Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Restaurant voor kids - NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
tosca
Amerika-expert

Restaurant voor kids - NY

Bericht door tosca »

Voor in NY ben ik op zoek naar een restaurant wat echt leuk isvoor kids! Het gaat om twee jongen van 5 & 7. Heeft iemand hiervoor tips?
dimona
Amerika-expert

Re: Restaurant voor kids - NY

Bericht door dimona »

Niet speciaal voor kinderen, maar wel heel leuk:

http://www.ellensstardustdiner.com

met zingende bedienden :)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik dacht dat dat alleen voor ontbijt was, maar een diner is natuurlijk gewoon een diner!
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Mits de kinderen van vis houden, Ichiumi New York city anders Mac Donalds? :D
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door michelvd »

dimona schreef:Niet speciaal voor kinderen, maar wel heel leuk:

http://www.ellensstardustdiner.com

met zingende bedienden :)
Ligt het nu aan mijn computer of doet die site het niet goed? Ik zie bijvoorbeeld geen (of maar heel even een) menu als ik er op klik.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

rvd4always schreef:Mits de kinderen van vis houden, Ichiumi New York city anders Mac Donalds? :D
Het ziet er heerlijk uit, maar ik snap niet helemaal waarom dit echt leuk is voor kinderen?
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

michelvd schreef:Ligt het nu aan mijn computer of doet die site het niet goed? Ik zie bijvoorbeeld geen (of maar heel even een) menu als ik er op klik.
Volgens mij werkt de site inderdaad niet goed momenteel.
annemietje
Amerika-ontdekker

Bericht door annemietje »

Ik was vorige week met mijn zoon (5 jaar) in bubba gump times square. Lekker, leuke bediening en als je aan het raam zit zicht op times square! Het kindermenu wordt in een bootje geserveerd en ze krijgen een boekje om in te kleuren. Veel plezier!
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

tosca schreef:Het ziet er heerlijk uit, maar ik snap niet helemaal waarom dit echt leuk is voor kinderen?
Buffet is toch altijd leuk voor kinderen? Onze kudde is dol op restaurants met buffet. Sowieso snap ik niet echt waarom je naar een kinderrestaurant wil? Meeste restaurants hier hebben een kindermenu en kleurplaten dus kleine kinderen vermaken zich meestal prima. Met 4 kinderen van 2 tot 13 jaar heb ik me nou nooit druk gemaakt over een leuk restaurant voor de kids, we zoeken gewoon iets wat ons allemaal aanspreekt.

(Tenzij het zo'n restaurant is waar kinderen zelf mogen koken, dat is wel ontzettend leuk voor kinderen!)
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

rvd4always schreef:Mits de kinderen van vis houden, Ichiumi New York city anders Mac Donalds? :D
Ziet er leuk uit, zouden mijn kinderen ook echt leuk vinden, maar wel duur voor kinderen! Mijn 8-jarige zou al de volle mep betalen, en dat had hij een jaar geleden ook al gemoeten gezien de lengte-restricties. En dan ga ik er van uit dat ze 4,5 feet bedoelen, en niet 4,5 inches zoals er staat :lol:
Terug in Texas!
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Hier gaan ze vaak naar een restaurant vlakbij de spoorovergang, want dan kunnen ze lekker treinen kijken. Niets mooier dan dat. Of hier in de buurt heb je bijvoorbeeld een restaurant wat ingericht is als piratenschip en het personeel verkleed als piraten.

Alle andere avonden kunnen ze zich vermaken met een kleurplaat (of de iPad tegenwoordig ;) ). Dus voor één avond ben ik op zoek naar iets speciaal voor hen.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Je kunt kiezen voor Dave & Buster's op de 234 W 42nd St #3, New York, NY 10036, een restaurant met spelletjes. Lees hier over de vestiging in Orlando, om een indruk te krijgen: http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... orida.html

Verder denk ik dat Planet Hollywood een leuk restaurant is met kinderen, alsmede Chuck E Cheese.

Wanneer je de film Forrest Gump van te voren samen kijkt is het misschien ook leuk om naar Bubba Gump Shrimp Co te gaan (zie http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... -gump.html voor de vestiging in San Francisco)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wow! Die Dave & Buster's ziet er wel heel erg leuk uit! Ik denk dat ze zich daar wel een avondje maken, hahaha!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer