Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1ste maal New York 3 hotels

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
iluvatoq
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

1ste maal New York 3 hotels

Bericht door iluvatoq »

Wij gaan in november naar New York van

vrij14 nov tot zat 22nov

We gingen eerst uit New york gaan voor de laatste dagen maar hebben besloten om maar in NY te blijven .
Wel willen we graag een paar hotels doen .
Enerzijds eentje in queens met zicht op de skyline van NY voor 2 dagen
eentje voor de grootste tijd ( dan het ietsje goedkopere - deze weten we nog niet )
En als afsluiter zouden we een hotel nemen voor 1 nacht ( The Standard, High Line New York ) om te eindigen :)

Doen nog mensen dit zo of is het teveel moeite ect ect .
Ems2012
Amerikakenner

Re: 1ste maal New York 3 hotels

Bericht door Ems2012 »

Je moet er bij zo'n constructie rekening mee houden dat je vaak om 10/11 uur 's ochtends in hotel A moet uitchecken en pas om 15/16 uur weer kan inchecken.

Persoonlijk zou ik het teveel gesleep vinden met koffers, zeker als je ergens maar 1 of 2 nachten blijft!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Er zijn hotels waar je bij het uitchecken je bagage kan achterlaten en later op de dag weer ophalen. Maar ik zou inderdaad gewoon voor één hotel kiezen. Dat constant uit- en weer inchecken is pure tijdverspilling. Evenals steeds weer je koffers in- en uitpakken.
miccie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door miccie »

iluvatoq schreef:Wij gaan in november naar New York van

vrij14 nov tot zat 22nov

We gingen eerst uit New york gaan voor de laatste dagen maar hebben besloten om maar in NY te blijven .
Wel willen we graag een paar hotels doen .
Enerzijds eentje in queens met zicht op de skyline van NY voor 2 dagen
eentje voor de grootste tijd ( dan het ietsje goedkopere - deze weten we nog niet )
En als afsluiter zouden we een hotel nemen voor 1 nacht ( The Standard, High Line New York ) om te eindigen :)

Doen nog mensen dit zo of is het teveel moeite ect ect .

Waarom ga je in 3 verschillende hotels?
Dan ben je zoals al aangegeven veel tijd kwijt van het verhuizen.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Ik lees wel eens op Trip dat mensen dit doen voor een andere ervaring, bijvoorbeeld 3 nachten in Upper West en dan nog 4 in the Village ....
mij zou het teveel gesjouw met koffers zijn, want dat vind ik toch het minst aangename gedeelte ....
mijn onderdak maakt me niet zo veel uit ... een gezellige buurt is meegenomen, maar ik wil wel dat de kamer even mijn thuis wordt en dat ik alles uit kan stallen ...
maar goed, ieder het zijne ... de verleiding van 1 nachtje in een echt luxe hotel, dat kan ik wel begrijpen :D
(maar uiteindelijk geef ik mijn geld toch liever aan andere dingen uit ....)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Tja, wat heb je aan dat uitzicht in Queens als je er ook gewoon heen kunt gaan om van het uitzicht te genieten? In een hotelkamer heb je meestal je ogen dicht, toch?

Een gezellige buurt om te verblijven vind ik dan veel belangrijker, zodat je 's avonds niet steeds een hele reis hoeft te maken om ergens leuk te gaan eten en van de avond te genieten.

Dat je je dan een keertje voor 1 of 2 nachten in pure luxe onder wilt dompelen kan ik dan wel weer begrijpen. Maar dan zou ik ervoor kiezen om bv naar upstate NY te gaan voor 2 nachten en een klein stadje of pure natuur combineren met luxe. Lekker relaxen. In een stad als NY heb ik daar de tijd niet voor :wink:
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

En wanneer je er al voor kiest om je tijd te verdelen over verschillende hotels, zou ik nooit ergens maar 1 nacht nemen. Je brengt je koffers, gaat de stad in, komt 's avonds terug om te slapen en de volgende morgen moet je sowieso op tijd uitchecken.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Ik vind het voor zo een korte periode gekkenwerk.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
iluvatoq
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door iluvatoq »

Na alles gelezen te hebben ga ik voor 2 hotels . Eentje voor zo goed als de gehele reis maar de laatste nacht gaan we toch afsluiten High Line NYC

Bedankt voor jullie meningen .
MiekeJ
Amerika-ontdekker

Bericht door MiekeJ »

Ik vind het een super leuk idee!
Begin deze maand heb ik in twee hotels gezeten in NY.. Toevallig omdat ik tussendoor naar een andere stad was, maar desalniettemin was het heerlijk om even een andere omgeving te hebben en te ontdekken. En ik kon mijn koffer stallen en lekker de stad in gaan! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer