Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York in Oktober '17 wanneer hotel boeken?
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
New York in Oktober '17 wanneer hotel boeken?
Oktober 2017 gaan we naar New York!
2 volwassenen en 1 kind
Ik ben nu wat aan het orienteren qua wijk en hotel maar de prijzen zijn erg hoog maar ondertussen lijken sommige hotels ook al uitverkocht (Nu al?)
Wat is jullie ervaring wat betreft de prijs? Nu boeken of worden de prijzen later beter?
Daarnaast zoek ik een hotel wat goed te doen is met ons dochtertje (6)
Hebben jullie tips?
2 volwassenen en 1 kind
Ik ben nu wat aan het orienteren qua wijk en hotel maar de prijzen zijn erg hoog maar ondertussen lijken sommige hotels ook al uitverkocht (Nu al?)
Wat is jullie ervaring wat betreft de prijs? Nu boeken of worden de prijzen later beter?
Daarnaast zoek ik een hotel wat goed te doen is met ons dochtertje (6)
Hebben jullie tips?
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: New York in Oktober '17 wanneer hotel boeken?
Ik heb zelf voor Augustus 2017 geboekt in September 2016 met mogelijkheid tot annuleren. In November kwam ik een betere optie tegen en toen heb ik die geboekt en de eerste geannuleerd. Deze is ook nog te annuleren. Hotels in New York zijn sowieso prijzig. Ik zou nu vast iets annuleerbaars boeken en dan op je gemak kijken of er iets beters voorbij komt de komende maanden.
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
Goede tip!
We willen wel graag een hotel waarbij de hoogtepunten makkelijk bereikbaar zijn, zouden we dan persé in Manhattan moeten zitten of kan dat vanuit Long islands city of Brooklyn net zo goed?
We willen wel graag een hotel waarbij de hoogtepunten makkelijk bereikbaar zijn, zouden we dan persé in Manhattan moeten zitten of kan dat vanuit Long islands city of Brooklyn net zo goed?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Long Island City is een hele goede optie (mits je bij metro in de buurt zit), je zit dan binnen een kwartiertje op times square met de metro! Ik heb daar ooit in La Quinta Inn gezeten en beviel prima.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hier heb ik steeds gelezen dat je op Long Island city prima zit. Ik keek even met je mee, en daar zijn nog wel betaalbare hotels te vinden ( tenminste.. als je er vanuit gaat dat je echt niet voor minder dan 150 euro per nacht een hotel gaat vinden). Het hotel wat wij geboekt hebben is in oktober heel duur ( 250 per nacht)
Succes met zoeken.
Succes met zoeken.
Quality Inn Long Island City.
Sliep er in december voor gemiddeld 70 dollar per nacht. Diverse metro stations in de buurt.
Wel oordopjes meenemen maar verder prima. Heerlijke Thai op loopafstand.
Je hebt meer keuze daar zoals Sleep Inn, Best Western, Country Inn en de Comfort Inn. Ook de wat duurdere zoals Hilton en wat hotels van de Marroit groep.
Ik zou er zo weer verblijven als er geen leuke deals te vinden zijn in Manhattan zelf.
Sliep er in december voor gemiddeld 70 dollar per nacht. Diverse metro stations in de buurt.
Wel oordopjes meenemen maar verder prima. Heerlijke Thai op loopafstand.
Je hebt meer keuze daar zoals Sleep Inn, Best Western, Country Inn en de Comfort Inn. Ook de wat duurdere zoals Hilton en wat hotels van de Marroit groep.
Ik zou er zo weer verblijven als er geen leuke deals te vinden zijn in Manhattan zelf.
Twee jaar geleden heb ik ook eind september/begin oktober hotels gezocht voor NYC. Niet normaal die hoge prijzen. Uiteindelijk iets betaalbaars in Jersey City gevonden. Als je iets betaalbaars vindt dan zou ik zo snel mogelijk boeken, dus nu zoeken kan geen kwaad.
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
Inmiddels hotel 2 geboekt (en de 1e alweer afgezegd)
Wel een rustgevend gevoel om een hotel te hebben maar ik hoop op een betere prijs!
Tips blijven welkom, zoek toch wel echt in Manhattan ivm dochtertje.
Wel een rustgevend gevoel om een hotel te hebben maar ik hoop op een betere prijs!
Tips blijven welkom, zoek toch wel echt in Manhattan ivm dochtertje.
Wanneer gaan jullie, wellicht kunnen we meezoeken.
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
Aankomst op 18 Oktober, kijk nu steeds voor 5 nachten Manhattan vanaf die datum 
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
hoe oud is je dochter? Voor een kind zal het niet uitmaken of je in Manhattan zit of in Queens .... voor jezelf is het uiteraard wel leuker.
Upper West blijft ook een van mijn voorkeuren. Welke prijsklasse zitten jullie nu voor 5 nachten? En wat is je budget ongeveer?
inderdaad gewoon boeken wanneer je iets betaalbaars vindt. Maar wel zorgen dat het gratis opzegbaar is, zo kun je heel relaxed verder zoeken
Upper West blijft ook een van mijn voorkeuren. Welke prijsklasse zitten jullie nu voor 5 nachten? En wat is je budget ongeveer?
inderdaad gewoon boeken wanneer je iets betaalbaars vindt. Maar wel zorgen dat het gratis opzegbaar is, zo kun je heel relaxed verder zoeken
Kijk eens op trivago. Hier kan je ook je budget begrenzen zodat je alleen hotels ziet die binnen je budget passen.
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
Dochter van 6, wil daarom niet een half uur op en neer moeten reizen.
Een dag stad kan ze wel aan maar een aantal dagen non-stop niet, als we dan ervoor kiezen om toch even naar t hotel te gaan wil ik niet een heel stuk met de metro moeten.
Hotel nu voor €1450 vastgelegd, (Nyma the new york manhattan hotel en radio city apartments) inmiddels wel geaccepteerd dat je veel geld daaraan kwijt bent maar zou liever nog wat luxer zitten, twijfel bij beide na t lezen van recenties..
Een dag stad kan ze wel aan maar een aantal dagen non-stop niet, als we dan ervoor kiezen om toch even naar t hotel te gaan wil ik niet een heel stuk met de metro moeten.
Hotel nu voor €1450 vastgelegd, (Nyma the new york manhattan hotel en radio city apartments) inmiddels wel geaccepteerd dat je veel geld daaraan kwijt bent maar zou liever nog wat luxer zitten, twijfel bij beide na t lezen van recenties..
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
naar de hotels in Queens Long Island City is het niet een half uur extra reizen ... het is altijd wel even reizen terug naar je hotel, waar je ook zit, maar ik zou me om die 'extra' reistijd geen zorgen maken ...
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
Niet? Ik dacht al snel met de metro 20 min onderweg te zijn richting manhattan en daar ben je natuurlijk ook weer onderweg (dus overstappen lijkt me?)
Ik ben er nog NOOIT geweest dus ik heb ook niet precies een idee..
Zou t liefst in een charmante wijk slapen met mooie gebouwen (mooie gevels) zodat t voelt alsof je er woont! En niet alsof je terug gaat naar je mega hotel met 300 kamers
Ik ben er nog NOOIT geweest dus ik heb ook niet precies een idee..
Zou t liefst in een charmante wijk slapen met mooie gebouwen (mooie gevels) zodat t voelt alsof je er woont! En niet alsof je terug gaat naar je mega hotel met 300 kamers
binnen 15 minuten ben je in Central Park vanuit LIC.
Sneller als je in downtown Manhattan bent.
Als je in LIC zit ben je echt zo in Manhattan. Die hotels die ik je in dit topic heb gegeven zijn allemaal op loopafstand, minder dan 5 min, van een metrostation.
Sneller als je in downtown Manhattan bent.
Als je in LIC zit ben je echt zo in Manhattan. Die hotels die ik je in dit topic heb gegeven zijn allemaal op loopafstand, minder dan 5 min, van een metrostation.
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
Klinkt goed, ik ga even booking.com door op long island city

-
Newyork18
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Voor 100 euro per nacht heb je ook hotel pennsylvania tegenover pennstation. Ik ben daar al paar x geweest. Niet luxe maar locatie is top.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1650 Weergaves
-
Laatste bericht door Roosuithoorn
-
- 6 Reacties