmel Limo (wel keurig reserveringsbevestiging ontvangen, maar verder geven ze aan alleen telefonisch contact te willen), word ik wat onrustig...
Op dit forum trof ik vooral oudere berichten over deze service.
Heeft iemand recente ervaring met Carmel Limo?
En zou het uitmaken of ik via Expedia heb geboekt of rechtstreeks bij Carmel Limo zelf?
Nog andere tips, adviezen?
Bedankt weer vast :)
Afbeelding
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Trails »

Ja, wij hebben van hun transfer gebruik gemaakt op 7 april van Brooklyn naar JFK.
Niets dan lof.

Voor de transfer van JFK naar Brooklyn (en retour) hadden we geboekt bij een bedrijf met goede reviews.
Er zou zelfs een meet & greet zijn. Dus men zou onze vlucht tracken en er zou iemand met een bordje met onze naam in de arrivals hal staan.
Nou... dus niet.
2 keer moeten bellen met een persoon die amper Engels sprak en het heeft 3 kwartier geduurd voor er eindelijk eens iemand kwam opdagen, met een te kleine wagen waar alles maar net in kon.
We hebben daarna de retour transfer geannuleerd en bij Carmel geboekt.
We hadden de transfer voor 11:45 geboekt en op de dag zelf moesten we ineens eerder uit ons appartement. Dus Carmel rond 8 uur gebeld en gevraagd of we rond 9 uur opgepikt konden worden. Geen enkel probleem en 5 minuten te vroeg was de chauffeur op ons adres.
Alles was super geregeld en we zouden zo weer van hun service gebruik maken.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door meyem »

carmel staat wel goed bekend, geen zorgen en mochten ze echt niet komen, dan kunnen jullie altijd nog de subway nemen, no worries :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Lapor
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 feb 2017, 20:11
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Lapor »

Ik heb goede ervaringen met Carmel! Weliswaar niet vanaf JFK, maar van EWR (Newark) naar Manhattan. En van Manhattan naar EWR. Dit was in september 2016.

Je kunt er voor kiezen om de rit vooraf, tijdens het boeken, al te betalen. Maar ik vond het fijner om dit pas te doen na afloop van de rit. Het kan zowel cash als met creditcard.

Op de airport kon ik Carmel bellen met een speciaal telefoontoestel. Binnen 10 minuten was mijn chauffeur er.

En op de terugweg van Manhattan naar EWR werd ik ruim 10 minuten voor de doorgeven vertrektijd gebeld door Carmel dat mijn chauffeur al klaar stond.

Fijne auto's en aardige chauffeurs, ik kan het je aanraden! Ik vind een rit met Carmel van/naar de airport fijner dan met de taxi.
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Jootje1 »

Ik ben blij jullie positieve reacties te lezen, heel erg bedankt voor het nemen van de moeite om het te delen :clap:. Dat ik via Expedia heb geboekt, zal geen verschil maken, toch?
Ik ben opgelucht en ga verder met voorbereiden en verheugen 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door meyem »

Jootje1 schreef: Dat ik via Expedia heb geboekt, zal geen verschil maken, toch?
ik zou zelf een week of 2 voor vertrek even met Carmel zelf mailen om de order te bevestigen ... doe ik met hotels ook altijd.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Jootje1 »

Goede tip, Meyem, ga ik zeker doen (bellen dan), thanx!
Afbeelding
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door headhunterke »

Ondanks de vreselijke reviews online gebruik ik al jaren met grote tevredenheid Carmel. Als je hun app op je smartphone download, krijg je zelfs korting op je eerste rit(ten). Handig is ook de tracker die je toont waar de auto zich bevind enkele minuten voor je pick-up.
Steeds zeer correcte chauffeurs, nette wagens en tijdige pick-ups. Ik twijfel niet wanneer ik in NYC ben, Carmel is mijn go-to keuze.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Jootje1 »

Super om te horen, Headhunterke, bedankt!
App heb ik al gedownload, maar ik kan er onze reservering niet in terugvinden/invoeren. Komt miss omdat ik via Expedia heb gereserveerd. Komt ter plekke vast goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door headhunterke »

Ik heb nog nooit een transfer via Expedia geboekt, maar dat zou best kunnen. Ook bij hotels heb ik het regelmatig voor dat ze de reservatie niet terug vinden tot enkele dagen voor verblijf, omdat ze dan pas de finale reservering met naam en dergelijke doorsturen naar het hotel.
Ik veronderstel dat dit bij car transfers net zo is.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Karin Vdh
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2017, 20:36
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Karin Vdh »

Bij het aanmaken van een reservatie voor een Carmel rit van Newark Airport naar een hotel in Manhattan wordt een pick-up uur gevraagd.
Hoe doen jullie dat? Rekening houdend met het feit dat we nog door douane moeten en valiezen ophalen. Ik heb geen idee hoe lang dat zal duren.
Blijkbaar rekenen ze boete vanaf 15 min te laat voor pick-up. Bedankt alvast voor jullie tips!
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door goState »

Zij houden rekening met landingstijd en maken een schatting.

Dit staat op de voucher.

For pick up from the Airport : After landing and after collecting your bags, call Carmel by either dialing 66 using the courtesy phone at the Ground Transportation Desk, or call us at 212-666-6666 or 1-866-666-6666, tell the operator you are at the airport with a prepaid voucher and follow the operator's instructions. You should be picked up within minutes of your call. Give the voucher to the driver. For pick up to the Airport: The driver will meet you at the agreed time and take you to your destination. If you do not see the driver for any reason, call 212-666-6666 or 1-866-666-6666, tell the operator you are at the airport with a prepaid voucher and follow the operator's instructions.Give the voucher to the driver.


Heb net Supershuttle shared ride geannuleerd en deze privat service geboekt.
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Carmel Limo transfer NY (JFK-Manhattan)?

Bericht door Jootje1 »

Na afloop van onze Amerika-reis (die startte met 5 dg New York), wil ik nog even laten weten hoe goed Carmel Limo ons beviel :thumbup: .
Toen we aankwamen op NYC JFK moesten we extreem lang wachten bij douane en daarna bleek iemand anders 1 van onze koffers te hebben meegenomen :evil: , dus we waren veel later dan verwacht toe aan de taxi naar Manhattan. Stress bij mij, maar in de aankomsthal met een gratis telefoon gebeld naar Carmel Limo, en geen enkel probleem, binnen 15 min was er een taxi (met een bordje op de ruit met mijn naam erop), die ons naar t hotel in Manhattan bracht. We hadden vooraf betaald, en hoefden nu alleen nog de tol (tunnel) en tip te betalen, helemaal zoals afgesproken.
En met onze koffer is t gelukkig toch ook nog vrij snel goed gekomen.
Terug ging ook prima, en alhoewel de taxi een beetje laat kwam, haalden we ons vliegtuig makkelijk. Voor een volgende keer zou ik de marge nog iets ruimer nemenen de taxi nog iets eerder bestellen.
Kortom, een hele fijne en relatief voordelige (we hadden via Expedia geboekt, $98 incl tax voor retour JFK-hotel Manhattan), taxiservice, die ik van harte kan aanbevelen :thumbup: !!
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer