Boston (hotel)tips gevraagd

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Net tickets geboekt , gaan voornamelijk bij iemand op visite aan de kust maar komen aan in Boston en willen daar een paar dagen blijven en ook de dag voor de terugvlucht weer 1 nacht verblijven. Wat moet ik in die korte tijd zeker niet overslaan? En in welke wijk moet ik een hotel/appartement zoeken?
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Ben&Fin
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 28 dec 2011, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Ben&Fin »

Zelf verblijven we standaard in The Back Bay Hotel (350 stuart street, wijk: Back Bay). Een oud politiestation dat is omgebouwd naar een hotel. Altijd goede service, heerlijk eten en ze hebben altijd super tips van dingen om te zien/doen, maar ook lokale tentjes om te eten. Ligging is ons inziens ook perfect, in het centrum, goed loopbaar naar alle leuke parken en musea. Maar ik weet uiteraard niet wat de pricerange is die jullie zoeken en er zijn zat andere leuke hotels en wijkjes die voor een leuk verblijf zorgen.

En wat te doen? Boston is een geweldige stad. Ik zou zeker de Freedom Trail lopen, alleen daarmee krijg je al een mooi idee van de stad en de sfeer.
Daarnaast:
 Faneuil Hall en Faneuil Hall Marketplace
 Boston Common
 Boston Public Garden (Charles Street)
 North End (Little Italy) in de buurt van Hanover St.
 Old North Church (193 Salem St)
 Harvard University (1350 Massachusetts ave, Cambridge)
 Harvard Museum of Natural History (26 Oxford Street, Cambridge)
 Beacon Hill (between Beacon St and Cambridge St, Beacon Hill)
 Waterfront (Congress Street)
 Boston Public Library (waar je einde van de middag geweldige afternoon tea kunt drinken, in een prachtig oud zaaltje)
 Granary Burying Ground (Tremont Street)
 Old South Church (645 Boylston St)
 Boylston St.
 Copley Square
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Dank je wel voor alle tips, ga ik eens op mijn gemak bekijken!
Het hotel kan ik niet vinden, gesloten kom ik tegen??
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Ben&Fin
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 28 dec 2011, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Ben&Fin »

Oei, klopt inderdaad. Ik vergeet steeds dat ze van naam veranderd zijn :oops: Het is nu het Loews Boston Hotel (zie ook link https://www.tripadvisor.com/Hotel_Revie ... setts.html)

En misschien is deze site ook nog handig https://www.boston.gov/visiting-boston
Laatst gewijzigd door Ben&Fin op 28 feb 2017, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Die vind ik wel wat te duur :wink:
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Ben&Fin
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 28 dec 2011, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Ben&Fin »

Geen probleem, misschien kun je in ieder geval de wijk onthouden als een mogelijke wijk voor een hotel. Is namelijk wel een leuke wijk.
Ik weet dat er ook aantal eerdere topics zijn geweest rondom B&B's o.a. in Boston. Misschien eens kijken in de zoekfunctie?
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Voor nu heb ik een prive kamer in een hostel geboekt, kan nog gratis annuleren tot daags voor vertrek maar dan hebben we in elk geval een dak boven ons hoofd mocht ik niks anders vinden. En dan kijk ik op mijn gemak verder. Omdat we maar vrij kort daar zijn wil ik niet ergens buiten de stad gaan zitten.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Ik hou het hostel(40 Berkely) toch maar aan, kan niks anders voor een redelijke prijs vinden en de locatie lijkt me goed. Ik lees veel mixed reviews dus de waarheid zal in het midden liggen net als bij zoveel hotels etc. Auto ook gereserveerd om vanuit zondag naar Cape cod te gaan rijden. Daar zijn we dan een dag of 4 (bij vrienden dus geen accommodatie nodig). Weet niet wat we daar gaan doen maar ik wil in elk geval naar Provincetown.
Donderdags rijden we weer terug naar de stad, misschien via een omweg want heb die dag de auto nog en dan vliegen we vrijdag in de middag terug.
Heb er zin in!
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
lost95
Amerika-ontdekker
Berichten: 72
Lid geworden op: 30 jul 2012, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: Washington, DC

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door lost95 »

Heb zelf een weekend in 40 Berkeley verbleven. Het is natuurlijk een hostel en geen hotel maar voor een hostel is het goede kwaliteit.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Ing »

Het HI Hostel in Boston vond ik erg goed. Midden in de stad en netjes en verzorgd hostel. Sliepen verschillende soorten mensen. Van jongeren, tot gezinnen tot stellen en zakenmensen.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Hi was vol op de dagen dat wij gaan. Nou ja we zullen zien, we zijn de meeste tijd toch op pad dus een luxe kamer is geldverspilling vind ik.
Nog een weekje of 6 voor we gaan.
Iemand nog tips?
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
mie
Amerikafan
Berichten: 146
Lid geworden op: 28 sep 2009, 23:02
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Edegem, België

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door mie »

Vanuit provincetown hebben wij een walvisvaart gedaan.... supertof! Ook hebben wij fietsen gehuurd in Nickerston state park en via een aangelegd fietspad(cape cod rail train-oude spoorwegbedding) een gans eind gefietst tot aan de kust (national seashore of zoiets, waar de zeehondjes in het water zwemmen aan het strand). Heel leuk om te doen. Op weg van Boston naar Hyannis op Cape Cod zijn we (iets omweg) langs een heel grote outlet gereden (Wrentham village denk ik) waar het aangenaam shoppen is en ook nog via het stadje Plymouth. Wij sliepen wel in een buitenwijk van Boston - Woburn ( een best western) en namen de trein naar de stad omdat we het ook superduur vonden om daar te logeren.
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door headhunterke »

Ik ben ook aan het kijken om in Boston een paar vrienden te bezoeken die studeren in Springfield, MA, maar ik vind de hotelprijzen in Boston ridicuul hoog. Ik volg dit topic dus met grote interesse mee.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Omdat we maar zo kort gaan slapen we dus in het 40 Berkely hostel in de stad, waren we langer dan een paar dagen in/om Boston geweest waren we denk ik ook wel een eindje buiten de stad gaan zitten.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Gebruikersavatar
Marjolein1972
Amerikafan
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 nov 2011, 20:19
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Marjolein1972 »

@headhunterke, ben het zo met je eens. Prijzen zijn bizar ! Maar dat zijn ze in al die steden aan de Oostkust... zoek me rot maar vind nauwelijks wat fatsoenlijks (NYC, Washington, Charleston, Miami - het is allemaal niet veel beter...). In Boston heb ik nu via Booking een appartement in het centrum gehuurd, $ 260 per nacht....Annuleerbaar, dus zodra ik wat beters zie vliegt deze er uit. Misschien dat je via Priceline of Hotwire iets beters kunt scoren ? Enige nadeel is dat die dus niet annuleerbaar zijn. Succes !
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door NeoMay »

Nog twee weken en dan zijn we daar, heb er zin in. Heb helaas last van hielspoor dus of uren wandelen gaat lukken valt nog te bezien. Hoop het wel want lopend een stad verkennen vind ik de fijnste manier.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Gebruikersavatar
Kokopelli
Amerikakenner
Berichten: 1008
Lid geworden op: 02 jul 2007, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Kokopelli »

Wij zijn net terug van de Oost kust en ja de prijzen voor hotels zijn echt belachelijk. Wij zaten voor Boston in de Best Western Plus New Englander. Het hotel is hier wellicht al eerder genoemd. Ligt 20 minuten rijden van het centrum in het plaatsje Woburn. Prima hotel met goed ontbijt.
Je kunt van de trein gebruik maken maar wij hebben de auto genomen en in een parkeergarage gezet in Boston voor 38 dollar :shock: per dag. Maar daar heb je wel veel gemak voor vinden wij.

@Neomay; misschien kun je de hop on hop off trolley nemen als het lopen nog lastig is. Dit hebben wij deze keer gedaan ivm het slechte weer. Was echt prima. Nu moet ik wel zeggen dat we eerder in Boston waren geweest en de Freedom Trail al gelopen hadden.
In september naar het Zuidwesten, te volgen via www.noord-amerika.com/reisverslagen/
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door Jolanda68 »

Wij zijn net terug vanuit Boston, we zaten in het Double Tree Bedford Glen, goed en betaalbaar. Op 20 minuten rijden van station Alewife, het laatste station op de rode lijn van de T (metro). Er is een grote parkeergarage waar je voor $ 7,00 parkeert. Een Charlie ticket (metro) kost $ 2,75 per persoon enkele rit. Elke rit kost die prijs, hoelang hij ook is, 1 station of tot aan het einde of met overtstappen erbij.

Charlie cards zijn wat goedkoper maar die hadden ze niet meer volgens een medewerker (?).

Het kost je wel wat tijd, je moet al met al rekening houden met ongeveer een klein uurtje. Maar de wegen rondom Boston waren druk, file was wel normaal, dus naar het centrum rijden kost ook zijn tijd. Er zijn wel parkeergarages die wat goedkoper zijn zagen we, dat zou je van tevoren kunnen uitzoeken. Wij hebben net zo gedaan omdat onze periode echt belachelijk duur was, nu was het maar € 112,50 per nacht, dat was de moeite van het reizen wel waard :wink: .
Gebruikersavatar
camarados
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mei 2011, 05:14
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Glimmen
Contacteer:

Re: Boston (hotel)tips gevraagd

Bericht door camarados »

Hoi,

bedankt voor de tips!
Hotels zijn echt schrikbarend duur!

Ik ga in september naar Boston (in totaal met z'n vieren) en we zijn van plan 2 nachten te blijven.
Eerste dag komen we aan, 1 dag Boston verkennen (Freedom Trail) en dan de volgende ochtend richting het Noorden.. (Trip nog onbekend)

De tips over Best Western Plsu en DoubleTree waren zeer welkom! Ik denk dat wij dat ook gaan doen.

groet
2011: USA LA VEGAS SF
2013: USA Chicago to Miami
2016: Boston - New York - Washington
2019: CANADA?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer