Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips autorondreis juli 2015

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
mandy92
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Tips autorondreis juli 2015

Bericht door mandy92 »

Hoi allemaal.
In juli vertrekken wij voor bijna een maand naar amerika. Ik heb al veel uitgezocht maar hopelijk hebben jullie nog tips..
Dag 1, komen we aan in new york. We overnachten dan in parsipanny.
Dag 2, rijden we naar niagara falls, we maken een tussenstop bij watkins glen.
Dag 3, tour bij niagara falls
Dag 4, vanuit niagara gaan we naar loisville
Dag 5, vanaf loisville rijden we naar memphis.
Dag 6, graceland
Dag 7, van memphis naar nashville
Dag 8, van nashville naar cherokee. Via great smoky mountains, pigeon forge en gatlinburg
Dag 9, cherokee
Dag 10, van cherokee via np shenandoah naar roanoke
Dag 11, roanoke
Dag 12, rijden door naar myrtle beach
Dag 13, rijden door naar virginia beach
Dag 14, virginia beach
Dag 15, richting washington
Daf 16,17 washington
Dag 18, richting lancester
Dag 19, lancester
Dag 20,21 staan nog open
22 tot 25 new york
Hebben jullie nog tips voor de route of dingen die we echt zouden moeten doen?
Alvast bedankt!
Groetjes mandy
Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Re: Tips autorondreis juli 2015

Bericht door Hans B »

Wat ik zelf gezien heb en redelijk op jullie route ligt :

Corning - Museum of Glass
Watkins Glen - canyon wandeling
Detroit (Dearborn) - Henry Ford museum
St. Louis - Gateway Arch
Lynchburg - Jack Daniels stokerij
In 29x
1685
dagen en
151.800
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
rdesmense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door rdesmense »

In 2010 deden wij een soortgelijke route, start new york, eindigen in Atlanta! Veel van de plaatsen die je noemt hebben wij ook aan gedaan! Op weg naar de niagara falls hebben we overnacht in Ithaca, leuk plaatsje aan the fingerlakes. De volgende dag een bezoek gebracht aan Letchworht Statepark, zeer de moeite waard en vervolgens doorgereden naar de Niagara Falls. Raonoke en Cherokee waren voor ons alleen overnachtingsplaatsen op doorreis. Als je van the batllefields houdt mag je zeker Manassas en Gettysburg niet overslaan! De skyline Drive en the Blue Ridge Parkway zijn prachtig maar schieten niet echt op met 50 km per uur! Een leuk verblijf daar is een cabin in het Skyland Resort in Shenadoah NP, heel anders dan de naam doet vermoeden nl. back to basic maar wel midden in de natuur met s'avonds wildlife voor de deur!
Veel plezier!

Groet rieky
Tinuszke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Tinuszke »

Dit middendeel van de reis is mij niet helemaal duidelijk.

Dag 8, van nashville naar cherokee. Via great smoky mountains, pigeon forge en gatlinburg
Je bedoelt cherokee, nc denk ik (i.t.t cherokee national forest)? In dat geval heb je hier alvast een halve dag voor GSMNP.
Dag 9, cherokee
En deze dag is dan ook voor GSMNP denk ik? Totaal 1.5 dag.
Dag 10, van cherokee via np shenandoah naar roanoke
Shenandoah ligt 2u ten NO van Roanoke, dus het is niet echt via Shenandoah want je komt vanaf het westen. Vanaf Cherokee, NC naar Shenandoah NP en dan naar Roanoke is al 7+ uur rijden. Dan heb je dus geen tijd in het park.
Dag 11, Roanoke
Blue ridge parkway
Dag 12, rijden door naar myrtle beach
Het is 5u rijden van Roanoke naar Myrtle beach. Ga je alleen op het strand liggen of is daar nog iets anders bijzonders of kom je onderweg nog ergens langs? Ik ben in myrtle beach geweest op weg van Charleston SC naar Virginia beach maar het deed mij gewoon denken aan Spanje ergens. Anders kun je beter van Roanoke via de outer banks in NC naar Virginia beach gaan en zo het rondje iets kleiner maken. Roanoke - Virginia Beach is 500 km. Via myrtle beach is het 1100 km. Wil je 600 km omrijden daarvoor?

Als je met cherokee, cherokee national forrest bedoelde overal, dan heb je geen tijd voor GSMNP want het is al 7u van Nashville - GSMNP - Cherokee National forest.

In het algemeen lijkt het een beetje snel tussen dag 8 en 13. Misschien kun je daar nog wat schuiven met die vrije dagen.

Tussen Washington en NY heb je ook nog Philadelphia als je van steden houdt (lijkt er beetje op met NY-Wsh-Nsh-Mem)

Op dag 4, is dat louisville Kentucky? :shock: Dat is 900 km van Niagara.

Hoe meer ik lees, hoe meer het lijkt dat 1 maand heel lang lijkt, maar dat je niet de hele oostkust van de USA daar in kan proppen :wink:

Misschien kun je eens een overzicht maken van afstanden/reistijden tussen je plaatsen, dan zie je beter hoeveel tijd je overal hebt, en zoals gezegd denk ik dat het af en toe een beetje weinig is :wink: .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer