Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

UBER NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
sjonniej
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

UBER NYC

Bericht door sjonniej »

Hallo allen,

Nog 20 uur en dan vertrekken wij naar NYC. Uiteraard gaan we een keer de Yellow cab nemen, maar op sommige momenten is een UBER Taxi misschien ook wel handig (en voordeliger). Nou lees ik natuurlijk genoeg verhalen over taxi chauffeurs die UBER chauffeurs vast zetten, bedreigen en noem het maar op.

In hoeverre is UBER geaccepteerd in NYC en zijn er eventueel nog zaken om rekening mee te houden? Ik las in een eerder topic (1 over NYC en UBER) dat er 3 soorten UBERs zijn?

Ik wacht jullie bericht af, ga ik even de laatste spullen pakken! :D
Bennogr
Amerika-expert

Re: UBER NYC

Bericht door Bennogr »

Veiligste is altijd om gele (of in de buitenwijken groene) taxi's op straat aan te houden. Vooral als ze een lampenbakje met hun taxinummer op het dak hebben. D'r rijden genoeg taxi's rond (behalve natuurlijk als het regent en je er echt 1 nodig hebt) om altijd een gewone taxi te kunnen vinden. Grootste voordeel: ze hebben een vergunning met een nummer en de naam van de chauffeur en je kunt eventueel contact opnemen met de Taxi and Limousine Commission als er iets fout gaat. De TLC is erg actief. En streng.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer