Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Accomodatie zomer New York
Accomodatie zomer New York
Ha allemaal,
Ik ben vast niet de eerste, maar ik ga het toch vragen (kan ook geen draadje vinden hierover):
Komende zomer ben ik een week in New York en zoek daarvoor geschikte accomodatie. Maakt niet uit als het in Brooklyn of Queens ofzo is, met de metro ben je zo in Manhattan.
Probleem zit 'm vooral in de prijs. Ik zoek iets voor rond de 100 euro per nacht. Via reguliere sites als Booking.com is dat lastig te vinden. Nu hoop ik vooral op tips van mensen die bijvoorbeeld accomodatie weten die wat moeilijker te vinden is, maar wel heel prima is voor een leuke prijs. Vorig jaar in een B&B gezeten op Staten Island, maar dat vond ik wel erg shabby...
Ik hoor graag! Veel dank.
Ik ben vast niet de eerste, maar ik ga het toch vragen (kan ook geen draadje vinden hierover):
Komende zomer ben ik een week in New York en zoek daarvoor geschikte accomodatie. Maakt niet uit als het in Brooklyn of Queens ofzo is, met de metro ben je zo in Manhattan.
Probleem zit 'm vooral in de prijs. Ik zoek iets voor rond de 100 euro per nacht. Via reguliere sites als Booking.com is dat lastig te vinden. Nu hoop ik vooral op tips van mensen die bijvoorbeeld accomodatie weten die wat moeilijker te vinden is, maar wel heel prima is voor een leuke prijs. Vorig jaar in een B&B gezeten op Staten Island, maar dat vond ik wel erg shabby...
Ik hoor graag! Veel dank.
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Accomodatie zomer New York
Probeer Priceline eens. Veel info over te vinden op dit forum.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Kijk eens op trivago. En dan bij prijs van laag naar hoog selecteren. Er is vast wel wat te vinden onder de 100 euro per nacht, mis je flexibel bent en niet veeleisend.
- Bushmaster
- Amerika-expert
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik ga hier zitten in april:
http://sihnyc.org/guest-house/
gedeelde badkamers, maar geen belastingtoeslagen dus supergoedkoop en in een superleuke buurt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het me goed gaat bevallen ... als je verwachtingen maar reeel blijven is dat geen probleem
Je moet ook altijd blijven zoeken op de aanbiedingssites ... en priceline, maar daar ga je waarschijnlijk ook niet voor 100 euro slagen (hoewel, ik zat aan 100$ te denken, 100 euro .... heeel misschien)
je hebt ook nog:
http://www.larchmonthotel.com/
en
http://www.thejanenyc.com/
misschien zijn die okay? Ik heb in de Jane gelogeerd, was wel okay, maar de kamers zijn wel errug klein en ik was blij dat ik na 6 nachten naar elders kon verhuizen .... je krijgt wel gratis gebruik van hun fietsen erbij, dat is weel weer tof
http://sihnyc.org/guest-house/
gedeelde badkamers, maar geen belastingtoeslagen dus supergoedkoop en in een superleuke buurt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het me goed gaat bevallen ... als je verwachtingen maar reeel blijven is dat geen probleem
Je moet ook altijd blijven zoeken op de aanbiedingssites ... en priceline, maar daar ga je waarschijnlijk ook niet voor 100 euro slagen (hoewel, ik zat aan 100$ te denken, 100 euro .... heeel misschien)
je hebt ook nog:
http://www.larchmonthotel.com/
en
http://www.thejanenyc.com/
misschien zijn die okay? Ik heb in de Jane gelogeerd, was wel okay, maar de kamers zijn wel errug klein en ik was blij dat ik na 6 nachten naar elders kon verhuizen .... je krijgt wel gratis gebruik van hun fietsen erbij, dat is weel weer tof
wij zitten in het savoy in chealsea in juli voor 120 euro per nacht. een tweepersoonskamer was goedkoper. ik gebruik de 10% kortingscode van hotel.com. zo ging het hotel van 540 naar 486 euro voor 4 nachten en het hotel krijgt goede reviews
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb in the Skyline gezeten, lag 15 min van Time Square.
In the Excelsior, zit bij Central Park, was niet echt centrale ligging.
En vorige zomer in The Newyorker, ideale ligging, aanrader.
In the Excelsior, zit bij Central Park, was niet echt centrale ligging.
En vorige zomer in The Newyorker, ideale ligging, aanrader.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
- meyem
- Amerika-expert
OP vindt het schijnbaar niet de moeite waard om hier nog eens langs te komen ....
zo wel, is het handig om exacte data en wensen bekend te maken, dan kunnen mensen gerichter advies geven
zo wel, is het handig om exacte data en wensen bekend te maken, dan kunnen mensen gerichter advies geven
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo,
ik zoek ook nog iets om te verblijven deze zomer van 7 tot 10 augustus met 2 kinderen van 7 en 4,
iemand een voorstel? Liefst niet te duur maar toch centraal gelegen.
Alle optie's zijn goed hotel, b&b, appartement, ...
Hoe zit dat nu met AirBNB ?
ik zoek ook nog iets om te verblijven deze zomer van 7 tot 10 augustus met 2 kinderen van 7 en 4,
iemand een voorstel? Liefst niet te duur maar toch centraal gelegen.
Alle optie's zijn goed hotel, b&b, appartement, ...
Hoe zit dat nu met AirBNB ?
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
Heb je al op trivago gekeken? Daar kan je ook een groep volwassen/kinderen invoeren. Als je centraal (manhattan?) wil verblijven dan betaal je inderdaad hoge prijzen. Overweeg bijv. Queens/Long Island City. Niet ver van manhattan maar vaak aanzienlijk lagere prijzen.
- meyem
- Amerika-expert
wat is 'liefst niet te duur' ....?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo,
gans de dag aan het zoeken geweest, en maar vergelijken. Ik had 200 euro max. per nacht in gedachten.
Queens/Long Island City vond ik wat ver... Ik heb nu Chelsea Savoy hotel geboekt voor 165$ per nacht. Hopelijk valt dit wat mee...
Er ligt een Metrohalte dichtbij, dus dat is al ok ,en vrij centraal gelegen ook.
gans de dag aan het zoeken geweest, en maar vergelijken. Ik had 200 euro max. per nacht in gedachten.
Queens/Long Island City vond ik wat ver... Ik heb nu Chelsea Savoy hotel geboekt voor 165$ per nacht. Hopelijk valt dit wat mee...
Er ligt een Metrohalte dichtbij, dus dat is al ok ,en vrij centraal gelegen ook.
2015: NY + Zuid-West
-
- Amerika-newbie
UP!
vraagje: heeft iemand hier ervaringen met AirBnB in New York?
Wij twijfelen... wij zijn eind augustus in NYC (voor het eerst) en weten niet of het wel fijn is dat je dan niet in het centrum zit maar in bijv. Brooklyn. De huisjes zien er wel weer heel leuk New Yorks uit met van die trapjes aan de voorkant, en de prijzen zijn ook fijn!
Omdat je vaak verder moet reizen met de metro ga je minder snel tot savonds laat weg (beetje eng?) en kan je ook niet gemakkelijk tussendoor even relaxen op de hotelkamer..
misschien toch maar meer geld voor een hotel neerleggen, maar dan willen we wel een echt mooi hotel, geen 13 in een dozijn! Wij dachten aan Hudson Hotel, dit ziet er erg goed uit en kost € 700 voor een standaard kamer (ziet er wat klein uit) of € 900 voor een ruime kamer met bank (wat ze een suite noemen) bij de reviews staat ook overal dat de kamers klein zijn. Verder hadden we gekeken naar traditionele glamour zoals het Waldorf Astoria, alleen dat wordt aangeschreven als verstoft...
Iemand aanraders of tips?
vraagje: heeft iemand hier ervaringen met AirBnB in New York?
Wij twijfelen... wij zijn eind augustus in NYC (voor het eerst) en weten niet of het wel fijn is dat je dan niet in het centrum zit maar in bijv. Brooklyn. De huisjes zien er wel weer heel leuk New Yorks uit met van die trapjes aan de voorkant, en de prijzen zijn ook fijn!
Omdat je vaak verder moet reizen met de metro ga je minder snel tot savonds laat weg (beetje eng?) en kan je ook niet gemakkelijk tussendoor even relaxen op de hotelkamer..
misschien toch maar meer geld voor een hotel neerleggen, maar dan willen we wel een echt mooi hotel, geen 13 in een dozijn! Wij dachten aan Hudson Hotel, dit ziet er erg goed uit en kost € 700 voor een standaard kamer (ziet er wat klein uit) of € 900 voor een ruime kamer met bank (wat ze een suite noemen) bij de reviews staat ook overal dat de kamers klein zijn. Verder hadden we gekeken naar traditionele glamour zoals het Waldorf Astoria, alleen dat wordt aangeschreven als verstoft...
Iemand aanraders of tips?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ik heb zelf vorig jaar zomer via airbnb geboekt.
Hoewel een tikkeltje "grijs gebied" aangezien NY de regels heeft aangescherpt m.b.t. verhuur van kamers, zou ik het zo weer doen.
Supergaaf om, in mijn geval, midden in Queens te bivakeren in een volledig ingericht appartement, 2 blocks van de subway (no.7) , 12 minuutjes tot aan TS,
en dat voor maar €67,00 per nacht in het hoogseizoen.
Tip: de subway 7 loopt veel bovengronds, als je een appartement hebt dicht bij deze lijn, hoor je de subway wel goed, zeker zomers met de ramen open.
Hoewel een tikkeltje "grijs gebied" aangezien NY de regels heeft aangescherpt m.b.t. verhuur van kamers, zou ik het zo weer doen.
Supergaaf om, in mijn geval, midden in Queens te bivakeren in een volledig ingericht appartement, 2 blocks van de subway (no.7) , 12 minuutjes tot aan TS,
en dat voor maar €67,00 per nacht in het hoogseizoen.
Tip: de subway 7 loopt veel bovengronds, als je een appartement hebt dicht bij deze lijn, hoor je de subway wel goed, zeker zomers met de ramen open.
absoluut niet eng.Omdat je vaak verder moet reizen met de metro ga je minder snel tot savonds laat weg (beetje eng?)
Wij (mijn man en 2 tieners van 16 en 14) zullen deze zomer logeren in Lotus Accommodation in Harlem (http://www.lotusaccommodation.com). Prijs per nacht 225$. Je krijgt er een appartement met 2 slaapkamers, badkamer en keuken voor in de plaats. Min. verblijf is 3 nachten.
Minder dan 4 minuten wandelen naar metro. 10 minuten rit naar Central Park, Museum of Natural History, Times Square, Rockerfeller Center, Empire State Building. Rit van 20 minuten naar East and West Villages, Noho, Soho, Little Italy en downtown.
Heb er al zin in!
Minder dan 4 minuten wandelen naar metro. 10 minuten rit naar Central Park, Museum of Natural History, Times Square, Rockerfeller Center, Empire State Building. Rit van 20 minuten naar East and West Villages, Noho, Soho, Little Italy en downtown.
Heb er al zin in!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij zijn twee keer in het Paramount Hotel geweest. Super ligging, zij straatje van Times Square. De twee voorwaarden die je stelt (relaxen op de kamer / tot 's avonds laat weg) zijn precies de reden dat wij voor dit hotel hebben gekozen.ophoopvanzegen schreef:UP!
misschien toch maar meer geld voor een hotel neerleggen, maar dan willen we wel een echt mooi hotel, geen 13 in een dozijn!
De tweede keer nagenoeg alles ter voet afgelegd. Dit ook omdat we de eerste keer de meeste bezienswaardigheden al gezien hadden.
De kamers zijn niet super groot. Hier staat het hotel ook een beetje bekend om. De eerste nacht van de tweede trip werden we in een veel te klein kamertje zonder fatsoenlijk uitzicht gestopt. De volgende ochtend klacht ingediend en nieuwe kamer gekregen. Mooie, ruime kamer aan de voorzijde van het hotel met uitzicht op een kerstmarktje en een complimentary breakfast

September 2012: New York
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
- meyem
- Amerika-expert
Over het algemeen is het niet eng om 's avonds met de subway te reizen. Het zou mij vooral om de reistijd gaan .... Brooklyn is heel leuk, maar ligt redelijk ver van het centrum van Manhattan. Wat dat betreft is Queens LIC een stuk dichterbij.
Belangrijk is dat je hotel in de buurt van een subwayhalte ligt.
B&B, wat dat eerder genoemde 'grijze gebied' betreft: het is in NYC i.p. illegaal om een appartement onder te verhuren voor korter dan 30 dagen. Als de bewoner zelf ook in de flat overnacht, is het een ander verhaal. Je pakkans is uiteraard minimaal, maar zorg wel dat je redelijk zeker bent dat het appartement inderdaad bestaat ...
Belangrijk is dat je hotel in de buurt van een subwayhalte ligt.
B&B, wat dat eerder genoemde 'grijze gebied' betreft: het is in NYC i.p. illegaal om een appartement onder te verhuren voor korter dan 30 dagen. Als de bewoner zelf ook in de flat overnacht, is het een ander verhaal. Je pakkans is uiteraard minimaal, maar zorg wel dat je redelijk zeker bent dat het appartement inderdaad bestaat ...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3657 Weergaves
-
Laatste bericht door Jostravels
-
- 2 Reacties