Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis-aanbiedingen New York City

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Mack
Amerika-expert

Reis-aanbiedingen New York City

Bericht door Mack »

Een ticket naar New York kost zo'n 6 à 800 Euro. Een nachtje in een (fatsoenlijk) hotel toch al zo'n $150 per nacht. Da's best duur.

Toch kun je via grote touroperators aanbiedingen krijgen om 5 dagen in New York te verblijven (vlucht, hotel) voor 4 à 500 Euro.

Hoe kan dat? Waar verdienen die mensen hun geld aan?

Is dat te vertrouwen? Ik heb hier al een aantal verhalen gelezen over slechte hotels.

Iets zegt dat het helemaal niet klopt, en dat je gen**id wordt bij het leven als je zoiets boekt.

Iemand hier met ervaringen?
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Reis-aanbiedingen New York City

Bericht door Coyote »

Mack schreef:Een ticket naar New York kost zo'n 6 à 800 Euro. Een nachtje in een (fatsoenlijk) hotel toch al zo'n $150 per nacht. Da's best duur.

Toch kun je via grote touroperators aanbiedingen krijgen om 5 dagen in New York te verblijven (vlucht, hotel) voor 4 à 500 Euro.
Mack,

De prijzen die je voor het ticket noemt zijn aan de ruime kant, als je goed zoekt op internet kun je ze stukken goedkoper vinden. Hotels moet je denk ik zoeken in de prijsklassen $ 100 tot $ 150 per nacht. Kan dus ook al flink schelen.

Een pakket van $ 400 à $ 500,- klinkt wel heel erg aanlokkelijk. Heb je hier voorbeelden (advertenties, internetsites) van? Soms is het op basis van 2 personen en dan scheelt het natuurlijk al weer. Heb je ook gekeken of er soms nog luchthavenbelasting en/of securitytoeslagen bijkomen? Dat is nl. vaak het geval. Misschien dat je met een voorbeeld kunt komen zodat wij met z'n alleen zo'n advertentie eens kunnen uitspitten... :wink: :P

Roland (die ook nog wel een reisje naar New York wil maken)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Paketten zijn zowieso voordeliger vaak dan apart boeken. Maar er komen, zoals Ronald aangeeft, vaak ook nog belastingen en toeslagen bij.
- Mike
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Wij willen naar New York binnenkort. Vooral omdat we een goede deal qua vlucht konden vinden.
€ 820 voor 2 p.p. Delta Airlines en dat in de herfstvakanties en rechtstreeks. Alleen de prijzen van de hotels vinden we nog wat duur (we hebben immers al 2 tripjes naar de states achter de boeg dit jaar)

5 dagen NY klinkt leuk maar daar zitten 2 reisdagen bij. Bovendien noemt het reisbureau de dag dat je in NL aankomt als thuiskomst en dat is altijd een dag nadat je in de VS vertrekt.

5 dagen is dus 3 nachten NY en in nacht vliegtuig.
820 euro + 3 x (150 x 0,78 )= 1174 euro voor 2 personen.
Reisbureau koopt wat groter in dus het kan.

Maar ik ben wel benieuwd naar de aanbieding, dus als je een advertenie vind, tip gerust. We hebben nog niet geboekt. Maar we moeten niet te lang wachten anders is de vlucht er neit meer.

EDIT: Met zulke prijzen kunnen we de meeting wel in de Big Apple houden. Ruim 60 geinteresseerden; moet toch wat korting opleveren :wink:
En als onze amerikaanse forummers dan ook een leuke vlucht naar NY kunnen boeken komt het helemaal goed met de meeting.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

EvdB schreef:EDIT: Met zulke prijzen kunnen we de meeting wel in de Big Apple houden. Ruim 60 geinteresseerden; moet toch wat korting opleveren :wink:
En als onze amerikaanse forummers dan ook een leuke vlucht naar NY kunnen boeken komt het helemaal goed met de meeting.
Lijkt me een strak plan! :D

Waar kunnen we inschrijven??? :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

we hanteren gewoon de gewone inschrijflijst.
De locatie was toch nog niet definitief. :lol: :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer