NY hotel 3 kinderen

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dorito
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 09 sep 2015, 20:26

NY hotel 3 kinderen

Bericht door Dorito »

beste Amerika liefhebbers,

We hebben de smaak te pakken en willen volgend jaar april/mei naar NY eo gaan.

We zijn op zoek naar een hotel in NY voor ons met 3 kids (dan 4, 9 en 11).
Al veel online en op het forum gezocht, maar nog niet echt een hotel gevonden.

Hebben jullie tips?

Dorito
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door headhunterke »

Zéér weinig info om je tips te geven.
Wat zoeken jullie? Centraal gelegen, goedkoop, luxe, edgy, eenvoudig,...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door hemmie »

Wij gaan deze zomer met 3 kinderen, vrijwel dezelfde leeftijd, en ik heb net een airbnb in Brooklyn geboekt. Kon verder echt niets betaalbaars vinden voor ons vijven dat nog een beetje goed met het ov bereisbaar was.
Ik heb zelfs naar hotels gezocht via hotels.com, booking.com, en ook wel via hotelscombines.com, bij alledrie kun je duidelijk aangeven dat je met 5 personen bent. Helaas blijken er dan vaak nog steeds maar 4 slaapplaatsen te zijn (vooral op booking.com het geval), dus je moet goed opletten dat er wel echt voldoende bedden zijn. Natuurlijk zijn er ook nog wel hotels die niet op die site staan, ik heb ook wel via google gezocht, maar omdat je dan niet aangeeft met 5 personen te zijn is dat zoeken naar een speld in een hooiberg, omdat vrijwel geen enkel hotel 5 personen op een kamer toestaat, en 2 kamers dan weer veel te duur wordt.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Je zou de Radio City Apartments eens kunnen proberen. Prima ligging en een keukentje erbij is misschien ook wel fijn.

Marianne
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door Trails »

In 2012 zaten wij in Best Western Hospitality House (145 E 49th St, New York, NY 10017) met 5 personen en hadden daar een suite met 2 slaapkamers en een slaapbank in de woonkamer.
Double Tree Suites (Hilton, 1568 Broadway, New York, NY 10036) hebben ook suites met 2 dubbele bedden in de slaapkamer en een slaapbank in de woonkamer.
En zoals hierboven al werd genoemd: Radio City Apartments (die zijn vroeg volgeboekt).
Houd er wel rekening mee dat het allemaal vrij prijzig is in NYC. We waren afgelopen maand voor de 4e keer daar en we vonden dat alles (maar dan ook echt alles) heel veel duurder was geworden.
Wij hadden een appartement geboekt in Brooklyn via VRBO, vlakbij de metro.
Dorito
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 09 sep 2015, 20:26

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door Dorito »

@ Hemmie, ja moeilijk is dat he, iets vinden voor met drie kids. Zo had ik eerdere tips van het forum opgezocht, maar die stonden dan toch geen 5 man op de kamer toe.

@ Trails, en Martin&Marianne: meteen naar de hotels en City apartments gekeken. Dat ziet er goed uit, met name die city apartments. Dan heeft de jongste toch nog wat ruimte om te spelen en super locatie.

Ik ga nog even orienteren, maar grote kans dat die het wordt. Thanks! :thumbup:
elinebeluga
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 nov 2013, 09:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door elinebeluga »

Hyatt Place Secaucus (net over het water, met bus voor hotel goede verbinding downtown) heeft ruime kamers waar 6 personen op mogen (2x double en sofabed). Ik ben er zelf niet geweest, maar hoor er goede berichten over.
Rondreis USA 1997 - NY-Florida-Zw
1995 Rondreis Canada (O en W)
2012 O-Canada en staat NY (camper en auto)
2014 W-Canada en NW-USA (camper)
2016 Canada - Ontario
2017 Ontario en NO-USA
2018 Canada -Ontario
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door hemmie »

Ik vond het prijsverschil tussen airbnb en hotel ook enorm, dus misschien sowieso iets om naar te kijken voor jullie.
Terug in Texas!
hereweare
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 mar 2015, 21:27
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door hereweare »

Hallo,
Wij zaten twee jaar geleden met zijn 5-en in Wyndham The New Yorker. Het hotel is wat gedateerd maar ligt op een perfecte locatie (vonden wij) Veel bezienswaardigheden op loopafstand (we hebben heel wat afgelopen) en de metro om de hoek.
We hebben toen wel vroeg geboekt en hadden een tweekamer appartement met 2 dubbele bedden en een sofabed. Twee badkamers.
Ik weet niet wat de prijzen nu zijn maar toen was het redelijk betaalbaar.
Groet,
Els
Dorito
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 09 sep 2015, 20:26

Re: NY hotel 3 kinderen

Bericht door Dorito »

bedankt allemaal voor de tips. Fijn dat jullie meedenken. Valt niet mee om wat goed te vinden in zo'n dure stad.

Uiteindelijk heb ik net Radio City Apartments geboekt. Dan hebben we toch 2 aparte slaapkamers en nog een woonkamertje met sofabed voor de jongste.

Thanks!

Dorito
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer