Tickets NY Yankees

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
luuc&Wendy
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2013, 19:50
Partner van: Wendy
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Tegelen

Tickets NY Yankees

Bericht door luuc&Wendy »

Ik heb een vraagje over het bestellen van kaartjes voor de NY Yankees. Wij zijn van 25 t/m 31 augustus in New York. Nu zag ik dat de Yankees op zaterdag en zondag thus spelen en leek het mij wel leuk om een wedstrijd bij te wonen. Nu lees ik verschillende dingen dat ze uitgeprinte e-tickets niet accepteren om binnen te komen. Wat is de beste site om tickets te bestellen? Ik wil namelijk niet voor onaangename verrassingen komen te staan.

Gr. Luuc
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door mtl »

Hun eigen website. Kijk onder tickets. Voor de wedstrijd je bestelde tickets afhalen aan een will call loket in het stadion.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door meyem »

Dat zou dan nieuw zijn, ik heb altijd een geprint kaartje ... ze scannen de barcode ...

Ik koop altijd via Stubhub (je vindt een link op de yankee website), dat is de officiele marktplaats om tickets door te verkopen. Dan kun je op je gemak in jouw prijsklasse een leuke plek zoeken. Kies voor 'electronic delivery', dan krijg je de kaartjes als PDF in je mail ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door mtl »

Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door meyem »

ja, ik zit net op de site te kijken en zie dat via Stubhub ook alleen nog maar tickets 'for mobile devices' geleverd worden. Je zult dan de code met je telefoon moeten laten zien ....
goh, de meeste mensen hebben wel een moderne mobiel, maar toch nog niet iedereen, zou ik denken?? :blink:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
heidem
Amerikakenner
Berichten: 428
Lid geworden op: 05 jun 2011, 22:29
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door heidem »

Dit bericht is deels achterhaald. Dit was in zekere zin namelijk een gevalletje "Stubhub pesten": Stubhub kreeg de barcodes van de tweedehands verkochte kaarten niet van de Yankees, dus kon je de kaarten niet digitaal tonen en was men verplicht de kaarten op te halen bij het kantoor van Stubhub in de Bronx.
Hier komt half juli verandering in: de Yankees en Stubhub hebben vandaag een deal gesloten met als gevolg dat Stubhub per 15 juli het officiële kanaal voor het doorverkopen van kaarten van de Yankees wordt. Ticketmaster blijft de officiële verkoper van de originele kaarten, maar is dan niet langer het officiële kanaal voor de doorverkoop van kaarten. Belangrijkste gevolg hiervan is dat Stubhub wel beschikt over de barcodes en je dus met de kaart in de Stubhub app toegang kunt krijgen tot het stadion.

Bron: http://espn.go.com/mlb/story/_/id/16547 ... le-partner
luuc&Wendy
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2013, 19:50
Partner van: Wendy
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Tegelen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door luuc&Wendy »

Bedankt voor de reacties. Het is nu wel wat duidelijker. Waar heb je in het stadion een beetje goed zicht voor een redelijke prijs?

Gr. Luuc
merluza
Amerikafan
Berichten: 213
Lid geworden op: 10 jan 2010, 10:45
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door merluza »

Wij zijn afgelopen mei geweest en zaten in vak 421. Die waren 37.50$ (afhankelijk van de match neem ik aan, besteld via Ticketmaster), en vond ik goeie en leuke plaatsen. Redelijk achter de slagman, hoogste ring (maar wel onderste stuk van dat vak). De vakken in de derde rij waren 3 keer zo duur, en vond ik dan weer niet de moeite waard.

Op de site van de yankees kan je een virtual venue doen, als je op de vakken klikt zie je het zicht op het veld.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door meyem »

ik zit ook meestal in de 421-buurt .... hoe lager hoe beter zicht, maar ook een stuk duurder. Ik vind het overzicht zo van boven af leuk en er zijn genoeg food courts om wat lekkers te halen. Voor de hele fanatieke fans schijn je in de bleechers te moeten zitten, maar dat ik achter het achterveld en volgens mij zie je het dan niet echt goed.
Je kunt komen en weer vertrekken wanneer het jou uitkomt ... een honkbalwedstrijd kan lang duren. Zelf vind ik het altijd wel gezellig in zo'n stadion ... :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door mtl »

Over het algemeen geldt hoe duurder de kaarten hoe beter de plekken.
luuc&Wendy
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2013, 19:50
Partner van: Wendy
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Tegelen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door luuc&Wendy »

Heb zojuist via StubHub 2 kaarten besteld voor zondag 28-8 tegen de Baltimore Orioles We zitten in vak 214 A. Ik wilde wel op de hogere ring gaan zitten maar mijn vriendin voelt zich daar niet zo lekker bij :wink:. Kaarten worden volgende week naar ons toegestuurd.

Gr. Luuc
Gijsje
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 mar 2015, 21:45

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door Gijsje »

Yankees, doen! Leuk om mee te maken. Ik heb vorige zomer ook de yankees bezocht. Gewoon last minute een (goedkoop)kaartje voor $30 aan de kassa gekocht (vak 419).

Kleine tip, na de eerste inning ofzo gaan toch veel mensen aan de wandel om eten en drinken te halen. Loop dan het stadion rond, en je kan zo een ander vak in op een lagere ring om daar een deel van de wedstrijd te kijken. Zelf heb ik toen op 3 verschillende locaties gekeken.

Wanneer het stadion bijna vol zit wordt dit iets lastiger. En op de eerste ring is vrij veel controle van je plaatsbewijs en kom je niet zo makkelijk op de duurste categorieen terecht. Op de overige plekken is weinig tot geen controle en kan je zo een andere tribune op mits je niet op een bezette plek gaat zitten van mensen die net even naar de bar of toilet zijn.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door meyem »

Goh, ik heb dat nog nooit gedurfd, zomaar ergens anders gaan zitten .... tenminste, niet zo maar een paar verdiepingen lager ...
Ik heb trouwens ook nog nooit een echt vol stadium meegemaakt, maar misschien komt dat ook wel omdat ik meestal aan het begin of het eind van het seizoen in die buurt ben ...

OP heeft trouwens inmiddels al kaarten gekocht, volgens mij best een mooie plek .... laat je straks weten hoe het was?
277149.jpg
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door mtl »

Zodra je op een andere plek gaat zitten dan kan het zijn dat even later de rechthebbende op die plek jou vriendelijk doch dringend verzoekt te gaan. Mijn ervaring bij de Yankees is inderdaad dat op de eerste ring streng gecontroleerd wordt dat je op de juiste plek zit.
Gijsje
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 mar 2015, 21:45

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door Gijsje »

Dan dien je uiteraard netjes op te staan, sorry zeggen en en ander plekje op te zoeken :)
Valckske
Amerikafan
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 sep 2011, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door Valckske »

Ben ook aan het kijken naar kaartjes voor de Yankees. Is pas voor volgend seizoen september tegen de Red Sox. 120$? :shock: :shock:
Of is het nu nog VEEL te vroeg om te kijken/bestellen?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door meyem »

Red Sox is echt een rivaal en dus zijn het gewilde wedstrijden .....
Maar ik denk dat je inderdaad pas later moet gaan kijken .... eigenlijk snap ik niet eens dat je nu al een kaartje kunt kopen ... ik dacht dat dat pas vanaf maart of zo, kon ...??
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door mtl »

Op welke site staan die kaarten van $120? En voor welk vak is dat?
Valckske
Amerikafan
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 sep 2011, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door Valckske »

2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Valckske
Amerikafan
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 sep 2011, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets NY Yankees

Bericht door Valckske »

mtl schreef:Op welke site staan die kaarten van $120? En voor welk vak is dat?
https://www.stubhub.com/new-york-yankee ... =price+asc
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer