Bezoek Witte Huis

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Purk87 »

Wij zijn gisteren geweest en het was een race tegen de klok. Achteraf hoefde we ons niet zo druk te maken. Onze tour startte om 12.30maar we waren rond 13 pas door alle checks. Voor ons stond een vrouw die om 12 de tour had en achter ons hadden mensen de tour om 13 uur. Ik zou proberen rond 8.00 oid er te zijn, dan ben je wel op tijd door de checks.
Ik denk dat wij een half uurtje binnen zijn geweest bij White House. Als je beetje droogloopt; kan je het denk ik wel halen.
Maandag of dinsdag gaan wij naar Capitol. Zal even kijken hoelang daar alles duurt qua beveiliging :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Pauline25
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 mar 2017, 19:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Pauline25 »

Marco en Cindy schreef:Yes! Ook wij hebben bericht dat we 11 oktober het Witte Huis mogen bezoeken. Om 9 uur worden we verwacht. Nu hebben we om half 11 diezelfde dag ook kaartjes voor het Capitol. Dat laatste gaan we waarschijnlijk dus niet meer halen. Denk dat we toch zeker een uur nodig hebben voor de security check en het Witte Huis zelf. Wat denken jullie?
Dat gaat zeker lukken.
Bij het Capitool mag je ook later nog naar binnen.
Petticoat
Amerikafan
Berichten: 361
Lid geworden op: 27 feb 2012, 10:28
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Petticoat »

Moet zeker lukken, zorg dat je minimaal een half uur voor 9 bij het witte huis bent, dan heb je genoeg tijd voor de security voor negenen. Ze letten inderdaad niet heel erg stipt op de tijd, het is meer een continue stroom van mensen. Wij hadden vanuit onze hotelkamer uitzicht op de rij. Veel te vroeg komen heeft geen zin, dan mag je nog niet aansluiten in de rij voor de security.

Je bent inderdaad met een half uurtje wel door het Witte huis heen. Een taxi van het Witte huis naar het Capitool duurt 10 minuten, dus dan heb je nog tijd genoeg om bij het Capitool door de security te gaan. Wij hadden een hele vroege tour om 9 uur in het Capitool en toen stond er een rij van een minuut of 5. Kan me voorstellen dat het later op de dag iets drukker is, maar gaat redelijk snel en is in tegenstelling tot het witte huis slechts 1 controle, terwijl ze bij het witte huis van het 4 eyes principle uitgaan en je dus meerdere checks door moet.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Purk87 »

Bij ons stonden er twee mensen voor ons bij The Capitol Security, dit ging veeeel sneller dan bij het witte huis :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Maarten-Annique
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 okt 2010, 14:08

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Maarten-Annique »

Wij gaan volgend jaar zomer naar Washington DC en zouden ook graag een tour door The White House krijgen.
Hoe lang van te voren kun je dit aan vragen, nu al?
En hebben jullie 1 senator aangeschreven (formulier ingevuld) of meerderen?
Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door RNA »

Je kunt het 3 maanden vooraf doen, of je meerdere senatoren kunt vragen weet ik niet. Maar lijkt me niet.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door RNA »

Zojuist bericht gekregen dat we op bezoek mogen komen in het witte huis! Op 29 november, dus over ruim 2 weken.
We hebben ons begin september aangemeld via Bill Huizenga :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Williamsmith989
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2017, 16:07
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Williamsmith989 »

Jolanda68 schreef:Zonet mail(s) ontvangen dat we kunnen komen :thumbup: . Superblij natuurlijk. Maar nu heb ik toch een klein probleempje, we zijn 2 keer uitgenodigd.... Voor de vrijdag en voor zaterdag. We komen vrijdag pas laat aan dus dan kunnen we niet. Die datum heb ik verkeerd doorgegeven. Omdat ik geen reactie kreeg via Bill Nelson heb ik ook nog een aanvraag gedaan via Bill Huizenga. Daarvan mogen we zaterdag komen. Nu wil ik wel afzeggen voor vrijdag zodat andere mensen kunnen gaan. Maar ik ben bang dat ze niet goed kijken en dat ze dan alletwee de afspraken cancellen :roll: . Maar van de andere kant doen ze dat misschien ook als we vrijdag niet op komen dagen. Dit is echt een luxeprobleem 8) . Wat zouden jullie doen?
Hello, tell me please, have you received an invitation to visit the White House from Bill Nelson and from Bill Huizenga or only from Bill Huizenga?
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door RNA »

Het was echt een bijzondere ervaring, zeker nu het witte huis helemaal in kerststemming was! Wij waren wel de enige Europeanen tijdens deze tour overigens.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Mavilopi
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 dec 2017, 12:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Mavilopi »

Dankzij dit onderwerp en jullie dus :D, gaan wij volgende dinsdag een bezoekje brengen aan het Witte Huis!! :clap: :thumbup: :clap:

Een dikke maand geleden een aanvraag via Bill Nelson gedaan, de dag nadien al de bevestiging dat onze aanvraag verstuurd werd.
En begin deze week hebben we de bevestiging gekregen :D

Wordt vast een hoogtepunt van de komende week!
2015:Oahu
2016:Oahu-Los Angeles
2017:Oahu,Rondje Florida-Phoenix
2018:Oahu,Molokai-Phoenix- Washington-Las Vegas-New York
2019:Oahu,Big Island-Los Angeles->Las Vegas-Phoenix
2022:NY->Washington ->Niagara-Chicago(begin april),NY(eind april),Oahu
Lisa70
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 sep 2014, 16:10
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Lisa70 »

Is dit nog steeds mogelijk?
gastxyz

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door gastxyz »

Ja.
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door RNA »

Veel plezier!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Ellen1308 »

Afgelopen woensdag een verzoek ingediend via de website van Bill Huizenga voor een bezoek aan het witte huis. Mijn eigen adres ingevoerd maar de postcode van zijn kantoor in Michigan.

Na op bevestigen geklikt te hebben kreeg ik de volgende melding te zien:

Tour Request Received
Thank you for submitting your tour request form. The advance notice you have given me will increase my chances of obtaining tickets for the tours you have requested. However, please keep in mind that there is no guarantee for obtaining tickets for these tours.

Roughly three weeks prior to your departure date will receive a letter from me that includes your itinerary for the tours you requested and any tickets I am able to obtain. You will hear from my office shortly about the status of your tours.


Ik heb geen emailbevestiging ontvangen.

Nu vraag ik mij af hoe ik straks te horen krijg of we wel of geen toestemming hebben? Per email? Hoe hebben jullie dat te horen gekregen?
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Marco en Cindy »

Wij kregen (tijdens onze vakantie) zo'n twee weken van te voren een email op welke dag en welk tijdstip we verwacht werden voor de tour.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
tcjvissers
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jan 2017, 09:17
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door tcjvissers »

waar vindt ik het benodigde formulier om, via senator nelson, uitgenodigd te worden voor een bezoek aan het white house?
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Marco en Cindy »

Op de website van Bill Nelson. Als je even googled op Bill Nelson visit White House dan ben je er zo. :wink:
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Ellen1308 »

Marco en Cindy schreef:Wij kregen (tijdens onze vakantie) zo'n twee weken van te voren een email op welke dag en welk tijdstip we verwacht werden voor de tour.
Bedankt voor de reactie, ik ga mijn email goed in de gaten houden vanaf half juni!
Josje99
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 mar 2013, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Dordrecht

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Josje99 »

Ik heb vandaag ook een aanvraag ingediend voor juli.
Dit heb ik bij Bill Huizinga gedaan.

Ben wel benieuwd of het lukt....

Ik wil ook nog een tour voor the capitol doen en de pentagon maar volgens mij hoeft dat niet perse via een senator en kan je dat zelf online regelen toch?
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bezoek Witte Huis

Bericht door Marco en Cindy »

Ja, Capitol en Pentagon kun je via de sites van beide organisaties regelen. Capitol kan ook ter plaatse als er nog tickets beschikbaar zijn. Maar voor één of twee dollar extra week je zeker dat je kunt gaan en kun je zelf je tijd bepalen. Je aanvraag voor het Pentagon blijft heel lang (soms zelfs tot het tijdstip wat je hebt aangevraagd) op pending blijven staan. Zolang er niet denied (afgekeurd) of iets dergelijks komt te staan kun je gewoon gaan.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer