***Edit: ik heb dit onderwerp afgesplitst van het New York topic, het ging te ver een richting uit.

Google geeft ook een aantal (duidelijkere) foto's:Petra/VS schreef:Om te laten zien hoe de Washington DC metro er van binnen uitziet heb ik vandaag deze (niet de beste, mijn flits was niet sterk genoeg) foto genomen:

Ik wil zo graag een keer een goede foto serie maken van een Metro station hier, er is zoveel perspectief en abstracts, maar eerlijk gezegd durf ik niet goed overduidelijk foto's te gaan maken. Ze zijn zo paranoide wat betreft terrorisme, dat ik dan bang ben verdacht te worden van een aanslag beradenNjit schreef:Google geeft ook een aantal (duidelijkere) foto's:Petra/VS schreef:Om te laten zien hoe de Washington DC metro er van binnen uitziet heb ik vandaag deze (niet de beste, mijn flits was niet sterk genoeg) foto genomen:
[
Dan neem je toch contact op met metro authority en vraag je om toestemming, krijg je vast een pers kaart voor een dag of zoiets. Wel de fotos hier posten dan heh...Petra/VS schreef:Ik wil zo graag een keer een goede foto serie maken van een Metro station hier, er is zoveel perspectief en abstracts, maar eerlijk gezegd durf ik niet goed overduidelijk foto's te gaan maken. Ze zijn zo paranoide wat betreft terrorisme, dat ik dan bang ben verdacht te worden van een aanslag beraden.

Maar het maakt dan niet echt uit WAAR je een foto van gaat maken, want alle metrostations in Washington D.C. zien er toch hetzelfde uit (tenminste degene die ik gezien heb).Petra/VS schreef:Ik wil zo graag een keer een goede foto serie maken van een Metro station hier, er is zoveel perspectief en abstracts, maar eerlijk gezegd durf ik niet goed overduidelijk foto's te gaan maken. Ze zijn zo paranoide wat betreft terrorisme, dat ik dan bang ben verdacht te worden van een aanslag beradenNjit schreef: Google geeft ook een aantal (duidelijkere) foto's:
[.
Ja, is waar, maar hij blijft met mijn mini cameraatje genomen, ik wil mijn joekel meenemen, met statief inderdaad en dat valt wel op. Maar op een regenachtige dag als vandaag heb ik echt zin om dat eens te gaan proberen. Ik hou jullie op de hoogte.Sandy schreef:Je kan het toch bewerken in PSP .. lichter en scherper maken ...Petra/VS schreef:Om te laten zien hoe de Washington DC metro er van binnen uitziet heb ik vandaag deze (niet de beste, mijn flits was niet sterk genoeg) foto genomen:
Ik vind het een mooie foto hoor : ))

Ik ben sinds kort fan van de pakketten van http://www.faststone.org/Coyote schreef: @ Njit: Weet jij hier misschien een oplossing voor? Heb al gegoogled maar kan niets vinden.

Ik heb zo ook foto's gemaakt op vakantie in een grot. Waar men liever niet had dat er geflitst werd. Sluitertijd van een seconde en dan de camera gewoon ergens op laten rusten of neerzetten op een rots. Werkte prima.Coyote schreef:Hier zijn dan enkele foto's die ik vorig jaar gemaakt heb van de metro in Washington bij het Smithsonian Metrostation, 2 met flits en 2 zonder flits. Zonder flits (en statief) is het lastig om scherpe foto's te krijgen.
Dus ik loop al weer rond met verouderd materiaal???Coyote schreef:@ René: dat programma gebruik ik niet meer.