Bezoek Witte Huis

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Emielo
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2017, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Emielo »

Onze aanvraag werd goedgekeurd via Senator Fillebrard Kirsten van New York. Succes !
1BJK903
Amerika-ontdekker
Berichten: 82
Lid geworden op: 29 sep 2013, 09:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door 1BJK903 »

Edit, never mind.
Carrie
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 feb 2014, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Carrie »

Yes! Ook wij hebben net de bevestiging ontvangen dat we het witte huis mogen bezoeken! :thumbup: Vrijdag 28 juli om 7.30u zijn we welkom. Lekker vroeg :D . Nu staat er dat: RSVP information must match your ID. Maar dat gaat dan toch alleen om de namen? Ik heb geen paspoortnummers doorgegeven ofzo.
https://carenmars.wordpress.com
2014 Zuidwest USA
2016 Zuidwest USA
2017 Noordoost USA
2018 Florida
2019 LV-Yellowstone-LV
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Marco en Cindy »

Ik heb afgelopen weekend onze aanvraag ingediend. Nu maar hopen dat deze wordt goedgekeurd. Zodra ik het weten jullie het ook :wink:
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
moepster
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 jul 2014, 11:38

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door moepster »

Goedenavond forumleden,
Wij hebben ons aangemeld voor de White House tour. En zitten nu zo'n twee weken voor ons bezoek aan Washington.
Behalve een bevestiging van ons verzoek hebben wij jammer genoeg tot op heden nog geen definitief bericht ontvangen.
Ik neem aan dat een definitief bericht (wel of geen toestemming) altijd volgt?
Groeten
Moepster
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Njit »

Je krijgt inderdaad een officiele bevestiging.
White House Tour - CONFIRMED

Hello,
A self-guided tour of the White House is confirmed for the xxxxxx group, (CS-xxxxxx), for 4 of the 4 requested guests on 9/14/2016 at 11:00 AM. Your Boarding Pass can be downloaded and shared with guests.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Purk87 »

Ik heb vandaag nog een verzoek ingediend bij Bill Nelson, maar ik kan mij voorstellen dat we te laat zijn.
We kunnen alleen 22 en 23 september (we zijn er van 22 t/m 26 sept, maar de 26e hebben we een interne vlucht naar Boston)

Ben benieuwd :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Petra/VS »

Volgens mij is het tegenwoordig nog moeilijker om een rondleiding te krijgen. ik weet niet wie die regelt op het moment, maar ik zie eigenlijk nooit meer rijen wachtenden om het Witte Huis binnen te gaan. Tijdens mijn rondleidingen komen we langs de voor- en achterkant en we moeten steeds verder weg blijven en ik zie ook niet dat mensen staan te wachten om binnen te gaan zoals voorgaande jaren.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Teuntje
Amerika-ontdekker
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 feb 2013, 11:20

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Teuntje »

Het is mij wel gelukt, dus ze laten nog wel mensen toe. Ik kreeg van de week een mail dat we 8 augustus mogen komen!
Carrie
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 feb 2014, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Carrie »

Wij zijn eergisteren in het witte huis geweest en hebben een half uur in de rij gestaan om binnen te komen. Misschien dat er minder tours gegeven worden dan voorheen? Ik zie dat er doordeweeks maar tot 11 uur tours zijn en op vrijdag en zaterdag tot 13.30u. Ik weet niet of dat altijd al zo was.

Wij hadden onze tour aangevraagd via senator John Hoeven. Via hem hebben wij ook een rondleiding door het Capitol aangevraagd. Dat is ook echt een aanrader!
https://carenmars.wordpress.com
2014 Zuidwest USA
2016 Zuidwest USA
2017 Noordoost USA
2018 Florida
2019 LV-Yellowstone-LV
jochen nijs
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2017, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door jochen nijs »

Ons is het gelukt via senator Richard Burr. Op 16-08 is ons bezoek gepland
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Purk87 »

Ik heb een aanvraag gedaan, maar nog geen mail gehad dat ze hem überhaupt ontvangen hebben.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
moepster
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 jul 2014, 11:38

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door moepster »

Vorige week bericht ontvangen dat onze aanvraag is goedgekeurd :thumbup: Voor aanstaande
zaterdag hebben wij een uitnodiging ontvangen.
Dit is om 1 uur ' s middags. In de ochtend zouden wij graag nog het Libary of Congress bezoeken.
Ik heb gelezen dat de kluisjes in het National Museum of American History te gebruiken zijn.
In de omgeving van het White House Visitors centre zijn echter ook veel parkeergarages.
Zijn deze 'bewaakt' en kan je daar rustig wat bagage in de auto achterlaten?
Heeft iemand ervaring met parkeren in de omgeving van het White House?
Petticoat
Amerikafan
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 feb 2012, 10:28
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Petticoat »

Dus als ik het goed lees, krijg je ongeveer een kleine twee weken voor je bezoek een e-mail?
Ze laten iedereen wel lang in spanning zeg, nog 1.5 week fingers crossed!
2003&2006: Orlando, 2007: Canada, 2008: San Francisco-Yellowstone, 2009: Florida, 2010: Seattle-San Diego, 2011: Zuidwesten, 2012: Seattle-Canada-Yellowstone, 2014: Florida&Cruise, 2015: Colorado-Utah (http://www.howdypardon.blogspot.com/), 2016: Nieuw Zeeland, 2017: Noordoosten
moepster
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 jul 2014, 11:38

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door moepster »

Klopt inderdaad. Vorige week maandag ontvingen wij bericht met een uitnodiging voor 5 aug.
Wij hadden dit ook niet meer verwacht. Fingers crossed houden dus.

Mocht iemand ervaring hebben met parkeren in de omgeving van het White House Visitors centre,
dan horen wij die graag. Wanneer deze ' bewaakt' zijn dan overwegen wij onze bagage in
de auto achter te laten.
Emielo
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2017, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Emielo »

Wij kregen dag voor ons bezoek (op 19/7) bevestiging maar later die dag nog mail met 'cancelled' :evil:
Blijkbaar was meneer Trump aanwezig en werden alle tours gecancelled die dag.
Jammer , dus hou je mailbox toch maar in de gaten
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door boonens »

Onze aanvraag ruim 2 maanden vooraf en met behoorlijke flexibiliteit (3 dagen mogelijk) via Ron Johnson werd afgewezen. Omdat de afwijzing een maand voor ons bezoek werd ontvangen ook nog een poging gewaagd via Bill Nelson, echter werd ook deze afgewezen. Kennelijk zaten de tours voor die dagen al vol, of wilde men ons echt niet hebben :mrgreen:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door RNA »

Wij hebben ongeveer 3 maanden voor ons vertrek een aanmelding gedaan via Bill Huizenga, we zijn beschikbaar op 3 data. Vandaag kregen wij bericht van het witte huis dat er een aanvraag was gedaan en dat we wat extra gegevens moesten achterlaten.
Nu maar gewoon afwachten, ongeveer 2-3 weken vooraf krijg je een mailtje of je aanvraag is gehonoreerd of afgewezen!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Purk87 »

Wij hebben gisteren bevestiging gekregen. We mogen op 22 september om 12.30 uur.
We reizen die dag van Philadelphia naar Washington (per bus) en die konden we vervroegen. We komen rond 11.20 uur aan in Washington Union Station, dan snel de koffers droppen in het hotel en richting The White House :clap:
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Marco en Cindy »

Yes! Ook wij hebben bericht dat we 11 oktober het Witte Huis mogen bezoeken. Om 9 uur worden we verwacht. Nu hebben we om half 11 diezelfde dag ook kaartjes voor het Capitol. Dat laatste gaan we waarschijnlijk dus niet meer halen. Denk dat we toch zeker een uur nodig hebben voor de security check en het Witte Huis zelf. Wat denken jullie?
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer