Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tussen Washington en New York
Tussen Washington en New York
Hallo.
Ik heb jullie hulp nodig en wel met het volgende.
We willen dit jaar van New Orleans naar Washington rijden, via Savannah en de smokey mountains.
Zover zo goed, maar nu overwegen we om door te rijden naar New York.
NY hoeven we verder niet meer in, daar zijn we vorigjaar geweest.
De vraag is of de route tussen Washington en NY de moeite waard is of dat het eigenlijk 1 groot stedelijk/industrieel gebied is.
Oftewel, is er een meerwaarde om deze route te rijden, of kunnen we beter lekker ruim de tijd hebben voor de rest van de reis.
Ik nijg naar het laatste, maar eerst graag jullie ideeën.
Groetjes Ineke
Ik heb jullie hulp nodig en wel met het volgende.
We willen dit jaar van New Orleans naar Washington rijden, via Savannah en de smokey mountains.
Zover zo goed, maar nu overwegen we om door te rijden naar New York.
NY hoeven we verder niet meer in, daar zijn we vorigjaar geweest.
De vraag is of de route tussen Washington en NY de moeite waard is of dat het eigenlijk 1 groot stedelijk/industrieel gebied is.
Oftewel, is er een meerwaarde om deze route te rijden, of kunnen we beter lekker ruim de tijd hebben voor de rest van de reis.
Ik nijg naar het laatste, maar eerst graag jullie ideeën.
Groetjes Ineke
Re: Tussen Washington en New York
Dan begrijp ik niet helemaal waarom je door wilt rijden naar NY, als je daar toch niet heen wilt?
Tussen DC en NY heb je nog wel Philadelphia. Weet niet of jullie daar al geweest zijn? Een leuke stad waar je je zeker een dag of 2 kunt vermaken, met ontzettend veel historie over de VS.
Tussen DC en NY heb je nog wel Philadelphia. Weet niet of jullie daar al geweest zijn? Een leuke stad waar je je zeker een dag of 2 kunt vermaken, met ontzettend veel historie over de VS.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Kort antwoord is dat het een stedelijk (niet altijd industrieel) gebied met overwegend heel druk verkeer is. Ik zou lekker je oorspronkelijke plan aanhouden. Meer dan genoeg te doen in en rond Washington.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Tosca; Terugvlucht vanaf New York zou goedkoper geweest zijn + dat als er wat leuks tussen zou kunnen zitten.
Petra/VS Dank je, zitten niet te wachten op stedelijk gebied op dat stuk.
Hebben ondertussen besloten de route te veranderen en gaan het flink anders doen, dus deze vraag kan vervallen.
Petra/VS Dank je, zitten niet te wachten op stedelijk gebied op dat stuk.
Hebben ondertussen besloten de route te veranderen en gaan het flink anders doen, dus deze vraag kan vervallen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1770 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto
-
- 1 Reacties